Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta

Kommentit (2656)

Vierailija
2081/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä arvostellaan Helmin ulkonäköä todella rankasti. Eipä ihme, että nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.

Helmi on nätti tyttö. Lyhyt, siro, pienikokoinen, mitä sitten? Pitääkö täällä nyt aikuisille ihmisille opettaa, että ihmisiä on eri kokoisia ja kaikenlaiset vartalot ovat hyväksyttäviä? Helmi käyttää paljon meikkiä ja on pidennykset ym. Mitä sitten? Monet vasta etsii tyyliään tuon ikäisinä. Ja kyllähän osa ihan tietoisesti pyrkii feikkiin ulkonäköön.

Helmi ei ole mallin mitoissa, eikä hänestä olis missikisoihin, mutta ei kai hän itse semmoista ole väittänytkään. Kyllä jokaisella on oikeus nauttia ulkonäöstään ja naisellisuudestaan.

Muuten samaa mieltä kyllä, mutta jos kyseinen nainen ITSE jatkuvasti jakaa kuviaan muille näytiksi ( lue roskalehdet) niin saa kyllä provosoitua ihmiset.

Ihan kys. henkilö saa mitä tilaa. Täytyy kestää arvostelut, kun on niin valtava palo tuohon itsensä esittelyyn.

Vierailija
2082/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä arvostellaan Helmin ulkonäköä todella rankasti. Eipä ihme, että nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.

Helmi on nätti tyttö. Lyhyt, siro, pienikokoinen, mitä sitten? Pitääkö täällä nyt aikuisille ihmisille opettaa, että ihmisiä on eri kokoisia ja kaikenlaiset vartalot ovat hyväksyttäviä? Helmi käyttää paljon meikkiä ja on pidennykset ym. Mitä sitten? Monet vasta etsii tyyliään tuon ikäisinä. Ja kyllähän osa ihan tietoisesti pyrkii feikkiin ulkonäköön.

Helmi ei ole mallin mitoissa, eikä hänestä olis missikisoihin, mutta ei kai hän itse semmoista ole väittänytkään. Kyllä jokaisella on oikeus nauttia ulkonäöstään ja naisellisuudestaan.

No mutta ! Tuolla aikaisemmissa kommenteissa nimenomaan kerrotaan miten HELMI on itse videolla kertonut malli ja missi suunnitteluistaan.

Siis noloo. Ja koen myötä häpeää.

Ja jos vielä itse ja suku kehuu hänen omia kuviaan .. voiko olla nolompaa...

No olen itse nähnyt tuon samaisen videon ja ei kyllä kerro mistään "malli ja missi suunnitteluistaan", vaan että Italiasta on otettu yhteyttä jossain missikisa-asiassa, mutta enpä nyt ole sinne lähdössä.

Ja mistä tämä tieto, että kommentoisi itse kuviaan?

Niin no kukaanhan täällä ei olekaan väittänyt, että Helmi itse suunnittelisi missikisoihin lähtöä ( senverran näköjään ymmärtää realiteetit, että ei varmasti niissä pärjäisi)

Täällähän ihmetelläänkin sitä, että onko tuo edes totta, että on edes kysytty ja mikä ihmeen taho muka edes kyselee noin lyhyitä naisia kisoihin.

Siitähän täällä on keskusteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse itseään tyrkyttää esille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä kyllä, mutta jos kyseinen nainen ITSE jatkuvasti jakaa kuviaan muille näytiksi ( lue roskalehdet) niin saa kyllä provosoitua ihmiset.

Ihan kys. henkilö saa mitä tilaa. Täytyy kestää arvostelut, kun on niin valtava palo tuohon itsensä esittelyyn.

Valtava palo todellakin lehtiin.

Näinhän se on , jos tyrkkää omia kuviaan lehtiin ( jopa itse vielä niitä kehuu ?????) Niin ei voi ees odottaa positiivista vastaanottoa.

Vierailija
2084/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte että itse kommentoi instakuvia?

Vierailija
2085/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta ! Tuolla aikaisemmissa kommenteissa nimenomaan kerrotaan miten HELMI on itse videolla kertonut malli ja missi suunnitteluistaan.

Siis noloo. Ja koen myötä häpeää.

Ja jos vielä itse ja suku kehuu hänen omia kuviaan .. voiko olla nolompaa...

No olen itse nähnyt tuon samaisen videon ja ei kyllä kerro mistään "malli ja missi suunnitteluistaan", vaan että Italiasta on otettu yhteyttä jossain missikisa-asiassa, mutta enpä nyt ole sinne lähdössä.

Ja mistä tämä tieto, että kommentoisi itse kuviaan?

Niin no kukaanhan täällä ei olekaan väittänyt, että Helmi itse suunnittelisi missikisoihin lähtöä ( senverran näköjään ymmärtää realiteetit, että ei varmasti niissä pärjäisi)

Täällähän ihmetelläänkin sitä, että onko tuo edes totta, että on edes kysytty ja mikä ihmeen taho muka edes kyselee noin lyhyitä naisia kisoihin.

Siitähän täällä on keskusteltu.

No kyllähän niin on väitetty täällä. Esim. Just kommentissa, johon vastasin : "No mutta ! Tuolla aikaisemmissa kommenteissa nimenomaan kerrotaan miten HELMI on itse videolla kertonut malli ja missi suunnitteluistaan."

Vierailija
2086/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on , jos tyrkkää omia kuviaan lehtiin ( jopa itse vielä niitä kehuu ?????) Niin ei voi ees odottaa positiivista vastaanottoa.

Seiska ym. Julkaisee näitä juttuja, koska niitä luetaan. Tekin luette ja olette osaltanne siihen vaikuttamassa, että niitä edelleenkin julkaistaan. Jos tää Helmi ja koko aihe aiheuttaa teissä niin paljon negatiivisia tunteita ja vihaa, niin miksi menette lukemaan näitä juttuja? Miksi katsotte Helmin kuvia? Jos ne kerta aiheuttaa sen, että on pakko haukkua jotain ihmistä noin rumasti. Oikein kunnon joukkolynkkaus meneillään.

Vierailija
2087/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, mutta parin vikan sivun perusteella tästä näyttää tulleen jokin Helmin-haukkumisketju. Ei ole kyllä kivaa, noista kolmesta nuorin. 

Yhdessä toisessa ketjussa sanottiin, että Helmi muistuttaa Dannyn männävuosien sihteeriä, niiltä ajoilta kun Armikin oli mukana kuviossa. Erika muistuttaa kasvoiltaan enemmän Armia kuin Helmi. Joten Danny kun on oudosti fiksoitunut asiaan, onko hän luonut tämän saman tilanteen jotenkin uudestaan. Toisessa ketjussa vihjattiin, että Dannylla olisi ollut sutinaa myös sen sihteerin kanssa. 

Välillä sitä miettii, että ehkei olisi välttämättä haitaksi kriminalisoida suhteet esim. yli 25 vuoden ikäerolla, ne ei yleensä ole millään tavalla terveitä...

Vierailija
2088/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo niitä kuvia ERIKASTA , jossa ei oo esiintymis meikki päällä, niin kasvoissa on jotain Armimaista. Kasvojen muoto.

Kannattaa jokaisen painostaa vain omaan persoonaansa, miks pitää yrittää olla ja näyttää kaikin keinoin joltain toiselta ?

Onhan maailman tähtiäkin yritetty matkia. Esim. Marilynia..

Miten monet ( sadat? ) ovat yrittäneet olla "aito Elvis" 😂🤣.

Ja millä seurauksella ? Enimmäkseen huvittavaa.

Vierailija
2089/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että Danny ja Erika taas lähentyneet. Yhteiskiertuekin.

Vierailija
2090/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut kuvassa iso D laittaa perunan housuihin. Sille oikealle puolelle 😁

Ei perunaa vaan tennissukkamykkyrän laittoi kollega housun sisään Dannylle ennen esiintymistä. Sitten se vaan on jäänyt tavaksi.

Show must go on... 😂

Vierailija
2091/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska ym. Julkaisee näitä juttuja, koska niitä luetaan. Tekin luette ja olette osaltanne siihen vaikuttamassa, että niitä edelleenkin julkaistaan. Jos tää Helmi ja koko aihe aiheuttaa teissä niin paljon negatiivisia tunteita ja vihaa, niin miksi menette lukemaan näitä juttuja? Miksi katsotte Helmin kuvia? Jos ne kerta aiheuttaa sen, että on pakko haukkua jotain ihmistä noin rumasti. Oikein kunnon joukkolynkkaus meneillään.

