Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mennyt naimisiin miehen kanssa vaikka

Vierailija
17.09.2006 |

omat vanhemmat jyrkästi vastaan? Äitini ei olisi halunnut miestäni vävykseen ja kaikenlaista haukkumista ollaan vuosien varrella kuultu häneltä. Ei varmaan ikinä tule meille enää luontevat äiti-tytärvälit. Miten teillä elämä on sujunut? Pidättekö yhteyttä? Miten sujuu rooli isovanhempana? Äitini ei olisi myöskään halunnut että teemme lapsia, mutta toisaalta on ollut innokas näkemään lapsenlapsensa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen? Vai mistä johtuu äitisi " viha" miestäsi kohtaan?

Vierailija
2/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun hän meni naimisiin exänsä kanssa, niin kaikki olivat vastaan. Exä onkin aika erikoinen tyyppi, järjesti mm. häät niin että sanoi miehelle, että pidetään pienet häät vaan, mutta kutsuikin sitten toista sataa omaa ystäväänsä ja sukulaistaan paikalle. Miehen vanhemmilla, veljellä ja 2 parhaalla kaverilla oli jo mennyt puhevälit tätä ennen naisen kanssa.

Nyt sitten kaikkien mutkien ja 7 vuoden avioliiton jälkeen on tullut avioero. Mies ei uskalla ilmoittaa vanhemmilleen, kuinka kävi, vaikka hän se siitä liitosta lähtikin. Hän pelkää, että vanhemmat sanovat " mitä me sanottiin" ...

Surullista, koska isovanhemmat eivät ole tämän vihanpidon takia nähneet ikinä lapsenlapsiaan, eivätkä lapset siis mummuaan ja vaariaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isä on kyllä tehnyt selväksi, että kumpikaan vävy ei ole mieleinen. Naureskeltiin äidin kanssa että ei tule mieleen millainen mies sille kelpaisi. Mutta eihän se vanhemmille kuulu - elän omaa elämääni. Ei olla sen sukupolven varassa millään tavalla. Käydään kylässä kun huvittaa eikä edes odoteta mitään pusipusi-välejä.

Vierailija
4/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää jos omat vanhemmat ovat ääliöitä, mutta se on heidän häpensä, ei sinun. Sinä rakastat miestäsi, eikö se ole ainoa kriteeri jolla on väliä?

Vierailija
5/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni uskoo, ettei kannattaisi naida ihmistä, jota omat vanhemmat eivät hyväksy. Hän itse oli nuorena kihloissa jonkun kanssa, jota kaikki, ihan kaikki vanhemmista ystäviin (poislukien vain pari ystävää) eivät hyväksyneet.

Seurustelu loppui ennen pitkään omaa mahdottomuuteensa. Ja isäni vieläkin puhuu siitä, kuinka toiset ihmiset usein näkevät jotain, mitä itse ei näe.

Nuorena pidin isäni puheita vain vanhan ihmisen horinoina. Mutta sitten : Myös paras ystäväni meni aikanaan naimisiin erään miehen kanssa, jota kaikki (pari ystävää lukuunottamatta) kauhistelevat useasta eri syystä. Minä myös. Ystävä ei kuunneellut ketään. Kolmevuotinen avioliitto oli yhtä helvettiä. Ehkä se vanhojen horina on sittenkin totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme