Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutava työvoimapula pääkaupunkiseudun Postissa!

Vierailija
30.12.2021 |

200 ihmiselle tarjolla töitä pääkaupunki­seudulla – ”Vaikka heti voi ilmoittautua”

"Onko siis niin, että Postissa on tarjolla töitä pääkaupunkiseudulla samantien 200 työntekijälle?

– Kyllä, kun laskemme yhteen sanomalehtien varhaisjakelun ja päiväpostin jakelun tarpeen. Toivotamme tulijat LÄMPIMÄSTI tervetulleiksi, Reponen sanoo."

Postin jakelutyössä noudatetaan yleisesti käytössä olevia jakelualan työehtosopimuksia. Päivätyön palkka on noin 12 euroa per tunti ja varhaisjakelussa uusi jakaja saa YÖLISÄN KANSSA noin 10 euroa per tunti.

– Lisäksi meillä on mahdollisuus palkita erikseen myös joustavuudesta ja venymisestä esimerkiksi ruuhka-aikoina.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008507793.html

No, stadin työtön; miksi työ ei maistu?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkirahaa.

Vierailija
82/84 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko edes 8 tunnin päiviä vai joku 4tuntia keskellä päivää

Vielä parempi: 4 tuntia keskellä yötä. :) Juokse jo, toimari haluaa lisää miljoonia.

Itse olen sen verran yöihminen, että jos ainoa tapa selvitä hengissä olisi tehdä 4 tuntia töitä yöllä, ei olis temppu eikä mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin postilla jakelussa vuokrafirman kautta. Sitten vähennettiin jakelupäiviä kolmeen. Ei sillä 24-27 viikkotunnilla vuokria ja ruokia makseta. Vaihdoin siis työnantajaa. Nyt on täydet tunnit eikä tarvitse näkkileipää syödä.

Vierailija
84/84 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen yh eikä tuolla palkalla elätetä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi