Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Armi oli kaunis, valovoimainen ja suorastaan sädehti, ei voi verratakaan näihin kahteen. Tosin Erikassakin on sentään omanlaistaan iloa, jytyä ja kipinää, jos sen tyylisestä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoo kirjoitti:
Mite ihmees toi muikkeli on saanu ittensä pujotelua tonne. Ihan niin semi varmasti no joo kaikki tietää mite.
Eihän tos oo mitää ihmeellist. Oikeestaa jos pesis noi meikit naamastaa ja pistäis omat hiukset vaa päähänsä niin olis tavistakin taviksempi.
Onks ees mitää muotoja tol.
Jätkien kaas tätä ollaan kyl oikeesti vähä ihmetelty.
Meil kaikil on paremman näköset muikkelit.
Onks tuol helmil kaikki iha ok.Helmi on kyllä tympeän ja mitättömän näköinen ihminen.
Täällä voisi moni sanoa, että ei pelkästään näytä tuolta vaan, että hän ON tuollainen.
Nenänvarttaan pitkin aina katseli muita.
Hyvin hyvin harvoin hymyili, jos koskaan.
Erittäin omahyväisen oloinen.Juu. Sokkarin kassalla kun istui, niin tympeän näköisenä aina.
Ei kyllä sopinut yhtään asiakaspalveluun.Sokoksen ex- kassaneiti.
Varmasti autteli mummoja ja pappoja ostosten kanssa 🤭.. Sopiki työyhteisöön ?[/quoteIlimajoen S-Marketissako oli? Eikö ne ottais takas, kun ois nyt mainoksena? Vois mummot ja paapat kysellä sitten Dannysta, ja mimmosta oli?
Et oo tosissas😳 Helmiä käyttää mainoksena. Ehkä Ilmajoen S-Market arvostaa itseään vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa silmälasit kirjoitti:
Ei hyvää päivää.
Comossa ylistetään miten somessa KAIKKI ( 🤣) LUE= Helmi ja hänen suku
Kehuvat Helmin olevan IHAN ARMIN näköinen.
Ei saatna. Armi Aavikon ihailijana en voi sietää tuota.
Mielestämme ( meitä on monta täällä) Helmi ei muistuta YHTÄÄN Armi Aavikkoa.
Armi oli KAUNIS. Tuo Helmi ei poikkea mitenkään ikäisistään ylimeikatuista lisäkehiuksista.
Miljoona kertaa kauniimpia on kadut täynnä.
Pyydän. LOPETTAKAA TUO ARMIN HAUKKUMINEN.Just tuo ⬆️, eikö jo vaikka Armin suku vois alkaa kommentoida noita Helmin suvun kommenteja , että heidän mielestään Helmi on Armin näköinen , EI KENELLÄKÄÄN muun mielestä.
On jo liian paksua väittää moista soopaa.
Helmissä EI oo mitään Armiin viittaavaakaan.
Armi säihkyi ja loisti kameroiden edessä. Armissa oli karismaa ja aitoutta.
Puhumattakaan vartalosta, joka oli naisellinen. Pituus sopiva ja omat upeat hiukset. Helmillä peruukki ja pikkupojan kroppa, pituutta max 155 cm, ei mitään näyttävyyttä toisin kuin noin 170 cm Armissa. Ja Armi oli sädehtivä ja karismaattinen pitkine säärineen sekä kaunisääninen eikä mikään pervo vanhuksiin sekaantuja (Danny ei ollut silloin vielä vanhus).
Vierailija kirjoitti:
Minusta Helmi on niin kaunis.
-Rauno58
Varmasti on kaunis, jos tykkää pikkupojan näköisistä.
Minua häiritsee se hymyttömyys eniten. Ihminen voi olla minkä pituinen tai kokoinen vain ja olla valovoimainen. Mutta jos ei koskaan hymyile tai se pitää väkisin puristaa, se on se mikä tökkii.
Samaa mieltä tuon hymyttömyyden kanssa. Silmätkin ilmeettömät.
Jotenkin kuollut katse. Minua pelottaisi tuo nainen.
Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Helmi on niin kaunis.
-Rauno58
Varmasti on kaunis, jos tykkää pikkupojan näköisistä.
Jospa tämä Rauno 58 on homppeli.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.
Virhe 1) 21 vuotias ei ole pikkutyttö vaan nainen
Virhe) Ihan itse tämä nainen tuohon mukaan lähti. Pyysi ja aneli
Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.
