Tapailemani mies ei pidä minua kauniina :(
Ihan uskomatonta, mutta alan oikeasti kallistua tähän suuntaan. Olemme tapailleet melkein vuoden ja mies ei vieläkään ole osoittanut haluavansa seurustella. Minä otin asian puheeksi jo aika aikaisessa vaiheessa (muutama kuukausi tapailua) ja järkyttyi jotenkin ja sanoi ettei halua kyllä seurustella tällä hetkellä.
Sanoi kuitenkin että olen hänelle se "ainoa". Alkuvaiheessa kehui kauniiksi ja sanoi jopa rakastavansa, tapaamisia oli usein ja oli muutenkin kiinnostunut.
Nyt ei koskaan ehdota tapaamisia, ei sano enää takaisin että rakastaa, joten lopetin itsekin tuon sanomisen. Viime aikoina tämä on tuntunut ihan kaverisuhteelta.
Kävimme tänään kaupungilla ja kiinnitti jotenkin erityisen paljon huomiota naisten ulkonäköön. Sanoi minulle kahdesta naisesta, että siinäpä nätti tyttö. Otti kahvia R-kioskilta ja sanoi että näitkö kun menin oikein sekaisin taas kun oli niin nätti tyttö siinä. :( Mitä ihmettä, minulle tuli tosi huono fiilis, varsinkin kun sanoi nuo oikein silleen kevyesti ja iloisesti, ihan kuin olisin hänelle joku kaveri. Ei siis kuulostanut ilkeältä, mutta mitä ihmettä silti.
Kysyin häneltä sitten muutaman kerran epäsuoraan, mitä mieltä on ulkonäöstän. Joka kerta vastasi kysymykseen jotenkin vitsaillen tyyliin (no jaa *heh heh*)
Päädyin nyt sitten siihen lopputulokseen, että olen hänen mielestään ruma. :( Hänen edelliset tyttöystävät ovat kyllä ihan erilaisia kuin minä, sellaisia räikeitä ja vähän pahan tytön näköisiä. Minä olen tälläinen lyhyt persjalkainen tallukka, jonka tukka ei tottele mitään fysiikan lakeja ja olen vielä kauhea nörtti (luonteeltani)
Huoh... Edellinen pitkä suhteeni päättyi nimenomaan siihen etten vastannut miehen kauneusihanteita.
Meillä on tuon miehen kanssa aina todella kivaa, nauramme yhdessä ja pidämme samoista asioista. En tajua. :(
Kommentit (32)
Jos olet oikeasti ruma, niin tulet kyllä pettymään jos etsit suhdetta jossa toinen pitää sinua maailman kauneimpana.
Anna kun arvaan: antaa läheisyyttä vain silloin kun haluaa seksiä. Ja seksiäkin harrastetaan vain silloin kun hän haluaa.
Siis te olette nyt vuoden vain tapailleet? Tai hänen mielestään on näin?
Jätä tuo mies. Hän ei ole arvoisesi eikä suhteemme tule koskaan kehittymään eteenpäin.
Miksi haluat olla miehen kanssa, kun hän ihan ilmiselvästi haluaa vain saada sinulle pahan mielen? Ei toista rakastava tai kunnioittava ihminen käyttäydy noin. Tai jos ihan oikeasti pitää sinua vain kaverina, mutta sinä et hyväksy sitä?
Friendzone, sinne on tosi helppo tipahtaa vaikka olisittekin olleet jossain vaiheessa romanttisessa suhteessa.
Ei saatana mikä mies. Se pitää sua vaan vakipanona. Jätä se. Oikeesti.
Olisiko aika vaihtaa miestä? Miksi haluat roikkua tuollaisessa kaveruudessa jos et siitä saa mitään muuta kuin pahan mielen? Onko mies ainoa mies jonka saat? Kasvapa aikuiseksi ja pistä kaveruus katkolle jo tänään. Laitat vain viestiä, että jatkaa ihan omaa polkua tästä eteenpäin, muuta ei tarvitse kirjoittaa tai selitellä. Tee se nyt niin ei tarvitse enää miettiä äijää ja olla hänelle uskollinen.
En pystyisi olemaan miehen kanssa joka ei sano minua kauniiksi ja kehuu kuitenkin muita naisia.
"Olemme tapailleet melkein vuoden ja mies ei vieläkään ole osoittanut haluavansa seurustella. Minä otin asian puheeksi jo aika aikaisessa vaiheessa (muutama kuukausi tapailua) ja järkyttyi jotenkin ja sanoi ettei halua kyllä seurustella tällä hetkellä."
Jokainen itseään kunnioittava ihminen lopettaa tapailun välittömästi tuossa kohtaa.
Miks mies olis sun kanssa jos pitäis sua rumana? Miksei sitten olisi jonkun kauniimman kanssa?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:11"]
Miks mies olis sun kanssa jos pitäis sua rumana? Miksei sitten olisi jonkun kauniimman kanssa?
[/quote]
Koska ei ole saanut kauniimpaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:49"]
Jätä tuo mies. Hän ei ole arvoisesi eikä suhteemme tule koskaan kehittymään eteenpäin.
[/quote]
Missä mielessä mies on arvoton?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:11"]
Yrittää sut saada jättämään, ettei tarvii ite tehä likasta työtä?
[/quote]Jep. Mutta samapa tuo on kumpi jättää, eihän tuolla suhteella ole muutenkaan minkäänlaista tulevaisuutta. Vuosi on siis mennyt täysin hukkaan, mutta ehkä ap oppi asiasta jotakin. Mies on saanut mitä halusi, eli pillua, mutta nyt sekään ei enää kiinnosta. Mitä ap on saanut?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:49"]
[/quote]
Missä mielessä mies on arvoton?
[/quote]
On tuo aika munatonta käytöstä. Säälittävä runkkari.
Miksi sinä siinä miehessä roikut? Voisit löytää paljon paremman ja mukavan miehen, joka pitää sinua kauniina - makuja kun on moneksi. Ehdottomasti jätä se, ja astu elämässä eteenpäin!
Jos on fakta, että et ole kaunis? Aika harva on.