Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.

Vierailija
29.12.2021 |

Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun se sinkkumies on sinkku eikä vakaassa parisuhteessa/ avoliitossa, niin ei sen tarvitse hankkia vessaansa erillistä roskista naista varten. Nainen kyllä osaa huomaamatta tai ainakin huomaavaisesti kantaa sen siteensä kauniisti pakkaukseensa käärittynä johonkin muuhun roskikseen. Hätätapauksessa sen voi sulloa hetkeksi taskuun tai laukkuun, jos roskista ei ole lähellä tai pelkää, että joku huomaa.

Jos joku sanoo, että se roskis on oltava, niin yhtä lailla on sinkkunaisella oltava sitten miehelle kondomiroskis tai joku "mänkkipyyhe", samalla tavalla intiimiasioista siinä on kyse.

Vierailija
62/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttämään kuukuppia, on myös ekologisempaa.

Kuppi ei muuten mua ällötä kuten rätti. Mikä lie psygolokinen juttuhan tuo on. Hyvä pointti tuo ympäristön ajattelu. Sellainen muovikuppi riittänee kerran kun sellaisen ostaa? Naiset käyttää siteitä tai tamppooneja jotain 30-40 vuotta. Niistä kertyy aika hiton moinen määrä vaikeaa jätettä

Tästä tuli mieleen e pilleri. Niiden jäämät vahingoitttaa kalojakin. Enkä tarkoita syyllistää naisia. Jos vastaava e pilleri olisi miehille niin sitä varmasti olisi syöty haitaksi asti. Kortsuja olen itse käyttänyt ja ne ei ole satavarmoja. Nuorin tuli kumin ja vaadon läpi. Siinä oli lapsi joka ei siittiönäkään suostunut lannistumaan.

Nyt jo melkein aikuinen. Mestari manipuloimaan. Vain minä vanha isi pystyy sille. Rehellisyyden nimissä joskus itsekkin annan periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun se sinkkumies on sinkku eikä vakaassa parisuhteessa/ avoliitossa, niin ei sen tarvitse hankkia vessaansa erillistä roskista naista varten. Nainen kyllä osaa huomaamatta tai ainakin huomaavaisesti kantaa sen siteensä kauniisti pakkaukseensa käärittynä johonkin muuhun roskikseen. Hätätapauksessa sen voi sulloa hetkeksi taskuun tai laukkuun, jos roskista ei ole lähellä tai pelkää, että joku huomaa.

Jos joku sanoo, että se roskis on oltava, niin yhtä lailla on sinkkunaisella oltava sitten miehelle kondomiroskis tai joku "mänkkipyyhe", samalla tavalla intiimiasioista siinä on kyse.

Luettujen kommenttien perusteella en halua itsekkäiden sinkkumiesten luo kylään, ovat tarkkoja ja omituisia. Juttelevat töissäkin ihan pimeitä ja ovat super tarkkoja kaikesta.

Vierailija
64/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettujen kommenttien perusteella en halua itsekkäiden sinkkumiesten luo kylään, ovat tarkkoja ja omituisia. Juttelevat töissäkin ihan pimeitä ja ovat super tarkkoja kaikesta.

Eivät sovi naisten kanssa ikinä asumaan, eivät voi viedä edes side roskista. Naismaisia miehiä.

Vierailija
65/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet? Ei mullakaan ole roskista vessassa, ja olen sinkkunainen.

Olisi pitanyt kirjoittaa "olen sivistymaton sinkkunainen". Kylla kaikissa kulttuurimaissa roskakori kuuluu kylpyhuoneen sisustukseen. Suomessa voi olla vahan vaikea ymmartaa kun viela 70-luvulla oli ulkovessoja.

Vierailija
66/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole roskista vessassa, vaikka olen nainen. Käytössä on kuukuppi, kestovanupuikko ym. uudelleenkäytettävät tuotteet, joten roskaa ei tule. Kukaan vieras ei ole ikinä valittanut.

Vierailija
67/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet? Ei mullakaan ole roskista vessassa, ja olen sinkkunainen.

Nuo on niitä vessoja joita luonnehdittiin ikäviksi vessoiksi lehtijutussa. Kiva viedä menkkaside keittiön roskikseen, kun muut istuu ruokapöydässä.

Miksi ihmeessä menet vaihtamaan siteen kesken ruokailun ja vieläpä sinkkunaisen kotona, missä ei siis asu sitä perhettä, joka termillä "muut" istuu ruokapöydässä.?

Eikö sinkulla käy muita kylässä?

Muilla voi tulla vaikka sisko perheineen kylään.

Eikä sisko osaa paketoida käytettyä sidettä vaihtositeen muoviin ja jo ennen ruokailua viedä sitä keittiön roskikseen? Miksi pitää kesken syömisen lähteä vessaan ja kiikuttaa verinen side kahden sormen varassa oikein näkyvästi sellaisenaan keittiön roskikseen?

Vierailija
68/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihin vaan JOHON

Vierailija
69/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä välillä kuuntelen sinkkumiesten juttuja, ovat pihejä ja piintyneet tavat, ei heidän kotiin nainen sovi. Heidän kuuluukin asua yksin. Olisi järkyttävää asua jonkun tarkan miehen kanssa. Naisella ei sovi edes olla menkkoja.

Vierailija
70/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole roskista vessassa, vaikka olen nainen. Käytössä on kuukuppi, kestovanupuikko ym. uudelleenkäytettävät tuotteet, joten roskaa ei tule. Kukaan vieras ei ole ikinä valittanut.

Ei kukaan sitä sinulle ääneen sano.

Vierailija
71/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä välillä kuuntelen sinkkumiesten juttuja, ovat pihejä ja piintyneet tavat, ei heidän kotiin nainen sovi. Heidän kuuluukin asua yksin. Olisi järkyttävää asua jonkun tarkan miehen kanssa. Naisella ei sovi edes olla menkkoja.

Jos asuu naisen kanssa niin naisella tavaroita riittää. Ei nainen sovi sinkkumiehen supersiistiin asuntoon.

Naiset ei yleensä sano ääneen asioista, he lopettavat seurustelun.

Vierailija
72/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että helpoin tapa vähentää jätteitä on kantaa kaikki mahdollinen tutuille ja kavereille, oli se sitten veriset siteet (sinne vain miesystävän vessaan) tai paperiroskat (tuttavaperheelle "askarteluun").

Vierailija
73/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä merkki on, jos miehellä on vaikka peti petaamatta kotona. Supertarkat sinkkumiehet ei sovi naisille.

Vierailija
74/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti; mitä ajattelet sinkkumiehestä, jolla on vessassaan roskis menkkasiteitä ym. varten? Niinpä niin, varattu mies, joka pettää kanssasi vaimoaan/tyttöystäväänsä. Vähän ryhtiä nyt näihin aloituksiin. On myös merkittäviä asioita keskusteltaviksi, siis miesten ja naisten välisissä asioissa. Mutta tämä ei kyllä osu siihen kärkikymmenikköön.

Vierailija
75/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miesystävä sanoo aina lähtiäisiksi, että "mikä unohtui" ja hakee sitten vessasta roskiksen ja ilmoittaa, että tyhjennäpä se poislähtiessäsi.  Hän ei ymmärrä, miksi minä jättäisin veriset siteet hänen roskiinvietävikseen.

Onpas ilkeä mies. Ei ole ainakaan isä ainesta. Ei tuollainen pysty vauvan vaippoja vaihtamaan ja pyörtyy synnytyksessä, kun sitä verta meinaan on.

Miksi oletat, että mies ei kestäisi verta? Ehkä hän ei vain keksi yhtäkään syytä sille, että nainen jättää jätteensä miehen kontolle. Miksi naiselle on mahdotonta viedä verinen side pusseineen taloyhtiön roskikseen, eikö nainen kestä synnytystäkään?

Vietkö roskiksen, jos laitat sinne käytetyn kondomin vai jätätkö naiselle roskiksen viemisen?

Käytetyistä kumeista olen vienyt lopulta kaikki roskikseen. Tai no melkein kaikki mutta vain yhdesti niitä  löytyi sängyn alta. Kerran pyöritin ilmassa ja linkosin kumin seinääm. Sanoin iiro lentää. Se nauratti molempia. Hyi siitä jäi valuma jälki. Onneksi vuokrakämppä niin ei siitä murhetta.

Vierailija
76/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sitä sinulle ääneen sano.

Eiköhän joku sanoisi, jos oikein kovasti häiritsee.

Vierailija
77/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttämään kuukuppia, on myös ekologisempaa.

Kuppi ei muuten mua ällötä kuten rätti. Mikä lie psygolokinen juttuhan tuo on. Hyvä pointti tuo ympäristön ajattelu. Sellainen muovikuppi riittänee kerran kun sellaisen ostaa? Naiset käyttää siteitä tai tamppooneja jotain 30-40 vuotta. Niistä kertyy aika hiton moinen määrä vaikeaa jätettä

Tästä tuli mieleen e pilleri. Niiden jäämät vahingoitttaa kalojakin. Enkä tarkoita syyllistää naisia. Jos vastaava e pilleri olisi miehille niin sitä varmasti olisi syöty haitaksi asti. Kortsuja olen itse käyttänyt ja ne ei ole satavarmoja. Nuorin tuli kumin ja vaadon läpi. Siinä oli lapsi joka ei siittiönäkään suostunut lannistumaan.

Nyt jo melkein aikuinen. Mestari manipuloimaan. Vain minä vanha isi pystyy sille. Rehellisyyden nimissä joskus itsekkin annan periksi.

Eivät ihmiset ole mitään siittiöitä olleet.

Vierailija
78/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti; mitä ajattelet sinkkumiehestä, jolla on vessassaan roskis menkkasiteitä ym. varten? Niinpä niin, varattu mies, joka pettää kanssasi vaimoaan/tyttöystäväänsä. Vähän ryhtiä nyt näihin aloituksiin. On myös merkittäviä asioita keskusteltaviksi, siis miesten ja naisten välisissä asioissa. Mutta tämä ei kyllä osu siihen kärkikymmenikköön.

Voi sinne roskikseen muutakin laittaa kuin menkkasiteitä.

Vierailija
79/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu vaikeaa, jemmasin roskapussin miehen vessaan ja hoidin pois kotiin lähtiessä. Varmasti se ties miksi siellä oli pussi joskus eikä ollu moksiskaan. Oisin toki voinu viedä keittiön roskiin, mutta ratkaisin asian tavallani.

Vierailija
80/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Nuuuuuh.

T:sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi