Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihassa 4 poliisia, eivät kerro asiaansa

Vierailija
15.04.2015 |

mutta kyselevät, onko nähty mitään erityistä tänä aamuja ja missä pihan rakennuksista käyty tänään.

Maalla asutaan. Aika massiivinen porukka, jos kadoksissa vanhus, joten mitäköhän täällä nyt on tapahtunut. Huomisesta lehdestä ei toivottavasti joudu lukemaan mitään perhesurmasta.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:53"]

Perhesurman takia aina tulee ambulanssi,jos vaikka on elvytettäviä. Poliisi EI VOI todeta kuolleksi ja passita ruumishuoneseen. Siitä paitsi paikalle myös erikois tutkinta ryhmä joka selvittää onko ollut perhesurma VAI mahdollinen rynnäkkö.

[/quote]

Poliisi nimenomaan VOI todeta kuolleeksi. Hoitaja ei voi, lääkäri ja poliisi voivat. 

Vierailija
42/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko varma, että laitoit aamulla paidan päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:31"]Onko sun mies kotona? Ovatko siis jonkun maatilan pihalla ja kysyvät, missä rakennuksissa tänään on käyty?  Onko siellä poliisikoirat paikalla? Kuuluuko kaukaisuudessa helikopterin humina?  Onko poliiseilla luotiliivit päällä? Ovatko kaikki poliisit sumpussa nelistään pihalla vai onko joku poliiseista erillään porukasta kiertelemässä paikkoja? Katsooko joku poliiseista herkeämättä sinua? Oletko yksin kotona? [/quote] Missä kohtaa ap sanoi olevansa nainen? Ap! Oletko katsonut ne hälytys-sivut? Onko se nyt tapahtumahuone vai tilannehuone, jotain sinnepäin... [/quote] No. Keskiviikkoaamu, maaseutu. Oletan, että mies on töissä ja nainen kotona lasten kanssa. [/quote] Maaseutu. Oletan että mies on kotipiirissä maatilan töissä, ja nainen muualla töissä koska tila ei elätä kahta.

[/quote]

Nainen. Koska tämä on vauva-palsta.

[/quote]

Jaa.. kerro se kaikille palstalle pyöriville miehille. Mies 29, peräkammarin poika, Lassukka, palstapersu jne onkin siis naisia?

Vierailija
44/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne poliisit lähti?

Ainakin ap. katosi linjoilta, mutta veikö poliisit mukanaan...

Vierailija
45/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:36"]Joko ne poliisit lähti?

Ainakin ap. katosi linjoilta, mutta veikö poliisit mukanaan...
[/quote]
Juu, syyte trollailusta.

Vierailija
46/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei voi todeta kuolleksi. Siihen tarvitaan sydänkuuntelulaite. Joskus syke voi olla niin huomamaton ja ihminen saatta tuntua kuollelta,mutta hän ei ole-joten aletaan välitön elvytys,tietenkiin jos murha tai surma on tapahtunut äskettäin. Jos ruumit on viruneet viikkoja tolkulla ja prosessit alkoi käynistyä niin silloin kyllä sokeakiin haistaa ettei enää ole shanssia.

Vierailija
47/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:24"]

Pitää kertoa jos sun omalla pihalla tutkivat paikkoja. Idiootit.

[/quote]

Huoh....

Eikä pidä.

[/quote]

Pitää. Siihen tarvitaan kotietsintälupa. Ihan jopa siinä varastossa käymiseen.

[/quote]

Poliisi ei tarvitse kotietsintälupaa, jos etsinnän tavoitteena on etsintäkuulutetun, karkurin tms. tavoittaminen, eikä silloin jos etsittävään kohteeseen on voitu seurata verestä jälkeä rikospaikalta. Myöskään tapauksissa, jotka eivät kestä viivytystä, lupaa ei tarvita. Muussa tapauksessa poliisi saa kotietsintäluvan radion kautta kenttäjohtajalta ja vain silloin tarvitsee kertoa etsinnän syy.

Älkää hölmöilkö niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Eiköhän tuohon aloittajan operaatioonkin ole oikea syy, omille mailleni ainakin poliisit koska tahansa tervetulleita jos tarvetta on.

Vierailija
48/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:17"]

[/quote]

Huoh....

Eikä pidä.

[/quote]

[/quote]

Suomessa poliisi ei tarvi erillistä lupaa. Pelkkä syy epäillä riittää henkilön tai asunnon/rakennuksen tarkastamiseen.

[/quote]

Eli jos poliisi epäilee, että meidän lukitussa pihavarastossa on joku täysin ulkopuolinen, niin niiden ei tarvitse pyytää minua avaamaan sitä ovea, vaikka olen paikalla? Ne voi noin vain murtaa oven ja kurkkia, että mitä löytyy ja minä seison kummastuneena pihalla seuraamassa?

Vierailija
49/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutu. Kaksi maajussia, jotka tapasivat toisensa tosi-tv:ssä.

Ei naisia kymmenen kilometrin säteellä (ellei joku poliiseista ole nainen).

Vierailija
50/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:44"]

[/quote]

Huoh....

Eikä pidä.

[/quote]

[/quote]

Poliisi ei tarvitse kotietsintälupaa, jos etsinnän tavoitteena on etsintäkuulutetun, karkurin tms. tavoittaminen, eikä silloin jos etsittävään kohteeseen on voitu seurata verestä jälkeä rikospaikalta. Myöskään tapauksissa, jotka eivät kestä viivytystä, lupaa ei tarvita. Muussa tapauksessa poliisi saa kotietsintäluvan radion kautta kenttäjohtajalta ja vain silloin tarvitsee kertoa etsinnän syy.

Älkää hölmöilkö niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Eiköhän tuohon aloittajan operaatioonkin ole oikea syy, omille mailleni ainakin poliisit koska tahansa tervetulleita jos tarvetta on.

[/quote]

Mutta eikö ne poliisit voisi sanoa, että "hei, meidän täytyy päästä katsomaan tuo, tuon ja tuon rakennuksen sisälle, onko ovet lukossa, saisiko ne auki" sen sijaan että ryhtyvät siinä omistajan edessä ovia murtamaan? Eiköhän jokainen omistaja avaa ovet ilman kotietsintälupaakin, jos ei itse ole rikollinen?

Vierailija
51/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:52"]

[/quote]

Huoh....

Eikä pidä.

[/quote]

[/quote]

Suomessa poliisi ei tarvi erillistä lupaa. Pelkkä syy epäillä riittää henkilön tai asunnon/rakennuksen tarkastamiseen.

[/quote]

Eli jos poliisi epäilee, että meidän lukitussa pihavarastossa on joku täysin ulkopuolinen, niin niiden ei tarvitse pyytää minua avaamaan sitä ovea, vaikka olen paikalla? Ne voi noin vain murtaa oven ja kurkkia, että mitä löytyy ja minä seison kummastuneena pihalla seuraamassa?

[/quote]

Mitä helvettiä sä horiset? Totta kai sä avaat sen oven jos poliisi käskee.

Vierailija
52/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:03"]

[/quote]

Huoh....

Eikä pidä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä en tiennytkään että asiat ovat näin huonolla tolalla Suomessa. Että jos poliisi käskee niin pitää luopua kaikesta yksityisyydestä vaikka itse ei ole syyllistynyt mihinkään. Eli ei voi mitenkään varautua siihen että yksityisyys ja kotirauha voidaan viedä ja rikkoa milloin tahansa. Onkohan tämä ihmisoikeuksien mukaista?

Vierailija
53/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:19"]

[/quote]

Huoh....

Eikä pidä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä en tiennytkään että asiat ovat näin huonolla tolalla Suomessa. Että jos poliisi käskee niin pitää luopua kaikesta yksityisyydestä vaikka itse ei ole syyllistynyt mihinkään. Eli ei voi mitenkään varautua siihen että yksityisyys ja kotirauha voidaan viedä ja rikkoa milloin tahansa. Onkohan tämä ihmisoikeuksien mukaista?

[/quote]

Mitä salattavaa sulla on vai haluatko muuten vain vaikeuttaa poliisien työtä?

Vierailija
54/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei voi todeta kuolleeksi. Ja, miten se vankikarkurimurhaaja sai sen varaston oven ulkopuolelta lukkoon jos on itse sisällä?

Vierailija
55/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on ihan OT, eikä sinänsä liity siihen että joku vankikarkuri piileskelisi työkaluvajassa, mutta mitään en inhoa niin paljon kuin "mitä salattavaa sulla on?" -asennetta yksityisyyteen. Mitään ei saisi pitää omana yksityisenä juttunaan, koska sitä pidetään nykyään epäilyttävänä.

Ja ihmisellä voi olla sitä paitsi vaikka minkälaista noloa salattavaa, vaikkei olisi minkään sortin rikollinen.

Vierailija
56/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät koskaan kerro, varsinkaan jos tutkivat jotain. Tuollainen määrä poliiseja viittaa kyllä just johonkin vaaralliseen henkilöön tai sit on jo tapahtunut joku henkirikos ja selvittelevät sitä.

Vierailija
57/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää Lohjalla?

Vierailija
58/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:45"]

Onko tää Lohjalla?

[/quote]

Mitä Lohjalla sitten tapahtuu?

Vierailija
59/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös siellä eilen ollut se ampumistapaus, josta tänään olisi pitänyt tiedottaa (en ole vielä lukenut uutisia onko jo kerrottu lisätietoja)

Vierailija
60/64 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:19"]

[/quote]

Huoh....

Eikä pidä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä salattavaa sulla on vai haluatko muuten vain vaikeuttaa poliisien työtä?

[/quote]

Eiköhän nro 51 vastannut aika pätevästi. En ole huora, joka jakaa itsensä kaikille ja minulla on lupa yksityisyyteen. Poliisi voi hoitaa työnsä parhaansa mukaan, mutta ei muiden ihmisten tarpeiden kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi