Kenelle annat äänesi?
Kannattaisin persuja :)
Kommentit (40)
Tätä onkin hauska seurata. Yleensähän persujen kannatus naisten keskuudessa on jotakin 10 % luokkaa. Tällä naisvaltaisella palstalla luku on vähintään kolminkertainen. Onko täällä erikoisia naisia, vai tykittääkö persujen puoluetoimiston some-kone täällä täydellä teholla? Veikkaan jälkimmäistä.
8, oon ihan normi av-mamma. Olin täällä silloin kun kuului HÖÖ! Ja kun nainen löysi puhelimen lipaston takaa ;)
Vartiainen/kokoomus. Kaikista järkevin talouspolitiikka, järkevämpi kuin kokoomuksen yleinen leikkauskiima. Maltillista sopeutusta, työllisyyteen panostamista, elvyttämistä järkevissä kohteissa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:28"]
Nuori, nainen, liberaali ja kokoomuksen ehdokas.
[/quote]Siinä on linkki http://www.whitegenocideproject.com
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:37"]
Tätä onkin hauska seurata. Yleensähän persujen kannatus naisten keskuudessa on jotakin 10 % luokkaa. Tällä naisvaltaisella palstalla luku on vähintään kolminkertainen. Onko täällä erikoisia naisia, vai tykittääkö persujen puoluetoimiston some-kone täällä täydellä teholla? Veikkaan jälkimmäistä.
[/quote]
Hommafoorumilaiset tulevat tänne trollaamaan poikkeuksellisen aktiivisesti näin vaalien alla.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:47"]
Rydman, Kokoomus
[/quote]Ennen kuin äänestät lue tätä asiallista lehteä http://www.magneettimedia.com
Itse olen 27-vuotias nainen ja persut vetävät ehkä eniten puoleensa :)
Äänestin ennakkoon Keskustan Terhi Peltokorpea Helsingistä.
Äänestin sitä myös edellisissä vaaleissa, pääsi vasta varasijalta myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:37"]
[/quote]
Hommafoorumilaiset tulevat tänne trollaamaan poikkeuksellisen aktiivisesti näin vaalien alla.
[/quote]
Pakko on olla myös PS-puoluetoimiston töissä. Mikään muu ei selitä persujen näin vahvaa edustusta täällä.
Kokoomus. Stubb on suloinen <3