Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehditkö ostaa HM Conscious-mekkoa nettimyymälästä

Vierailija
16.04.2015 |

Hei. Mielenkiinnosta ylläoleva kysymys. Ehditkö sinä ostaa Hennes Mauritzin nettikaupasta tai myymälästä mainittuja mekkoja. Siellä näyttää olevan Silkkisekoitemekko ja sitten sellainen mekko, jossa tanssivia kurkia tms. Kysyn sen takia, kun joskus tuntuu siltä, että noita tuotteita annetaan vain julkisuuden henkilöille ilmaiseksi (minulla ei ole sitä vastaan mitään), mutta niitä on varmaan myynnissä sitten muutama kappale. Käyn kaupan sivulla hyvin usein, ei kuitenkaan monta kertaa päivässä. Miksi pitää esillä tuotteita etusivulla, jos jokainen tuote on loppuunmyyty. Tämä seikka on sellainen, joka minua ihmetyttää. No, etusivulle voisi kirjoittaa suoraan, että myyty loppuun. Aivan kuten kiinteistövälitys laittaa ilmoituksen talonkuvan päälle, että myyty. Jos sinä taikka ystäväsi ovat saaneet näitä tuotteita - onnea teille. Olen tyytyväinen yleensä kauppaan, mutta tällainen olemattoman mainonta joskus risoo. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekosta en tiedä, mutta se on todella ärsyttävää, että verkkokaupassa esillä on tuotteita, jotka ovat jo loppuunmyyty! Olen ostamassa, en katselemassa sitä, mitä EN voi saada. Siksi en verkosta heiltä edes osta, kun en jaksa selata turhaan. Voisihan siellä olla joku näppäin, jonka takaa lopuunmyydyn valikoiman voisi halutessaan tsekata.

Vierailija
2/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka maksaa 200e hm mekosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun joku on kysynyt asiasta. Laitoin Kuningaskuluttajaan kerran postia, siitä on vuosia jo kun petyin mainonnan ja tuotteen saatavuuden ristiriitaan. Nimittäin näissä vaatekaupoissa on kyse valtavasta rahamäärästä. Mitä räikeämmin tuotetta mainostetaan; se voi olla jonkun juontajan yllä, usein on naistenlehtien helmi- ja maaliskuun numeroissa kevään ennakoissa, sitä utopistisempi on saatavuus. Oikeastan olen jo alkanut ajatella, että jahah, taas tuote, jota ei ole saatavilla. Vain kuva.

Vierailija
4/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olin sitä maksihametta jonkun blogissa katsonut, mutta siinä oli 100e liikaa hintaa. Huhhuh.

Vierailija
5/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä - "olen ostamassa, en katselemassa, mitä en voi saada".  Käyn läpi usein net-a-porterin ja YOOXin vaatteita. Näissä myymälöissä tosiaankin katsellaan usein mitä 'ei voi saada', koska ovat arvokkaita. Laitettakoon noin, arvokkaita, ei kalliita. Onkohan niin, että nettikaupoissa ei ole kilpailijaa HM-liikkeelle. Pitäisiköhän rohkeasti ostaa muualta Euroopasta edullisempia vaatteita. Netistä siis.

Vierailija
6/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Elloksella. Uusimmassa kuvastossa Odd Mollyn kiva neuletakki. Sitä ei kuitenkaan löydy missään koossa nettisivuilta. Laitoin kyselyä. Vastasivat, että kuvastot julkaistaaan aiemmin esim. Ruotsissa ja neuletakki oli myyty loppuun jo ennen Suomen julkaisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän