Pettäisitkö jos..?
Saisit siihen tilaisuuden josta et 100varmasti voisi jäädä kiinni ja kumppani olisi se ihannemies tai nainen?
Peukku ylös-->sänkyyn
Peukku alas-->pysyn uskollisena
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:26"]
En voisi pettää. Se satuttaisi itseäni ja mahdollista kumppania. Mies21
[/quote]
Tuollaisia miehiä kun olisi enemmän! Jos olisit 20 vuotta vanhempi, kelpaisit mulle.
Minulla on ollut monta mahdollisuutta pettää upeiden miesten kanssa, mutta en ole pettänyt. En vain pysty. Saan tehdä todella töitä, että pystyn edes kuvittelemaan itseni toisen kanssa, joten ei mitään mahdollisuutta, että pystyisin tekemään jotakin. Tämä on ollut aika jännä huomata. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä yli 17 vuotta.
No, mulla on niin kiva vaimo, että emmä ihan vaan moraalisista syistä haluis pettää, koska vaikka se toinen ei sais koskaan tietää, niin mulle tulis paha olo siitä että oon pettänyt toisen luottamuksen.
Mutta tämä ei tarkoita sitä, ettenkö mä haaveilis joistakin naisista, että niiden kanssa olis upeeta harrastaa kuumaa seksii. Sitä nyt sit vaan ei tapahdu.
En voisi pettää. Se satuttaisi itseäni ja mahdollista kumppania. Mies21
Oman mielensä siinä todella pahiten myrkyttäisi. Ei uskaltaisi luottaa enää toiseenkaan, koska "itsestään ihminen viat löytää". Salaisuus ahdistaisi öin ja päivin, kun suhteen puhatus olisi tuhottu.
No sitten mä varmaan eroisin, jos olisi tarve pettää.
Toistaiseksi 3 peukkua ylös 18 alas. Tämä ei ihan täsmää sen tiladtotieteen kanssa
että kolmasosa parisuhteessa olevista pettää jossain vaiheessa. Onko tässä kyse siitä että
ollaan "varmoja" omasta uskollisuudesta mutta kun sopiviin olosuhteisiin sotketaan mukaan
alkoholin estoja vähentävä vaikutus niin lipsahduksia tulee?
Lisää peukutuksia.