Nuo Helmin haukkumisviestit on kirjoittanut 80%:sti eräs palstan (naisten)vakkarihaukkuja.

Ei ole siis joukkolynkkaus. Sairasta joka tapauksessa.

Hienoa, jos Helmi pääsisi ulos kuviosta.

Vierailija
2092/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika tuli mustasukkaiseksi Helmistä, kun on kauniimpi ja nuorempi. 😊

Piti saada Danny takaisin, vaikkei oikeasti enää kiinnosta.

Vierailija
2093/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä otsikkoja on huvittava lukea mutta jos ihan tosissaan ollaan koko kuvio on tosi sairas. Vaikka ketään ei tahallisesti kohdella kaltoin se ei silti tarkoita että homma olisi ok. Helmi on todella nuori, parikymppinen ei todellakaan osaa lokeroittaa asioita kuten 80-kymppinen.

Tulee mieleen äskettäinen kirjoitus hyvin nuoren assistentin sekalaisista tuntemuksista tunnetun leffastaran käsittelyssä

https://medium.com/@domenicamferaud/the-movie-star-and-me-5d711ee661e3

Vierailija
2094/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole teiniäiti. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan sivuilla nyt D:n pitkäaikainen sihteeri kertoilee, että nuoria tyttöjä väkisin ( ? ) julkisuudessa ripotellaan ? Mitähän mahtaa tarkoittaa ?

Dannyn kannattaisi vaan ohjeistaa Helmi sinne Ilmajoelle menevään bussiin....kun taitaa mennä muuten suosio maanrakoon legendalta .

Danny löylyttää noita tyttöjä.

Danny, kato onko Helsingistä suora bussiyhteys Ilmajoelle!

Danny! Kanna vastuusi ja palauta tyttö Ilmajoelle!

Kenestä ihmeen tytöstä te täällä puhutte?

Helmi on 21 vuotias. Olen saman ikäinen 2 lapsen äiti. En kyllä ole enää tyttö.

Olet siis teiniäiti.

En ole. 20 vuotiaana esikoinen 21 vuotiaana kuopus.

Miten niin teiniäiti?

Ei se lapsen saanti tee sinusta aikuista, olet iältäsi teini vielä.

Mietippä, ei oo montaakaan vuotta ku vanhempasi saivat lapsilisiä sinusta.

Sun käytös on todella ala-arvoista. Vähättelet täällä aikuista ihmistä! Miehistäkin puhutaan miehinä, kun on armeija käyty, ja naiset aikuistuvat yleensä nuorempina. Jokainen on myös yksilö, ja on nelikymppisiäkin, jotka eivät ole aikuistuneet, eivätkä pidä huolta lapsistaan tai taloudestaan. Kasva nyt itse ensin, henkisesti. eri

21 wee on vielä pentu, piste.-eri-

Pidä mölyt mahassasi, et edes tunne ihmistä jolle täällä länkytät. 

Mitä ihmettä😶itsehän ko. tyrkky kertoi olevansa 21vuotias joten ei onnex tarvi tuntea.

Ja vielä nimitteletkin! Henkilö jolle länkytit on aikuinen ja kahden lapsen äiti. Ne käytöstavat, hoi!! :/

Ja sinä olet hymiöinesi kovin kehittymätön ja lapsellinen. "OnneX" "tyrkky" voi voi. 

Tämä on D,E ja Helmiä koskeva ketju, tee oma ketju kakaroillesi, kiitos.

Kertaa palstan säännöt ja tule takaisin uudelleen kun olet kasvanut henkisesti. 

Vierailija
2095/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa silmälasit kirjoitti:

Ei hyvää päivää.

Comossa ylistetään miten somessa KAIKKI ( 🤣) LUE= Helmi ja hänen suku

Kehuvat Helmin olevan IHAN ARMIN näköinen.

Ei saatna. Armi Aavikon ihailijana en voi sietää tuota.

Mielestämme ( meitä on monta täällä) Helmi ei muistuta YHTÄÄN Armi Aavikkoa.

Armi oli KAUNIS. Tuo Helmi ei poikkea mitenkään ikäisistään ylimeikatuista lisäkehiuksista.

Miljoona kertaa kauniimpia on kadut täynnä.

Pyydän. LOPETTAKAA TUO ARMIN HAUKKUMINEN.

Just tuo ⬆️, eikö jo vaikka Armin suku vois alkaa kommentoida noita Helmin suvun kommenteja , että heidän mielestään Helmi on Armin näköinen , EI KENELLÄKÄÄN muun mielestä.

On jo liian paksua väittää moista soopaa.

Helmissä EI oo mitään Armiin viittaavaakaan.

Armi säihkyi ja loisti kameroiden edessä. Armissa oli karismaa ja aitoutta.

Puhumattakaan vartalosta, joka oli naisellinen. Pituus sopiva ja omat upeat hiukset. Helmillä peruukki ja pikkupojan kroppa, pituutta max 155 cm, ei mitään näyttävyyttä toisin kuin noin 170 cm Armissa. Ja Armi oli sädehtivä ja karismaattinen pitkine säärineen sekä kaunisääninen eikä mikään pervo vanhuksiin sekaantuja (Danny ei ollut silloin vielä vanhus).

Naimisissa olevaan kolmen lapsen isään sekaantuminen ei ole mitään, mutta "vanhukseen" sekaantuminen on? Pervo?

Armi oli kaunis ja herttainen, mutta tajusi varsin hyvin mitä teki. Eipä siinä touhutessa paljon miehen lapsia mietitty. Kumpikaan. Palkattu pat ja.

Vierailija
2096/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa neidot tai ex neidot että rahaa on turha odottaa.  D. on kitupiikki.

Vierailija
2097/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Helmiä ihan yleisesti on kaiken aikaa arvosteltu lähinnä oudosta kuviosta, kun lähti Dannyn matkaan ja keikkuilee lähes alasti vanhojen ukkojen edessä. Esim.Rauman huvilalla.

Oli ällöä katsottavaa.

Lisäksi tuo valtava julkisuudenhalu Helmillä.

Nämä ovat ne syyt miksi lähes jokaisella on tähän samansuuntainen mielipide.

Kunpa tuo nuori nainen ymmärtäisi lopettaa nuo jutut ja etsisi elämälleen terveemmän suunnan.

Danny on kyllä pisteitä menettänyt ja ihan syystä.

Vierailija
2098/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjasin virheitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.

Virhe 1) 21 vuotias ei ole pikkutyttö vaan nainen

Virhe) Ihan itse tämä nainen tuohon mukaan lähti. Pyysi ja aneli

Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.

No olen eri mieltä. Yliampuvaa touhua. Lähes teini kuitenkin, ja kaikkihan tietävät millä tasolla teinit vielä ovat. Miten Danny saa toimia näin eikä kukaan välitä. Pisteitä saa varmaan vielä kaiken lisäksi. Hän on lähes kuollut jo, niin vanha. Ei hän ole mikään supermies.

Pidettäisköhän Helmiä tyhmähkönä ja naiivina teininä, jos ois lukion jälkeen opiskellut vaikka sairaanhoitajaksi, ja ois esim. teholla töissä ollut Dannyn tavatessaan? Tai useampi vuosi lääkisopintoja takana?

Vierailija
2099/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjasin virheitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.

Virhe 1) 21 vuotias ei ole pikkutyttö vaan nainen

Virhe) Ihan itse tämä nainen tuohon mukaan lähti. Pyysi ja aneli

Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.

No olen eri mieltä. Yliampuvaa touhua. Lähes teini kuitenkin, ja kaikkihan tietävät millä tasolla teinit vielä ovat. Miten Danny saa toimia näin eikä kukaan välitä. Pisteitä saa varmaan vielä kaiken lisäksi. Hän on lähes kuollut jo, niin vanha. Ei hän ole mikään supermies.

Pidettäisköhän Helmiä tyhmähkönä ja naiivina teininä, jos ois lukion jälkeen opiskellut vaikka sairaanhoitajaksi, ja ois esim. teholla töissä ollut Dannyn tavatessaan? Tai useampi vuosi lääkisopintoja takana?

Tyhmyys ja naiivius ovat eri asia. Voi olla oikein älykäs ja naiivi. Tämän takia iso ikäero on usein huono juttu, varsinkin jos se vanhempi vastapuoli on pelurityyppiä.

Vierailija
2100/2656 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan summa summarum.

Kaksi tyhmää löysivät toisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme