Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Vierailija kirjoitti:
Armin oli hieman jämähtänyt tyyliinsä. Muistan, että Armin babydoll kiharoita arvosteltiin 90-luvulla.
Aika moni jämähtää nuoruuden tyyliinsä.
Tuossa sattui eilen illalla silmiini Helmistä tehty videohaastattelu ( IS tai IL) en muista kumpi.
Siinä hän kertoilee miten on monesta suunnasta otettu yhteyttä. Jopa Italiasta on pyydetty kansainvälisiin missikisoihin osallistumaan.
Tämä kummastuttaa minua kovasti, sillä tiedän ammattini puolesta aika paljon kriteereistä ja voin kyllä suoralta kädeltä kertoa, että joko tämä on keksitty juttu tai sitten väärinkäsitys.
Todellakaan ei missään maassa Helmin pituus riitä lähellekään edes missikisojen alinta rajaa.
Helmihän on todella lyhyt. Sen huomaa heti, vaikka hän yrittääkin joka otoksessa pitää mahdollisimman korkeita korkoja.
Lisäksi Helmille voisi tulla yllätyksenä, että missikisoissa ei saa käyttää hiuslisäkkeitä, nuo ripsienpidennykset sallitaan, mutta Helmillä nekin näyttäisi olevan liian esiinpistävän voimakkaat.
Mielenkiintoista tämä. Varmaan hän on ymmärtänyt asian väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tossa ehkä vähän samaa näköä kuin Armissa mutta kummakos se jos on tarkoituksella stailattu.
Sen sijaan Helmi on paljon paremman näköinen kuin Armi. Armi ei ole mitenkään kaunis, todella mitäänsanomattoman näköinen. Helmi on sentään nätti.
Helmi on tosiaan nätti. Siis vain nätti. Kuten lähes KAIKKI hänen ikäisenä. Ei yhtään muita ikäisiään naisia nätimpi. Eikä mielestäni ole yhtään Armin näköinen.
Armi taas oli kaunis. Todellakin upea kaunotar. Ja missin mitoissa kaikin puolin.Ei kyllä läheskään kaikki ole edes tuon ikäisenä noin nättejä, ihan ihme kommentti.
Esim Armi ei ollut.https://img.ilcdn.fi/NpEEKe-U2MsKov47OyvVnUUOdPE=/full-fit-in/612x0/img…
Itse asiassa aika ruma.
Onko HELMI tässä kirjoitellut katkerana ????
Tai lähisuku ????
Voi voi raukkoja.
Jos ei totuutta kestä. Vartaloltaan Helmi on kaukana Armista. Ja kasvot, ei samaa näköä yhtään. Kun vertaa kasvokuvia. Toki tuo vahva meikki ja hiuslisäkkeet vievät viitteitä Armin näköön, mutta kasvoissa ei samaa näköä.
Ihmiset nauravat Helmin kovalle yritykselle saada itestään ees vähän Armin näköiseksi.
Ei tuu onnistumaan. Armi oli kaunotar sieluaan myöten.
Helmi on kuin pikkupoika joka meikattu ja peruukki. Jotain jännää miesmäistä suussa ja kapeissa silmissä.
Pituus ei riitä varmasti kirjoitti:
Tuossa sattui eilen illalla silmiini Helmistä tehty videohaastattelu ( IS tai IL) en muista kumpi.
Siinä hän kertoilee miten on monesta suunnasta otettu yhteyttä. Jopa Italiasta on pyydetty kansainvälisiin missikisoihin osallistumaan.
Tämä kummastuttaa minua kovasti, sillä tiedän ammattini puolesta aika paljon kriteereistä ja voin kyllä suoralta kädeltä kertoa, että joko tämä on keksitty juttu tai sitten väärinkäsitys.
Todellakaan ei missään maassa Helmin pituus riitä lähellekään edes missikisojen alinta rajaa.
Helmihän on todella lyhyt. Sen huomaa heti, vaikka hän yrittääkin joka otoksessa pitää mahdollisimman korkeita korkoja.
Lisäksi Helmille voisi tulla yllätyksenä, että missikisoissa ei saa käyttää hiuslisäkkeitä, nuo ripsienpidennykset sallitaan, mutta Helmillä nekin näyttäisi olevan liian esiinpistävän voimakkaat.
No eiköhän tuo nyt ollut Helmiltä vain läppä?
Ei oo todellista. Helmi missikisoihin🤣🤣sitten vois kyllä sanoa, että niihin kisoihin pääsee kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista tämä. Varmaan hän on ymmärtänyt asian väärin.Ei oo todellista. Helmi missikisoihin🤣🤣sitten vois kyllä sanoa, että niihin kisoihin pääsee kuka vaan.
Olisiko näitä mallitoimistohuijareita taas liikkeellä? Kontaktoivat nuoria wannabe-malleja (eli oikeasti ihan taviksia, joista ei tosiaan olisi malleiksi) ja kosiskelevat malleiksi/joihinkin missikisoihin. Yleensä juju on siinä, että pitää maksaa hirveä summa jostain portfolion tms teosta/osallistujamaksua johonkin kisaan, vaikka ei todellakaan tule tuota kautta yhtään mitään töitä saamaan ja jää vain hirveästi taloudellisesti tappiolle tästä "mallin urasta".
Dannylle alkaa kohta onnen päivät 🙂kolmen kimppakivaa🙂
Missäpäin Helmi nyt vaikuttaa?
Onkohan tuo Dannyn tukkaa valkastu kaikki nämä vuodet ja siitä syystä tukka on haperoitunu. Kuivaa haperoa.... saiskoha jollain shampoolla ja hoitoaineella korjattua? Öljyhoito?
Ilmajoen pitäjäruoaksi nimettiin 1980-luvulla klimppisoppa.
Helmi on tainnu Tannylle kiehauttaa muutamat sopat!
Katsoin tuon saman videohaastattelun.
Ihan myötähäpeää tunsin, kun toinen siinä tosissaan yrittää selittää miten on kysyntää ym. ja on tehty demoa ja on pyydetty kisoihin ym. Kun tämä haastattelija lopuksi huvittuneena kysyy, että "miksikö Helmi aikoo tulla isona"?
Tämä kiemurtelee " en oikein vielä tiedä" on Helmin vastaus.
Jotenkin oli tuota katsoessa myötähäpeä, mutta myös säälitti.
Ymmärtääkö tuo nuori nainen itsekään miten ....no joo. Antaa olla.
Tsemppiä hänelle. Oikeasti.
Missä linkki tuohon haastatteluun? Jos oli niin jännittyny vastattaessa, että meni pipariksi, itsekehuksi
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista tämä. Varmaan hän on ymmärtänyt asian väärin.Ei oo todellista. Helmi missikisoihin🤣🤣sitten vois kyllä sanoa, että niihin kisoihin pääsee kuka vaan.
OT: niin kyllä pääseekin. Vrt, Shirly ja Essi.
Vierailija kirjoitti:
Helmi on kuin pikkupoika joka meikattu ja peruukki. Jotain jännää miesmäistä suussa ja kapeissa silmissä.
Aijaa. Joku toinenkin huomannut saman.
Mun mielestä täällä arvostellaan Helmin ulkonäköä todella rankasti. Eipä ihme, että nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.
Helmi on nätti tyttö. Lyhyt, siro, pienikokoinen, mitä sitten? Pitääkö täällä nyt aikuisille ihmisille opettaa, että ihmisiä on eri kokoisia ja kaikenlaiset vartalot ovat hyväksyttäviä? Helmi käyttää paljon meikkiä ja on pidennykset ym. Mitä sitten? Monet vasta etsii tyyliään tuon ikäisinä. Ja kyllähän osa ihan tietoisesti pyrkii feikkiin ulkonäköön.
Helmi ei ole mallin mitoissa, eikä hänestä olis missikisoihin, mutta ei kai hän itse semmoista ole väittänytkään. Kyllä jokaisella on oikeus nauttia ulkonäöstään ja naisellisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä täällä arvostellaan Helmin ulkonäköä todella rankasti. Eipä ihme, että nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.
Helmi on nätti tyttö. Lyhyt, siro, pienikokoinen, mitä sitten? Pitääkö täällä nyt aikuisille ihmisille opettaa, että ihmisiä on eri kokoisia ja kaikenlaiset vartalot ovat hyväksyttäviä? Helmi käyttää paljon meikkiä ja on pidennykset ym. Mitä sitten? Monet vasta etsii tyyliään tuon ikäisinä. Ja kyllähän osa ihan tietoisesti pyrkii feikkiin ulkonäköön.
Helmi ei ole mallin mitoissa, eikä hänestä olis missikisoihin, mutta ei kai hän itse semmoista ole väittänytkään. Kyllä jokaisella on oikeus nauttia ulkonäöstään ja naisellisuudestaan.
No mutta ! Tuolla aikaisemmissa kommenteissa nimenomaan kerrotaan miten HELMI on itse videolla kertonut malli ja missi suunnitteluistaan.
Siis noloo. Ja koen myötä häpeää.
Ja jos vielä itse ja suku kehuu hänen omia kuviaan .. voiko olla nolompaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta ! Tuolla aikaisemmissa kommenteissa nimenomaan kerrotaan miten HELMI on itse videolla kertonut malli ja missi suunnitteluistaan.
Siis noloo. Ja koen myötä häpeää.
Ja jos vielä itse ja suku kehuu hänen omia kuviaan .. voiko olla nolompaa...
No olen itse nähnyt tuon samaisen videon ja ei kyllä kerro mistään "malli ja missi suunnitteluistaan", vaan että Italiasta on otettu yhteyttä jossain missikisa-asiassa, mutta enpä nyt ole sinne lähdössä.
Ja mistä tämä tieto, että kommentoisi itse kuviaan?
Armin oli hieman jämähtänyt tyyliinsä. Muistan, että Armin babydoll kiharoita arvosteltiin 90-luvulla.