Käytkö töissä?
Kommentit (18)
Olen käynyt jo yli 30 vuotta ja olen aina tullut toimeen oikein mainiosti. Itseasiassa tulisin jo toimeen ilman palkkaa ja työpaikkaakin.
Käyn. Nettona käteen 2350€/kk.
Hyvin riittää yhdelle ihmiselle. Asun lähes purkukuntoisessa omakotitalossa.
Käyn töissä omassa osakeyhtiössäni.
Käyn töissä ja tulen hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt jo yli 30 vuotta ja olen aina tullut toimeen oikein mainiosti. Itseasiassa tulisin jo toimeen ilman palkkaa ja työpaikkaakin.
Lopeta työt?
Elän reteesti tuilla. Nauran matkalla pankkiin.
Olen käynyt töissä mutta en tullut kovin hyvin toimeen siltikään, en päässyt eteenpäin missään asiassa, hirveä raataminen tyhjän takia. En pysty enää motivoitumaan mitenkään moiseen kusetukseen.
Käyn töissä silloin tällöin ja teen töitä useammin. Suurimman osan töistäni voi tehdä melkein missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt töissä mutta en tullut kovin hyvin toimeen siltikään, en päässyt eteenpäin missään asiassa, hirveä raataminen tyhjän takia. En pysty enää motivoitumaan mitenkään moiseen kusetukseen.
Oliko se kokoaikainen työ?
Viimeisen vuoden olen tehnyt osa-aikatyötä. Sitä ennen tein täysiä viikkotunteja ja tulin erittäin hyvin toimeen. Nyt käytän säästöjä jos haluan jotain extraa esim. matkoja. Tulen nykyäänkin ihan hyvin toimeen, ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta työt?
Harkinnassa on, mutta lopullisen päätöksen tekeminen tuntuu vaikealta.
En käy. Työttömyyskorvaus ja puolison tulot riittävät mainiosti. Ohessa kerään pääomaa että puolisokin voi jäädä pois töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kokoaikainen työ?
Oli ja oli ylitöitä, viikonloppuja, 3-vuorotyötä mutta teollisuustyö on niin heikosti palkattua että ei sitä kannata tehdä.
Harvemmin kun oon etätöissä. Joka toinen viikko käyn työpaikalla kääntymässä.
HV