MULLA EI OLE YHTÄÄN KAVERIA ;(
Siinä se tuli otsikossa. Ei ole vain. Välillä olen ollut jossain porukassa, mutta puhuvat vain keskenään eivätkä anna minulle puheen vuoroa en myöskään keksi mitään järkevää sanottavaa. Mitä mun pitäs tehdä haluaisin kuitenkin ystäviä. :(
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:08"]Ei ole mullakaan. Paitsi omat lapset, mutta ei tietenkään sama asia. Lähes 40-vuotiaana olen jo oppinut hyväksymään asian. Olen introvertti ja väsyn ihmisten seurassa. Nuorempana, kun oli ystäviä, en ollut kovin aloitteellinen, koska kotoa ihmisten seuraan lähteminen ahdisti. Enkä oikeastaan ollut aidosti kiinnostunut kuuntelemaan ystävien kuulumisia ja murheita. Miksi tehdä itselleen vastenmielisiä asioita, jotta ei olisi yksin? [/quote] Minulla tismalleen näin myös, olen 40-vuotias. Toisaalta toivoisin itselleni hyvää ystävää, jonka kanssa tavata, käydä joskus kahvilla tai kaupoilla mutta ystävän pitäisi olla samanlainen kuin itse olen. Minäkin väsyn ihmisten kanssa ja viihdyn hyvin yksikseni/perheen parissa.
[/quote]
Täällä myös yksi. Joskus olisi kiva käydä vaikka shoppailu- ja kulttuurimatkalla jonkun muun kun oman miehen kanssa, mutta viihdyn muuten hyvin perheen parissa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:46"]
Siinä se tuli otsikossa. Ei ole vain. Välillä olen ollut jossain porukassa, mutta puhuvat vain keskenään eivätkä anna minulle puheen vuoroa en myöskään keksi mitään järkevää sanottavaa. Mitä mun pitäs tehdä haluaisin kuitenkin ystäviä. :(
[/quote]
Ei ole minullakaan, tosin se on minun ihan oma tietoinen valinta. Nuorempana kavereita oli ihan yllin kyllin ja olin kaveriporukoissa enempi sieltä suulaammasta päästä ja usein pääjehuna kehittelemässä kaikenmaailman tekemisiä.
Naisiakin on matkanvarrella ollut enemmän kuin riittävästi, joten sekin puoli on tullut nähtyä. Nykyään ei enää jaksa eikä kiinnosta ja nykyään välttelenkin kaikenlaisia kontatkeja ja haluan vain olla omissa oloissani. Olenkin jo vuosia ollut kontaktissa ainoastaan lapseeni ja vanhempiini ja heihinkin vai pakollisen verran. Tosin lapseeni kyllä olen ihan mieluusti yhteyksissä ja soittelemmekin vähintään viikottain ja tapaammekin vähintään kuukausittain.
En siis kaipaa minkäännäköistä seuraa, vaan tykkään olla yksikseni. Toki me miehet olemmekin hieman enemmän itseksemme olijoita, emmekä kaipaa ystäviä siinä määrin kuin naiset. Eikä tämä ollut mikään totaalinen yleistys. Toki tiedän, että miehissäkin on paljon seurankipeitä ja jopa läheisriippuvaisiakin.
Ei mullakaan oo nykyään ystäviä, ei edes kavereita:(
Oon 30v, ja oon kai sitte sellanen joka ei vaan saa niitä kunnon ystäviä, en osaa olla tarpeeksi avoin ihmisille. En uskalla.
Tunnen etten oo tarpeeksi kiinnostava ihminen että joku haluais ystävystyä.
Voi teitä ;'( Tsemppiä ystävien löytämiseen TOOOSI paljon<3 ja nyt hyvää yötä ja kauniita unia teille kaikkille :3 Jo huomenna tuuli saattaa kääntyä :) nimim. T12
Ap, missä asut? Voisin alkaa sun kaveriks:) Mulla oli paljon kavereita mut muutin toiselle paikkakunnalle omaan kämppään niin se yhteydenpito vaan jäi. Täällä on muutama hyvä kaveri tällä hetkellä.
.
Jos vaikka asuttais lähekkäin niin täällä löytyis sulle kaveri :) n17
Ei ole mullakaan yhtään ainoata ystävää. :( t. N21 myös.
Hei nyt kaikki me ystävättömät n21:set, joita näyttää riittävän (ja muutkin tottakai, nauratti vaan kun tuo n21 toistui niin monta kertaa ja itse kuulun samaan porukkaan). Tästähän me saadaan jo kasaan shoppailu-, kahvittelu-, leffa-, jnejne. porukka, jos vain astutaan samalla suunnalla asumaan. Itse olen Helsingistä ja ihan tosissani lähden vaikka heti huomenna ulos jos vaan joku haluaa tutustua! :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:25"]Hei nyt kaikki me ystävättömät n21:set, joita näyttää riittävän (ja muutkin tottakai, nauratti vaan kun tuo n21 toistui niin monta kertaa ja itse kuulun samaan porukkaan). Tästähän me saadaan jo kasaan shoppailu-, kahvittelu-, leffa-, jnejne. porukka, jos vain astutaan samalla suunnalla asumaan. Itse olen Helsingistä ja ihan tosissani lähden vaikka heti huomenna ulos jos vaan joku haluaa tutustua! :)
[/quote] astutaan = satutaan ...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:13"]Duunari miehillä helpompaa,jos ei muuta sanottavaa niin viikonlopun,nais,känni ym. Sekoiluista saa aina jutun juurta.
[/quote]
No eipä oikeastaan minulla ainakaan. Mies21