Tapailemani mies ei pidä minua kauniina :(
Ihan uskomatonta, mutta alan oikeasti kallistua tähän suuntaan. Olemme tapailleet melkein vuoden ja mies ei vieläkään ole osoittanut haluavansa seurustella. Minä otin asian puheeksi jo aika aikaisessa vaiheessa (muutama kuukausi tapailua) ja järkyttyi jotenkin ja sanoi ettei halua kyllä seurustella tällä hetkellä.
Sanoi kuitenkin että olen hänelle se "ainoa". Alkuvaiheessa kehui kauniiksi ja sanoi jopa rakastavansa, tapaamisia oli usein ja oli muutenkin kiinnostunut.
Nyt ei koskaan ehdota tapaamisia, ei sano enää takaisin että rakastaa, joten lopetin itsekin tuon sanomisen. Viime aikoina tämä on tuntunut ihan kaverisuhteelta.
Kävimme tänään kaupungilla ja kiinnitti jotenkin erityisen paljon huomiota naisten ulkonäköön. Sanoi minulle kahdesta naisesta, että siinäpä nätti tyttö. Otti kahvia R-kioskilta ja sanoi että näitkö kun menin oikein sekaisin taas kun oli niin nätti tyttö siinä. :( Mitä ihmettä, minulle tuli tosi huono fiilis, varsinkin kun sanoi nuo oikein silleen kevyesti ja iloisesti, ihan kuin olisin hänelle joku kaveri. Ei siis kuulostanut ilkeältä, mutta mitä ihmettä silti.
Kysyin häneltä sitten muutaman kerran epäsuoraan, mitä mieltä on ulkonäöstän. Joka kerta vastasi kysymykseen jotenkin vitsaillen tyyliin (no jaa *heh heh*)
Päädyin nyt sitten siihen lopputulokseen, että olen hänen mielestään ruma. :( Hänen edelliset tyttöystävät ovat kyllä ihan erilaisia kuin minä, sellaisia räikeitä ja vähän pahan tytön näköisiä. Minä olen tälläinen lyhyt persjalkainen tallukka, jonka tukka ei tottele mitään fysiikan lakeja ja olen vielä kauhea nörtti (luonteeltani)
Huoh... Edellinen pitkä suhteeni päättyi nimenomaan siihen etten vastannut miehen kauneusihanteita.
Meillä on tuon miehen kanssa aina todella kivaa, nauramme yhdessä ja pidämme samoista asioista. En tajua. :(
Kommentit (32)
Etkö nyt ole jo tarpeeksi saanut sellaista viestiä, ettet kiinnosta häntä tarpeeksi seurusteluun. Ehkä hän ei tiedä mitä sanoa ja yrittää epätoivoisesti näyttää, ettet ole hänelle se oikea. Tai yrittää saada sinut jopa suuttumaan! Onhan tuo muiden naisten kauniiksi sanominen (ja nuo tilanteet vielä) ihan tökeröä. Nosta jo kytkintä. Aikaa ja energiaa ei kannata haaskata tuollaisten kanssa. Jos hän ehdottaa uutta tapaamista, sano, että olet juuri nyt tosi kiireinen, katsotaan vähän myöhemmin. Kuulen, ettet kuule hänestä enää ikinä sen jälkeen, ehkä ei edes sitä yhtä kertaa.
Ottamalla etäisyyttä ja muuttumalla vähän vaikeasti tavoiteltavaksi selvittää kyllä onko miehellä todellista kiinnostusta vai ei. Jos on kiinnostusta niin se kyllä soittelee perään ja on miettinyt sanomisiaan, jos ei oo niin ei kuulu mitään...
Ähh, älä kuuntele noita urpoja kommentteja. siis miehet tekee niin, kun ei halua että sulla ois tarpeeksi itsetuntoa ettiä toinen mies. sä oot antanu siis ymmärtää että haluat jotain vakavampaa, ja koska se sanoo ei, se ajattelee että oot ettimässä toisen joka haluaa. Sanomalla ilkeästi sun ulkonäöstä se pelaa aikaa. Mun mielestä ainoa mitä sun kantsii tehä on jatkaa matkaa. Eli älä helvetissä tuhlaa elämääsi tollaseen vässykkään. ei ansaitse sua nainen!!!! Äläkä nyt helvetissä sun ulkonäköäs ala murehtimaan
Tökeröä käytöstä! Ja vielä toi millä tavalla kehui noita naisia... Vaikuttaa jälkeenjäänelle jos on esim ihan yli parikymppinen jo. Tuskinpa haluaa suhdetta kenenkään kanssa.
No mies on ilmoittanut alkuvaiheessa, ettei halua seurustella. Ei häntä voi arvostella seurustelukumppanin kriteereillä. Miten edes jätetään joku, jonka kanssa ei seurustella? Ap on ilmeiseti toivonut, että tuosta syntyy suhde mutta niin ei ttaida tapahtua. Ei ehkä kannata käyttää aikaa tuohon, kun haluat selvästi enemmän.
Tosiaan jos jotain sanotaan kauniiksi, ei se tarkoita, että olet ruma. Jotenkin oletan, että olet ihan kaunis, koska rumuus kerran tuli ainoastaan tuosta tapauksesta mieleesi.
friendzonaus. Et sytytä miestä mutta kelpaat paremman pimpin puutteessa silloin tällöin. Jos olisit mies et harrastaisi edes seksiä vaan kuuntelisit vain naisen miesjuttuja
Et luutavasti ole tarpeeksi naisellinen nainen joka vastaisi miehen haaveita.
Teettekö mitä asioita yhdessä? Ehdottaako mies tapaamisia, soitteleeko? Nukutteko yhdessä? Sanooko MITÄÄN positiivista?
jos aloituksen lisäksi vastasit kaikkeen ei niin asia on päivänselvä hän ei välitä sinusta ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:46"]
Jos on fakta, että et ole kaunis? Aika harva on.
[/quote]
suksi vittuun. Ainiin, et saa.