Huutava työvoimapula pääkaupunkiseudun Postissa!
200 ihmiselle tarjolla töitä pääkaupunkiseudulla – ”Vaikka heti voi ilmoittautua”
"Onko siis niin, että Postissa on tarjolla töitä pääkaupunkiseudulla samantien 200 työntekijälle?
– Kyllä, kun laskemme yhteen sanomalehtien varhaisjakelun ja päiväpostin jakelun tarpeen. Toivotamme tulijat LÄMPIMÄSTI tervetulleiksi, Reponen sanoo."
Postin jakelutyössä noudatetaan yleisesti käytössä olevia jakelualan työehtosopimuksia. Päivätyön palkka on noin 12 euroa per tunti ja varhaisjakelussa uusi jakaja saa YÖLISÄN KANSSA noin 10 euroa per tunti.
– Lisäksi meillä on mahdollisuus palkita erikseen myös joustavuudesta ja venymisestä esimerkiksi ruuhka-aikoina.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008507793.html
No, stadin työtön; miksi työ ei maistu?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko edes 8 tunnin päiviä vai joku 4tuntia keskellä päivää
Vielä parempi: 4 tuntia keskellä yötä. :) Juokse jo, toimari haluaa lisää miljoonia.
Itse olen sen verran yöihminen, että jos ainoa tapa selvitä hengissä olisi tehdä 4 tuntia töitä yöllä, ei olis temppu eikä mikään.
Olin postilla jakelussa vuokrafirman kautta. Sitten vähennettiin jakelupäiviä kolmeen. Ei sillä 24-27 viikkotunnilla vuokria ja ruokia makseta. Vaihdoin siis työnantajaa. Nyt on täydet tunnit eikä tarvitse näkkileipää syödä.
Olen kahden lapsen yh eikä tuolla palkalla elätetä lapsia.
Leikkirahaa.