Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta

Kommentit (2656)

Vierailija
2101/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjasin virheitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.

Virhe 1) 21 vuotias ei ole pikkutyttö vaan nainen

Virhe) Ihan itse tämä nainen tuohon mukaan lähti. Pyysi ja aneli

Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.

No olen eri mieltä. Yliampuvaa touhua. Lähes teini kuitenkin, ja kaikkihan tietävät millä tasolla teinit vielä ovat. Miten Danny saa toimia näin eikä kukaan välitä. Pisteitä saa varmaan vielä kaiken lisäksi. Hän on lähes kuollut jo, niin vanha. Ei hän ole mikään supermies.

Pidettäisköhän Helmiä tyhmähkönä ja naiivina teininä, jos ois lukion jälkeen opiskellut vaikka sairaanhoitajaksi, ja ois esim. teholla töissä ollut Dannyn tavatessaan? Tai useampi vuosi lääkisopintoja takana?

Tyhmyys ja naiivius ovat eri asia. Voi olla oikein älykäs ja naiivi. Tämän takia iso ikäero on usein huono juttu, varsinkin jos se vanhempi vastapuoli on pelurityyppiä.

Täysi-ikäinen ja itsemääräämisoikeudellinen tekee omat valintansa. Häntä ei ole kukaan pakottanut mihinkään. Täysin eri asia ois, jos hän olisi 16-vuotias. Nyt on aikuinen, 21 v, ja tietää Dannyn menneisyyden. Julkisuudenhakuinen ja kenties jopa taloudellista hyötyä tavoitteleva ei ole yhtä kuin naiivi. Rakennellun ja höpösöltä vaikuttavan kuoren alla saattaakin asua hyvin viekas ja ovela nainen, aikuinen ja suunnitelmallinen.

Vierailija
2102/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.

Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.

No olen eri mieltä. Yliampuvaa touhua. Lähes teini kuitenkin, ja kaikkihan tietävät millä tasolla teinit vielä ovat. Miten Danny saa toimia näin eikä kukaan välitä. Pisteitä saa varmaan vielä kaiken lisäksi. Hän on lähes kuollut jo, niin vanha. Ei hän ole mikään supermies.

Pidettäisköhän Helmiä tyhmähkönä ja naiivina teininä, jos ois lukion jälkeen opiskellut vaikka sairaanhoitajaksi, ja ois esim. teholla töissä ollut Dannyn tavatessaan? Tai useampi vuosi lääkisopintoja takana?

Tyhmyys ja naiivius ovat eri asia. Voi olla oikein älykäs ja naiivi. Tämän takia iso ikäero on usein huono juttu, varsinkin jos se vanhempi vastapuoli on pelurityyppiä.

Täysi-ikäinen ja itsemääräämisoikeudellinen tekee omat valintansa. Häntä ei ole kukaan pakottanut mihinkään. Täysin eri asia ois, jos hän olisi 16-vuotias. Nyt on aikuinen, 21 v, ja tietää Dannyn menneisyyden. Julkisuudenhakuinen ja kenties jopa taloudellista hyötyä tavoitteleva ei ole yhtä kuin naiivi. Rakennellun ja höpösöltä vaikuttavan kuoren alla saattaakin asua hyvin viekas ja ovela nainen, aikuinen ja suunnitelmallinen.

Juuri näin. Kyllä jo pitäisi senverran olla älyä 21 vuotiaallakin, että ymmärtää mitä tekee. Ei niin tyhmä voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta varsinkin ne veneajelu kuvat viime kesältä, jossa Helmi on veneen keulassa nojaa eteenpäin, ja veneen takaosassa istuu Danny ja joku mies , taisi olla Seiskan toimittaja ehkä.... Niin ne valokuvat ovat mielestäni vastenmielisiä. En voi edes kuvitella, ajatella moisia kuvia omista tytöistäni.

Itse äitinä en pääsisi noista yli ikinä.

Vierailija
2104/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta varsinkin ne veneajelu kuvat viime kesältä, jossa Helmi on veneen keulassa nojaa eteenpäin, ja veneen takaosassa istuu Danny ja joku mies , taisi olla Seiskan toimittaja ehkä.... Niin ne valokuvat ovat mielestäni vastenmielisiä. En voi edes kuvitella, ajatella moisia kuvia omista tytöistäni.

Itse äitinä en pääsisi noista yli ikinä.

Niinpä. Näin yleensä. Jotkut vanhemmat kuitenkin ovat tästä ylpeitä.

Ei voi ymmärtää tuota julkisuudenkipeyttä.

Vierailija
2105/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tarkempaa tietoa, siitä Helmiä koskettavasta "yllätyksestä", minkä Danny aikoo kertoa? Monet ovat sen mahdollinen vauvauutinen, olihan Helmi joulun alla nähty ostamassa raskaustestiä Kirkkonummen apteekissa .

Vierailija
2106/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden aikaiset jutut saavat meidät ( ystävä porukka ) jättämään Dannyn keikat ja konsertit käymättä.

En tosin oo ollutkaan ikinä erityisen Danny fani, mutta joskus käyty keikoilla katsomassa.

Muutamia hyviäkin biisejä.

Mutta, nyt. Ei kiitos .

Vierailija
2107/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tämä on ihan sairas juttu🤢

Vierailija
2108/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkala kirjoitti:

Onko kenelläkään tarkempaa tietoa, siitä Helmiä koskettavasta "yllätyksestä", minkä Danny aikoo kertoa? Monet ovat sen mahdollinen vauvauutinen, olihan Helmi joulun alla nähty ostamassa raskaustestiä Kirkkonummen apteekissa .

Housuissas oli raskaustesti.

Vierailija
2109/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kyllä jo pitäisi senverran olla älyä 21 vuotiaallakin, että ymmärtää mitä tekee. Ei niin tyhmä voi olla.

Vaikea sanoa, onko kyse tyhmyydestä vai esimerkiksi jonkinlaisesta persoonallisuuden häiriöstä. Joka tapauksessa Helmin toiminta on hyvin poikkeavaa. Rahan ja kuuluisuuden perässä tietyn tyyppiset naiset ovat usein. Nyt on kyseessä kuitenkin kasikymppinen vanhus. Helmin ukkikin on todennäköisesti nuorempi kuin Danny.

Vierailija
2110/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden aikaiset jutut saavat meidät ( ystävä porukka ) jättämään Dannyn keikat ja konsertit käymättä.

En tosin oo ollutkaan ikinä erityisen Danny fani, mutta joskus käyty keikoilla katsomassa.

Muutamia hyviäkin biisejä.

Mutta, nyt. Ei kiitos .

Dannyn kiertue on vasta loppuvuodesta, niin ehtii kasikymppisen elämässä tapahtua monenmoista käännettä.

En todellakaan aio ostaa lippuja, eikä vaikka ilmaiskonsertti olis, niin en osallistu!

Vierailija
2111/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput on ostettu erääseen konserttiin. Ja ei oltu ensimmäisiä vaan lipuilla on menekkiä.

Danny on edelleen esiintyjänä " rautaa" , häneen voi luottaa siinä asiassa. Naisjuttuihin en ota kantaa eikä ne vaikuta meihin.

Vierailija
2112/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin osalta on nyt Iskelmä Legendan keikat nähty. Antaapa jäädä ne väliin. Ei kiinnosta.

Tulee varmaan "kuuma keikka vuosi" koronan jälkeen . Toivottavasti. Joten valinnanvaraa on muitakin.

Vierailija
2113/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse itseään tyrkyttää esille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä arvostellaan Helmin ulkonäköä todella rankasti. Eipä ihme, että nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.

Helmi on nätti tyttö. Lyhyt, siro, pienikokoinen, mitä sitten? Pitääkö täällä nyt aikuisille ihmisille opettaa, että ihmisiä on eri kokoisia ja kaikenlaiset vartalot ovat hyväksyttäviä? Helmi käyttää paljon meikkiä ja on pidennykset ym. Mitä sitten? Monet vasta etsii tyyliään tuon ikäisinä. Ja kyllähän osa ihan tietoisesti pyrkii feikkiin ulkonäköön.

Helmi ei ole mallin mitoissa, eikä hänestä olis missikisoihin, mutta ei kai hän itse semmoista ole väittänytkään. Kyllä jokaisella on oikeus nauttia ulkonäöstään ja naisellisuudestaan.

Muuten samaa mieltä kyllä, mutta jos kyseinen nainen ITSE jatkuvasti jakaa kuviaan muille näytiksi ( lue roskalehdet) niin saa kyllä provosoitua ihmiset.

Ihan kys. henkilö saa mitä tilaa. Täytyy kestää arvostelut, kun on niin valtava palo tuohon itsensä esittelyyn.

Valtava palo todellakin lehtiin.

Näinhän se on , jos tyrkkää omia kuviaan lehtiin ( jopa itse vielä niitä kehuu ?????) Niin ei voi ees odottaa positiivista vastaanottoa.

No justhan se Helmi jossain Seiskan haastattelussa väitti, että häntä on pyydetty Italiaan missikisoihin. Joku hyväksikäyttäjä varmaan asialla, jos oli totta. Helmihän on todella lyhyt eikä hänestä ole missiksi tai malliksi.

Vierailija
2114/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse itseään tyrkyttää esille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä arvostellaan Helmin ulkonäköä todella rankasti. Eipä ihme, että nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.

Helmi on nätti tyttö. Lyhyt, siro, pienikokoinen, mitä sitten? Pitääkö täällä nyt aikuisille ihmisille opettaa, että ihmisiä on eri kokoisia ja kaikenlaiset vartalot ovat hyväksyttäviä? Helmi käyttää paljon meikkiä ja on pidennykset ym. Mitä sitten? Monet vasta etsii tyyliään tuon ikäisinä. Ja kyllähän osa ihan tietoisesti pyrkii feikkiin ulkonäköön.

Helmi ei ole mallin mitoissa, eikä hänestä olis missikisoihin, mutta ei kai hän itse semmoista ole väittänytkään. Kyllä jokaisella on oikeus nauttia ulkonäöstään ja naisellisuudestaan.

Muuten samaa mieltä kyllä, mutta jos kyseinen nainen ITSE jatkuvasti jakaa kuviaan muille näytiksi ( lue roskalehdet) niin saa kyllä provosoitua ihmiset.

Ihan kys. henkilö saa mitä tilaa. Täytyy kestää arvostelut, kun on niin valtava palo tuohon itsensä esittelyyn.

Valtava palo todellakin lehtiin.

Näinhän se on , jos tyrkkää omia kuviaan lehtiin ( jopa itse vielä niitä kehuu ?????) Niin ei voi ees odottaa positiivista vastaanottoa.

No justhan se Helmi jossain Seiskan haastattelussa väitti, että häntä on pyydetty Italiaan missikisoihin. Joku hyväksikäyttäjä varmaan asialla, jos oli totta. Helmihän on todella lyhyt eikä hänestä ole missiksi tai malliksi.

En usko pätkääkän tuohon.

Täytyy olla kusetusta. Joko Helmin puolelta tai sitten joku kusetustoimisto ottanut oikeasti yhteyttä.

Näkeehän nyt sokeakin ettei Helmistä ole ikimaailmassa missiksi/ malliksi.

Voi Helmi parka kun sua kusetetaan tai sitten sinä kusetat muita.

Vierailija
2115/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen Dannyn konserttiin.

Pidän musiikin erillään noista naistoilailuista. Omiapa ovat yksityisasiansa. Naiset kuitenkin jo täysi ikäisiä joiden kanssa D pelehtii.

Eiköhän noi naiset tiedä mitä tekevät, jos yhtään aivoja omistavat.

Vierailija
2116/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, onko kyse tyhmyydestä vai esimerkiksi jonkinlaisesta persoonallisuuden häiriöstä. Joka tapauksessa Helmin toiminta on hyvin poikkeavaa. Rahan ja kuuluisuuden perässä tietyn tyyppiset naiset ovat usein. Nyt on kyseessä kuitenkin kasikymppinen vanhus. Helmin ukkikin on todennäköisesti nuorempi kuin Danny.

Niin, mikä tässä nyt oikein on se pointti? Eikjös Dannylla ole dedelleen se sama sihteerinsä hoitamassa asioitaan? Keikkamyyntiä jne. 

On selvää, ettei tuon ikäisen miehen kanssa mitään perhettä enää perusteta, eikä hänestä pääse mitenkään hyötymäänkään, kun sanotaan ettei ole rikas. Mikä tuossa siis voi olla motiivina?

Julkisuus tuskin, kun ei Helmillä ilmeisesti ole lahjoja artistiksi, mikä voisi ollakin erittäin hyvä selitys tuolle farssille, eli Danny auttaisi häntä uralla eteenpäin.  Mutta kun ei laula, ei tanssi, ei ole työntekijä, ainoastaan ystävä?

Katrin ja Tommin ymmärrän, mutta tämä on outo tapaus. Ja Helmi on kummallinen, tuijottaa tyhjä katse silmissään ja esittelee itseään.  eri

Vierailija
2117/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä se juuri nimenomaan on naiivia käytöstä jos kuvittelee voivansa "suunnitella" tulevaisuutensa erilaisin julkisuuskikkailuin. Ei tarkoita että on tyhmä, mutta naiivi on. Ja parikymppinen on kyllä vielä lapsi vaikka laissa lukisi mitä.

Vierailija
2118/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän musiikin erillään noista naistoilailuista. Omiapa ovat yksityisasiansa. Naiset kuitenkin jo täysi ikäisiä joiden kanssa D pelehtii.

Samoin täällä. Ei edes kiinnosta naistoilailut ja on luultavaa että niillä on vain tarkoitus muistuttaa että hengissä on ja kunnossa ns seksinkin suhteen. Naiset ja tytöt haluavat julkisuutta. Jostain syystä.

Liput on hankittu.

Vierailija
2119/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille merkkaa koko paketti. Siis ajatus ja mielikuva noista jutuista/ kuvista yököttää. Ei oikein tule hyviä fiiliksiä lähteä noille keikoille.

Vierailija
2120/2656 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä se juuri nimenomaan on naiivia käytöstä jos kuvittelee voivansa "suunnitella" tulevaisuutensa erilaisin julkisuuskikkailuin. Ei tarkoita että on tyhmä, mutta naiivi on. Ja parikymppinen on kyllä vielä lapsi vaikka laissa lukisi mitä.

Eipä voi yleistää.

On ollut useita juttuja lehdissä, joissa jo 15-vuotiaana on teini päättänyt tulevaisuudestaan, ja lähtenyt suunnitelmallisesti sitä kohti. Joku oli rakennuttanut ok-talonkin, ihan nuori poika vielä. Toiset tietää jopa nelivuotiaana, että "musta tulee laulaja".

Nykyään ollaan ihan eri tasolla tuossa 20 vuoden  iässä kuin joskus 1970-luvulla. Helmi tietää mitä tekee, tai siis olettaa että kaikki toteutuu. Hölmö on ja luottaa nuoruuteensa ja "kauneuteensa", mutta saa pettyä.

Epäilen että toimisi samoin, vaikka Danny olisi edelleen naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi