Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haastateltavat on jo valittu. just.

Vierailija
17.09.2006 |

ja kuitenkin paikka on vieläkin haettavana työkkärin sivuilla. viime maanantaina oli tullu yks työpaikkailmoitus mol:in sivuille, tiistaina mä lähetin hakemuksen, torstaina tuli vastaus että " kiitos hakemuksestasi, valitettavasti haastatteluun kutsuttavat on jo valittu" . nopeeta toimintaa. mutta miksi ilmoitusta ei oo poistettu, vaan paikka on vieläkin haettavana. mulla on omat epäilykseni asiasta kylläkin, mutta aika tyhmää kuitenkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mol:lin sivuilla on useinkin näitä aavepaikkoja:O Tosin jollekin ne ovat valitettavasti näitä haavepaikkojakin:D Kun soitat, niin kyseinen työpaikka on jo täytetty aikaa sitten, mutta ilmoitus vaan on yhä esillä netissä ja usein se on sitä vielä sinun soittosikin jälkeen. Herää vaan kysymys, että hakevatko muunlaista työntekijää kuin itse olet, mutta eivät kehtaa sitä päin naamaa sanoa, vaan työnantaja vetäisee sinulle puhelimessa hatusta, että paikka on jo täytetty???

Vierailija
2/11 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kannata tyytyä tönhaussa vain mol:n sivujen lukemiseen. Menkää yritysten kotisivuille ja täyttäkää rekrytointilomakkeet vaikka avoimia työpaikkoja ei ole ilmoitettu. Ja sitten on nämä rekrytointifirmat, jotka vetävät vähän välistä, mutta työpaikat ovat ajautuneet välittäjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuotakin mä oon miettinyt että ne ei kehtaa sanoa että ei me haluta sua tänne, vaan haahuilevat sitten jotain mitä sattuu siitä että paikkaan on jo otettu joku toinen. no, tiedä häntä. -ap

Vierailija:


Mol:lin sivuilla on useinkin näitä aavepaikkoja:O Herää vaan kysymys, että hakevatko muunlaista työntekijää kuin itse olet, mutta eivät kehtaa sitä päin naamaa sanoa, vaan työnantaja vetäisee sinulle puhelimessa hatusta, että paikka on jo täytetty???

Vierailija
4/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne ihan vaan huvin ja urheilun kannalta, mutta kuitenkin. -ap

Vierailija
5/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle sentään ilmoittivat jotain jälkikäteen. Minä kävin monta viikkoa sitten Nykykoti-hömppäfirmalla haastattelussa kaikenmaailman todistus- ja työnäytenivaskoiden kanssa (eivät tosin edes vilkaisseet niitä, vaan selkeästi tekivät selväksi, että olen väärää sukupuolta ja väärän ikäinen, joten olivat kai vaan " muodon vuoksi" minut kutsuneet haastatteluun...).



Tähän päiväänkään mennessä ne ääliöt eivät ole vaivautuneet ilmoittamaan minulle yhtään mitään, vaikka " haastattelun" lopussa höpisivät jotain, että muka ilmoittavat mulle tuloksesta. Ja PAH...

Vierailija
6/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille jotka on käyny haastattelussa. siis kyllähän mä ymmärrän että mua ei valittu kun on menny jo monta viikkoa haastattelussa, mutta vois sitä jotakin ilmoittaa. mutta kun jotkut ei vaan viitsi vaivautua. -ap

Vierailija:

Tähän päiväänkään mennessä ne ääliöt eivät ole vaivautuneet ilmoittamaan minulle yhtään mitään, vaikka " haastattelun" lopussa höpisivät jotain, että muka ilmoittavat mulle tuloksesta. Ja PAH...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


niille jotka on käyny haastattelussa. siis kyllähän mä ymmärrän että mua ei valittu kun on menny jo monta viikkoa haastattelussa, mutta vois sitä jotakin ilmoittaa. mutta kun jotkut ei vaan viitsi vaivautua. -ap

Vierailija:

Tähän päiväänkään mennessä ne ääliöt eivät ole vaivautuneet ilmoittamaan minulle yhtään mitään, vaikka " haastattelun" lopussa höpisivät jotain, että muka ilmoittavat mulle tuloksesta. Ja PAH...

Mulla samoja kokemuksia. Olin haastattelussa ja minut kutsuttiin jopa toiselle kierrokselle haastatteluun. Ja kysyin haastattelun päätteeksi, että ilmoitetaanko kaikille haastatteluissa olleille tuloksista. Niin vastaus oli että tottakai. Ja kyseessä oli vielä ihan firma joka hoiti näitä haastatteluja työkseen. Eli yritys joka haki työntekijää oli pistänyt hyvin tunnetun ja kansainvälisen yrityksen hommiin, että hakevat ja karsivat työntekijät. Ja sitten ei saa edes vastausta haastattelujen jälkeen...tosi tympeää....

Vierailija
8/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksi ja testaavat ovatko ihmiset työhaluisia. Ja jos ei kysele perään niin karenssi paukahtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useasti törmännyt siihen, että paikka on jo mennyt aikaa sitten mutta ilmoitus on yhä työkkärin sivulla. Olen useasti soittanut eri paikkoihin kun olen nähnyt sopivan ilmoituksen ja vastaus on ollut että " paikka täytettiin jo viikko/viikkoja sitten, unohdettiin kai poistaa se ilmoitus, oho"

ja sitten se sama ilmoitus on vielä tämänkin jälkeen useamman viikon siellä netissä. Eli kannattaako niitä paikkoja hakea kun ne jaetaan kuitenkin tiskin alta tutuille

Vierailija
10/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen myymälään ja sieltäkin tuli parin päivän jälkeen vastaus että henkilö on jo valittu siihenkin tehtävään, vaikka oli tosi lyhyt hakuaika. jaa-a, nytpä pisti mietityttämään. -ap

Vierailija:


hyväksi ja testaavat ovatko ihmiset työhaluisia. Ja jos ei kysele perään niin karenssi paukahtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistaihin mennessä haastateltavat oli ilmeisesti valittu. -ap

Vierailija:


Eli kannattaako niitä paikkoja hakea kun ne jaetaan kuitenkin tiskin alta tutuille