Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.
Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitäisi asettaa karenteeniin aina, kun vuotavat.
Miksi? Mitä ne muehet sitten tekee jotka tykkää ajaa kelillä kuin kelillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppia fleshlightiin
7 päivää on nainen saastainen jolta veri vuotaa. Älköön sinä aikana nainen koskeko mihinkään ettei sekin kohta saastuisi. Sen jälkeen menköön ja peseytyköön ja nainen on puhdas. Vasta sitten yhtyköön mies naiseen ( toistuvasti. )
Vierailija kirjoitti:
Hmm ihan kohtuullinen ajatus. Sen vuotamisen kestää mutta siihen liittyvät raivot on turhan rasittavia. Tosi ikäviä kokemuksia parilta eri naisilta. Mua on heitelty esineillä. Haukuttu ties miksi ja itketty lisäksi. Sitten on lepytelty sänkyjutuilla mistä kukaan normaali mies ei voi kieltäytyä.
Ne helkkarin mielialojen vaihtelut on järkyttäviä. Raivosta itkuun nopeimmillaan alle minuutissa. Miehenä olen p aska tai ihana tuulesta riippuen. Joskus olen sanonut että naiset ei sietäisi samaa että kerran kuukaudessa toisesta tulee ihan eri ihminen ja pahalla tavalla eri ihminen.
Jos olisi mun päätettävissä niin pahimpaan naiset saisi oikeasti vaikuttavia lääkkeitä. Jotain niin vahvaa että se veisi ainakin kiukun pois.
Minulla on sellainen vaikka ei asunnossani ole koskaan naista käynytkään. Laitan sitten sinne miehisiä roskiani, joita ei saa vessanpytystä vetäistä pois.
Jos mies on kyvytön sellaista hankkimaan, on mies todennäköisesti epäkypsä suhteeseenkin.
"IIK, verta!"
Mikä on menkat?
T: Sinkkumies 43 v.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset, olis kiva jos teillä olisi sängyn vieressä roskis, johon käytetyt kortsut voi laittaa.
🤣 paras
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku haluaisi, että olisi roskis, minkä ainoa käyttötarkoitus olisi, että sinne saisi laittaa siteet. Ja sitten se mies kävisi tyhjentämässä sieltä aina sen yhden tai kaksi sidettä.
Miksi ei voi viedä sitä keittiön roskikseen, missä yleensä on åaljon muutakin ja tyhjennetään usein.
se roskis haisisi varmaan tosi hyvälle siinä vaiheessa kun se tulee tyhjentää, kun ne siteet muhineen kuukauden päivät.. kuka nyt jonkun yhden siteen takia joka kerta roskiksen tyhjentäisi.
Kas kun ei sinkkunaisille oma kondomikuppi yöpöydälle, jonka tyhjentää sitten kun täyttyy…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehet? Ei mullakaan ole roskista vessassa, ja olen sinkkunainen.
Nuo on niitä vessoja joita luonnehdittiin ikäviksi vessoiksi lehtijutussa. Kiva viedä menkkaside keittiön roskikseen, kun muut istuu ruokapöydässä.
No eipä mulla oo ruokapöytääkään.
T: toinen sinkkunainen,jolla ei ole vessaroskista
Hyi, kuka vielä käyttää jotain ällöttäviä siteitä, paitsi nuoret. Osta kuukuppi, niin ei tarvitse siteiden kanssa pelleillä. Säästää luontoa, lompakkoa, vaatteita ja omia hermojasi, kun ei tarvitse käytettyjä siteitä kanniskella käsilaukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm ihan kohtuullinen ajatus. Sen vuotamisen kestää mutta siihen liittyvät raivot on turhan rasittavia. Tosi ikäviä kokemuksia parilta eri naisilta. Mua on heitelty esineillä. Haukuttu ties miksi ja itketty lisäksi. Sitten on lepytelty sänkyjutuilla mistä kukaan normaali mies ei voi kieltäytyä.
Ne helkkarin mielialojen vaihtelut on järkyttäviä. Raivosta itkuun nopeimmillaan alle minuutissa. Miehenä olen p aska tai ihana tuulesta riippuen. Joskus olen sanonut että naiset ei sietäisi samaa että kerran kuukaudessa toisesta tulee ihan eri ihminen ja pahalla tavalla eri ihminen.
Jos olisi mun päätettävissä niin pahimpaan naiset saisi oikeasti vaikuttavia lääkkeitä. Jotain niin vahvaa että se veisi ainakin kiukun pois.
Itsepä oot ne hullut valinnut. Ymmärrät varmaan, ettei se oo normaalia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vuoto aikana ole erityisen houkuttelevaa. Itse en vain ole yhtään pihtaavaa tyyppiä. Keli kuin keli tai mikä tahansa aika. Aina olen antanut. Ihan oikeasti kesken unien aamuyöllä on nainen keksinyt haluta. Pyysin odota muutama sekuntti ja hiplaa mua.
Varmaan oli harrastanut ensin omaa kivaa. Sai ensimmäisen niin älyttömän nopeasti. Siitä homman jälkeen nukahdin nopeasti. Aamulla nainen vähän tykkäsi huonoa. Kysyin naitiinko me yöllä vai oliko se unta? Tuhahti ja käski mun painu hel ... tiin. Siitä päättelin että se ei ollut unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitanyt kirjoittaa "olen sivistymaton sinkkunainen". Kylla kaikissa kulttuurimaissa roskakori kuuluu kylpyhuoneen sisustukseen. Suomessa voi olla vahan vaikea ymmartaa kun viela 70-luvulla oli ulkovessoja.
Mun kämpässä sisustukseen kyllä kuuluu just ne jutut,joita itse sinne haluan. Ehkä säkin olisit onnellisempi jos eläisit omien toiveiden mukaista elämää etkä seuraisi jotain vanhoja ”sääntöjä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vuoto aikana ole erityisen houkuttelevaa. Itse en vain ole yhtään pihtaavaa tyyppiä. Keli kuin keli tai mikä tahansa aika. Aina olen antanut. Ihan oikeasti kesken unien aamuyöllä on nainen keksinyt haluta. Pyysin odota muutama sekuntti ja hiplaa mua.
Varmaan oli harrastanut ensin omaa kivaa. Sai ensimmäisen niin älyttömän nopeasti. Siitä homman jälkeen nukahdin nopeasti. Aamulla nainen vähän tykkäsi huonoa. Kysyin naitiinko me yöllä vai oliko se unta? Tuhahti ja käski mun painu hel ... tiin. Siitä päättelin että se ei ollut unta.
Joistakin miehistä se on erityisen houkuttelevaa juuri silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä oot ne hullut valinnut. Ymmärrät varmaan, ettei se oo normaalia käytöstä.
Silloin alussa käytös oli sanotaan normaalia. Et itsekkään heti uskoisi että noin kiltin oloinen voi olla ihan raivo. Tosiaan ne tiltit tuli ihan mitättömistä tai jopa ilman mitään syytä. Sen aavisti kun naisesta tuli hiljainen voi sanoa sulkeutunut. Silloin lanka oli jo palamassa ja räjähdys oli vain ajan kysymys.
Vähän epäilen että menkat oli vain tekosyy jolla saa huutaa, itkeä ja raivota.
Vain vaimo saa jättää roskiini käytettyjä tamponeja. En pidä likaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä vessoja joita luonnehdittiin ikäviksi vessoiksi lehtijutussa. Kiva viedä menkkaside keittiön roskikseen, kun muut istuu ruokapöydässä.
Miksi ihmeessä menet vaihtamaan siteen kesken ruokailun ja vieläpä sinkkunaisen kotona, missä ei siis asu sitä perhettä, joka termillä "muut" istuu ruokapöydässä.?
Eikö sinkulla käy muita kylässä?
Muilla voi tulla vaikka sisko perheineen kylään.
Luojan kiitos minulla on niin läheiset välit perheen ja ystävien kanssa, ettei roskiksen puute ole ketään koskaan traumatisoitunut. En käsitä, kuka haluaa pitää vessassa roskista, joka tyhjennetään kerran kuussa (menkkojen aikana/jälkeen) ja haisee kuolemalta. Keittiön roskis tyhjennetään huomattavasti useammin ja meillä on vielä erikseen kissanhiekalle roskis - tämä tyhjennetään päivittäin, joten menkkojen aikana myös siteet päätyvät sinne ja hajut pysyvät kurissa.
Kyllä sen vessan roskiksen voi tyhjentää vaikka joka päivä, ihan itsestä kiinni.
Fiksu nainen käy tyhjentämässä vessaroskiksen mukanaantuomaansa muovipussiin ennen kuin lähtee sieltä sinkkumiehen luota. Reviirimerkeiksihän verisiä siteitä sinkkumiesten keskuudessa kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kuka vielä käyttää jotain ällöttäviä siteitä, paitsi nuoret. Osta kuukuppi, niin ei tarvitse siteiden kanssa pelleillä. Säästää luontoa, lompakkoa, vaatteita ja omia hermojasi, kun ei tarvitse käytettyjä siteitä kanniskella käsilaukussa.
Anteeksi että nauran. Kerran aloin hiplata ja siellä tuntui muovia. Naisella oli kuppi siellä. Mokoma ei varoittanut mua. Kävi vessassa ottamassa sen pois. Sitten kehtasi ihmetellä kun olin veltostunut sieltä. Hän kyllä jäykisti oikeastaan nopeasti.
Muovinen sellainen on mun mielestä paljon vähemmän ällöttävä kuin siteet tai sisään laitettavat tampaksit. Siitäkin voisi varoittaa ensin. Varmasti teki sen tahallaan Niin hauskaa sillä näytti olevan. Ei se lopulta haitannut. Keksin on tarkoituskin olla kivaa.