Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta

Kommentit (2656)

Vierailija
2041/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasin virheitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.

Virhe 1) 21 vuotias ei ole pikkutyttö vaan nainen

Virhe) Ihan itse tämä nainen tuohon mukaan lähti. Pyysi ja aneli

Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.

Tuossa on Helmin täydellinen kuvaus.

Pääsi monen vuoden aktiivisen pyytelyn jälkeen ( kunnes täytti 18 v) Dannylle. Ja siellä on.

Ja taitaa olla LÄHTEMÄTÖN.

Oliko niin että Helmi EI roiku Dannyssa ??? Mitäs tää nyt sit onkin ?

Vierailija
2042/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta olen silmäillyt tätä ketjua ja minusta tuntuu, että noin sata näistä kahdestatuhannesta kommentista ovat saman ihmisen näppikseltä.

Saman huomannut. Se on tää palstan vakkarisisällöntuottaja, joka haukkuu täällä aina useampaa bloggaajaakin ja pitää yllä lähinnä itsekseen monia ketjuja, laittaa monia ylänuolia omille kommenteilleen jne. Säälittävä tapaus kertakaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjasin virheitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko tosissanne. Onhan nuoret tietenkin nättejä. Huomaa mitä riistaa he ovat tässä ketjussa. Danny on kyllä ihme tapaus. Hieno laulaja, mutta olen välillä kääntänyt kanavan siksi, että tulee nämä pikkutyttö draamat mieleen.

Virhe 1) 21 vuotias ei ole pikkutyttö vaan nainen

Virhe) Ihan itse tämä nainen tuohon mukaan lähti. Pyysi ja aneli

Virhe 3) riistaa eivät ole ne jotka tahallaan riistaksi lähtevät. Suorastaan janoavat riistana oloa laittamalla JATKUVASTI kuviaan esille.

Tuossa on Helmin täydellinen kuvaus.

Pääsi monen vuoden aktiivisen pyytelyn jälkeen ( kunnes täytti 18 v) Dannylle. Ja siellä on.

Ja taitaa olla LÄHTEMÄTÖN.

Oliko niin että Helmi EI roiku Dannyssa ??? Mitäs tää nyt sit onkin ?

Danny oli itse antanut Helmille käyntikorttinsa hänen olleessaan 16v. Helmi otti sitten yhteyttä muutaman vuoden jälkeen siitä.

Vierailija
2044/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta olen silmäillyt tätä ketjua ja minusta tuntuu, että noin sata näistä kahdestatuhannesta kommentista ovat saman ihmisen näppikseltä.

Saman huomannut. Se on tää palstan vakkarisisällöntuottaja, joka haukkuu täällä aina useampaa bloggaajaakin ja pitää yllä lähinnä itsekseen monia ketjuja, laittaa monia ylänuolia omille kommenteilleen jne. Säälittävä tapaus kertakaikkiaan.

Ottanut nyt näköjään tämän Helmin kunnolla hampaisiinsa ja pakkomielteeksi. :D

Vierailija
2045/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny ilmeisesti pakottaa nää typykät aina värjäämään tukkansa kusenkeltaiseksi.

Eiköhän näillä ole ollut tuo kusi...siis keltaisuus, päässä jo ennen Dannya.

Vierailija
2046/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla tällainenkin täällä, mutta kylläpä täällä tosi monet muutkin kommentoivat tätä touhua ja ihmettelevät Helmiä. Joka paikassa muuallakin.

Vierailija
2047/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla tällainenkin täällä, mutta kylläpä täällä tosi monet muutkin kommentoivat tätä touhua ja ihmettelevät Helmiä. Joka paikassa muuallakin.

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, aina on ollut nuoria naisia isiongelmilla. Nämä sitten vanhojen miesten kanssa.

Minua enemmän säälittää, siksi en saa haukkumisesta kiksejä.

Vierailija
2048/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli onko tuo Helmi ollut 16 v jo kun näki ekan kerran Dannyn ja pappa antannut korttinsa ? Heh mun poika 17 v ja ei nyt ihan fanita Katri Helenaa tai saatika Koivuniemeä.Suomi iskelmästä kyllä tykkää.Välillä lauleskelee Arttu Wiskarin ja muiden biisejä.

Vierailija
2049/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo Dannyn naiset eiku tytöt stailataan aina vanhanaikaisesti itseään vanhemman näköiseksi ja Armin näköiseksi? Karmivaa mielestäni.

Vierailija
2050/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tossa ehkä vähän samaa näköä kuin Armissa mutta kummakos se jos on tarkoituksella stailattu.

Sen sijaan Helmi on paljon paremman näköinen kuin Armi. Armi ei ole mitenkään kaunis, todella mitäänsanomattoman näköinen. Helmi on sentään nätti.

Vierailija
2051/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tossa ehkä vähän samaa näköä kuin Armissa mutta kummakos se jos on tarkoituksella stailattu.

Sen sijaan Helmi on paljon paremman näköinen kuin Armi. Armi ei ole mitenkään kaunis, todella mitäänsanomattoman näköinen. Helmi on sentään nätti.

Helmi on tosiaan nätti. Siis vain nätti. Kuten lähes KAIKKI hänen ikäisenä. Ei yhtään muita ikäisiään naisia nätimpi. Eikä mielestäni ole yhtään Armin näköinen.

Armi taas oli kaunis. Todellakin upea kaunotar. Ja missin mitoissa kaikin puolin.

Vierailija
2052/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmi on tosiaan nätti. Siis vain nätti. Kuten lähes KAIKKI hänen ikäisenä. Ei yhtään muita ikäisiään naisia nätimpi. Eikä mielestäni ole yhtään Armin näköinen.

Armi taas oli kaunis. Todellakin upea kaunotar. Ja missin mitoissa kaikin puolin.

Ei kyllä läheskään kaikki ole edes tuon ikäisenä noin nättejä, ihan ihme kommentti.

Esim Armi ei ollut.

https://img.ilcdn.fi/NpEEKe-U2MsKov47OyvVnUUOdPE=/full-fit-in/612x0/img…

Itse asiassa aika ruma.

Vierailija
2053/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä läheskään kaikki ole edes tuon ikäisenä noin nättejä, ihan ihme kommentti.

Esim Armi ei ollut.

Itse asiassa aika ruma.

No ei oo kyllä kummoinen. Pyöreä naama, kasvot ihan epäsymmetriset.

Vierailija
2054/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi Helmi mikään upea ilmestys ole mutta perus kaunis. Sen sijaan tuon Armin swaippaisin kyllä Tinderissä saman tien veke, kauniimpia naisia tulee vastaan jatkuvasti joka päivä. Ei ole mielestäni yhtään hyvännäköinen.

Vierailija
2055/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäkin Helmin ottaisin ennen Armia. Helmi on 7-8/10 ja Armi sellainen 5.

Vierailija
2056/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais Armi ja Erika. En tiedä miksi toi Helmi kylmää mua. Kauheen kylmän oloinen nainen. Eikä kovin kummoisen näköinenkään. Tavallinen hurjasti meikattu nuori nainen.

Erika on kuuma. Armi oli kaunis.

Annetaan Armin olla rauhassa.

Vierailija
2057/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi 8/10

Erika 7/10

Helmi 4/10

Mun tyttis 10/10

Vierailija
2058/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikko oli Riitta Väisäsen, Anne Pohtamon ja Johanna Raunion kanssa yksi Suomen kauneimmista naisista/ misseistä.

Vierailija
2059/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo Dannyn naiset eiku tytöt stailataan aina vanhanaikaisesti itseään vanhemman näköiseksi ja Armin näköiseksi? Karmivaa mielestäni.

Danny ei ole toipunut traumasta ja syyllisyydestään Armin kuolemaan. Siksi etsii nyt Armia näistä nuorista tytöistä ja vieläpä stailaa heidät Armin näköiseksi. Danny haluaa hyvittää tekonsa nyt näille Armin korvikkeille, vaikka sitä tuskin itse edes tajuaakaan.

Vierailija
2060/2656 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim Armi ei ollut.

Itse asiassa aika ruma.

Voi haista nyt pasca. Tuossakin niin kaunis, iloinen, lämmin.

Missä sun silmät on. Ihme maku sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä