Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokamieltymyksiä/tapoja et ymmärrä, vaikka ne olisivatkin normaaleja?

Vierailija
22.04.2015 |

Mä en ymmärrä sitä mun miehen tapaa, että hän laittaa paahtoleivän päälle ensin voita ja sitten hilloa. Mulle moinen sekoitus on ällötys.

Itse laitan vain voita leivän päälle. Mulle tulis oksennus, jos laittais vielä jotain imelää hilloa voin päälle.

Mutta tätä palstaa lukiessa oon tullut siihen tulokseen, että se on kuitenkin ihan normaali tapa ja mä se tässä taidan olla hieman outo. ;-)

Mitkä rukatavat/mieltymykset menevät yli sinun ymmärryksesi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatavat.

Vierailija
2/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän maidon kaataminen lautaselle kuuman puuron päälle. Siinä menee kaksi hyvää pilalle. Tamperelaisena olen myös kauhuissani, kun joku läträä sinappia ja/tai ketsuppia mustanmakkaran päälle. Pyhäin häväistys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehukeitto ja raejuusto tai tonnikala ja maitorahka. Erikseen jees mut sotkettuna yök!

Vierailija
4/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihasta vain kypsänä tai vielä mieluummin ylikypsänä. Medium- tai rare-pihvit puistattavat minua, tartarpihveistä puhumattakaan. Olen myös tottunut suolattomaan tai hyvin vähäsuolaiseen ruokaan enkä yksinkertaisesti pysty syömään jotain suolasilliä tai runsassuolaisia makkaroita.

Vierailija
5/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä toisten syömisten arvostelemista ;) Ei kerry kenenkään muun vyötärölle/vatsaan/pönttöön kuin syöjän itsensä.

Vierailija
6/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkua mehukeitto raejuuston/kreikkalaisen jogurtin kera.Eli täällä yksi ällötys;

Vierailija
7/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot!!! En vaan tajua :D odotan kauhulla sitä että kaverit alkaa pitään juustoiltoja, ikää alkaa olla jo sen verran että tuollaiset aktiviteetit yleistyy...

Vierailija
8/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinihomejuusto

Vierailija
9/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni ja kaikki raskas rasvainen aamupalalla. Hyiiiiihhh...

Vierailija
10/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten rasvaista tai roskaruokaa pidetään herkkuna. Joku salamipizza tai ranskalaiset upporasvassa paistettuna on niin kuvottavia, etten voi edes katsoa kun joku syö niitä.

Vierailija
11/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskisoosia, säilykelihakeittoa ja muita perinteisiä rasvaisia ruokia, niiden säilytystä huoneenlämmössä ja syömistä monena päivänä peräkkäin.

Joidenkin iäkkäämpien ihmisten tapa:( Se kun näkee tällaista ruokavaliota noudattavan vanhuksen oikein tirisevän ihonsa lävitse eltaantunutta rasvaa:(

entinen kodinhoitaja

Vierailija
12/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:23"]

En ymmärrä toisten syömisten arvostelemista ;) Ei kerry kenenkään muun vyötärölle/vatsaan/pönttöön kuin syöjän itsensä.

[/quote]

Eihän tässä ollut kyse toisten syömisten arvostelemisesta, vaan päinvastoin, sen myöntämisestä että on itse outo eikä pysty syömään jotain mitä pidetään yleisesti hyväksyttynä tai jopa herkullisena.

Vierailija
13/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjojen tai hillon laittaminen puuron.  

Vierailija
14/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiapatukoita, -juomia ym.syödään kunnollinen ruuan sijaan, tätä en tajua. Miksei jo samalla söisi kunnollisen välipalan, jos on oikea tarve ruualle. Ja jollei, vois jättää nuokin ensin mainitut väliin. Ihan tyhjää energiaa.

Vierailija
15/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutella paahtoleivän,croissanttien yms kera?

Vierailija
16/16 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:59"]Nutella paahtoleivän,croissanttien yms kera?
[/quote]
Mun mielestä ne Lidlissä myytävät suklaatäytteiset croissantit saa kanssa oksennusrefleksin aikaiseksi. Hrrrrr.....