Korjasin virheitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.
No olen eri mieltä. Yliampuvaa touhua. Lähes teini kuitenkin, ja kaikkihan tietävät millä tasolla teinit vielä ovat. Miten Danny saa toimia näin eikä kukaan välitä. Pisteitä saa varmaan vielä kaiken lisäksi. Hän on lähes kuollut jo, niin vanha. Ei hän ole mikään supermies.
Vierailija kirjoitti:
Helmi on riistaa omasta tahdostaan. Missä on ihmisen järki ja moraali ja normaalius, jos teini-iässä tyrkyttää itseään kasikymppiselle papalle? Hakee seitsemän päivä julkisuutta? Ei opiskele kuten muut nuoret? Se on niin ällöä, että ei ihme, että häntä haukutaan ja kaikki huono hänessä kaivetaan esille.
Onhan tässä ketjussa mielipiteitä.
Paljon. Minun ainoa mielipiteeni on. Ja kirjoitan ensimmäistä kertaa, että minä vain niin suunnattomasti ihmettelen mikä tämä koko juttu on?
Miksi tämä Helmi Loukasniemi niin kovasti haluaa olla esillä?
Mikä ihme tuo näin suuren tarpeen nuorelle naiselle?
Olisi psykologille ihmeteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.Helmi on riistaa omasta tahdostaan. Missä on ihmisen järki ja moraali ja normaalius, jos teini-iässä tyrkyttää itseään kasikymppiselle papalle? Hakee seitsemän päivä julkisuutta? Ei opiskele kuten muut nuoret? Se on niin ällöä, että ei ihme, että häntä haukutaan ja kaikki huono hänessä kaivetaan esille.
Tämä kirjoittaja osui naulan kantaan
Danny ilmeisesti pakottaa nää typykät aina värjäämään tukkansa kusenkeltaiseksi.
Tämä näyttää joltain sairaiden vanhojen ihmisten nukkeleikiltä, jossa muka-Armi ja muka-Leila laitetaan kilpailemaan keskenään samasta kurttuisesta Dannysta, jonka ympärillä aito-Armi ja aito-Leila nuorena pörräsivät.
Kauankohan tuon Helmin psyyke kestää.Jatkaisi nyt sitä nuorten elämää.Vanhentunnut ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on verrannut Helmiä Armin Aavikon näköiseksi? - En minä ainakaan. Enemmän Helmi muistuttaa Leila Salmelaista!
HELMI ITSE
Laittaa kuviaan instaan ja kommentoi niitä itse.
Ja omaiset myös.
Kukaan muu ei voi, jos ei ole sitten TÄYSIN SOKEA.
Helmissä ei ole YHTÄÄN Armin näköä.
Armi oli kaunis.
Totta joka sana.
Ei tartte edes järjestää Kansanäänestystä asiasta 😂.
Asia on harvinaisen selvä : EI yhtään ole Helmi Armin näköinen. Piste.
Niin mutta siis mitä tämä Danny oikein meinaa? Missä ovat hänen omanikäiset kaverit? Varmaan miehiä kaikki ja sitten katselevat porukalla näitä kauniita tyttöjä seurassaan. Olen tästä melko varma. Ne on bändäreitä
Kyllä vanhojen äijien kalsareissa on vipinää, jos on!
Vierailija kirjoitti:
Armi oli kaunis, valovoimainen ja suorastaan sädehti, ei voi verratakaan näihin kahteen. Tosin Erikassakin on sentään omanlaistaan iloa, jytyä ja kipinää, jos sen tyylisestä tykkää.
Erika näyttää viinapöhöttyneeltä vatsastapuhujanukelta. :(
Helmi sentään ihan kauniin näköinen.
Kuten tietysti Armikin. Kunpa nuo nuoret tajuaisivat jättää tuon latvalahon papan oman onnensa nojaan, pelkkä hyväksikäyttäjä.
Oli pakko googlettaa tuo Leila Salmelainen. Samaa mieltä. Hänessä ja Helmissä on samaa näköä. En meinannut erottaa kumpi on kun kuvia katsoin.
Voi taivas tuon Dannyn naisjoukkoja.
Kyllä tuolla miehellä on naisia riittänyt...ja näköjään riittää edelleen.
Ihmetelen näitä naisia. Miten itsestään tekevät vain yhden " sulan" Dannyn hattuun. Halvalla menee.