Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lomani aikana pari päivää fyysisessä työssä auttamassa siivouksessa, vapaaehtoistyö

Vierailija
30.12.2021 |

Sellaisille, jotka ei itse jaksa siivota ja joilla ei ole varaa maksaa palvelusta. Nämä kodit on aika kauheita, itse olin kahdessa, joista toisessa oli melkoinen homma.

Olin täysin poikki ja jalat kuin tukit. Ymmärrän kyllä, miksei meitä yli 55-v palkata fyysisiin töihin. Minulla on työpaikka, mutta täytyy sanoa, että siivoustyöt on pois suljettu, jos työt loppuu. Ei minun jalat vain kestä sitä enää, enkä tiennyt itselläni olevan selkävaivojakaan ennen kuin kumartelin kaappien alle harjan ja rätin kanssa. Kaikilla ei ole tietenkään yhtä huono kunto ja vuosi sitten samoissa hommissa ei ollut mitään ongelmaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku kuntoa parantaan siis.

Vierailija
2/5 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sä et ole tottunut fyysiseen työhön ei tarkoita sitä, ettei kaikki 55v ole siihen tottuneet 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousalan ammattilaiset tietävät kyllä tasan tarkkaan ergonomiset työasennot miten kannattaa työt tehdä ettei kipuja tule. t. hyväkuntoinen viisikymppinen siivooja

Vierailija
4/5 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousalan ammattilaiset tietävät kyllä tasan tarkkaan ergonomiset työasennot miten kannattaa työt tehdä ettei kipuja tule. t. hyväkuntoinen viisikymppinen siivooja

Joo, ja välineetkin voivat olla toista luokkaa kuin vapaaehtoistyössä. Ei tarvi kaappien alle kumarrella.

Vierailija
5/5 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa, että autoit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä