Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.

Vierailija
29.12.2021 |

Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.

Kommentit (223)

Vierailija
21/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei verta valuvana kylään kirjoitti:

Ei käymään silloin kun veri valuu haaroista.

Minun mieheni harrastaa metsästystä. Ei pelkää verta eikä haittaa menkat seksin harrastamista.

Ottakaa mies, joka harrastaa metsästystä niin ei menkat pelota.

Entä jos nainen loukkaa, ei saa varmaan mitään apua, jos menkatkin haittaa.

Vierailija
22/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää johonkin laukkuun tunkea? Viet vaan vessasta suoraan keititön roskikseen ihan muina naisina.

Tämä, mä tein näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies joka ei harrasta seksiä naisen kanssa, kun naisella on menkat on nössö.

Vierailija
24/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miesystävä sanoo aina lähtiäisiksi, että "mikä unohtui" ja hakee sitten vessasta roskiksen ja ilmoittaa, että tyhjennäpä se poislähtiessäsi.  Hän ei ymmärrä, miksi minä jättäisin veriset siteet hänen roskiinvietävikseen.

Vierailija
25/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni harrastaa metsästystä. Ei pelkää verta eikä haittaa menkat seksin harrastamista.

Ei miestä menkat haittaa vaan se, että nainen ei osaa viedä roskia.

Vierailija
26/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miesystävä sanoo aina lähtiäisiksi, että "mikä unohtui" ja hakee sitten vessasta roskiksen ja ilmoittaa, että tyhjennäpä se poislähtiessäsi.  Hän ei ymmärrä, miksi minä jättäisin veriset siteet hänen roskiinvietävikseen.

Onpas ilkeä mies. Ei ole ainakaan isä ainesta. Ei tuollainen pysty vauvan vaippoja vaihtamaan ja pyörtyy synnytyksessä, kun sitä verta meinaan on.

Vierailija
27/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei menkkanaisia sinkkuboxini pizzalaatikko labyrintteihin!

Kieltämättä muuten voi ihmetellä, koska tulikaan syötyä viimeksi ketsuppipitsaa, kun "pala" löytyy laatikoiden seasta.

Vierailija
28/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä minulta missä on roskis mihin voin laittaa tämän menkkasiteen. Tiedämme kyllä, että jokaisella maailman naisella on menkat eikä siinä ole mitään ihmeellistä. 

M27

Vierailija
29/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mies joka ei harrasta seksiä naisen kanssa, kun naisella on menkat on nössö.

Niin, olen kiltti mies. En ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään kanssa.

m30

Vierailija
30/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset, olis kiva jos teillä olisi sängyn vieressä roskis, johon käytetyt kortsut voi laittaa.

Vierailija
31/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset, olis kiva jos teillä olisi sängyn vieressä roskis, johon käytetyt kortsut voi laittaa.

kortsu kuuluu pistää solmuun ja omaan taskuun. Näin siis jos olet ammattiurheilija tai kuuluisa muusikko.

Vierailija
32/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee vauvoja niin vaipparoskiskin pitää viedä. Mikä miehiä vaivaa?

Vierailija
33/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kysyä minulta missä on roskis mihin voin laittaa tämän menkkasiteen. Tiedämme kyllä, että jokaisella maailman naisella on menkat eikä siinä ole mitään ihmeellistä. 

M27

Oispa kiva jos olis tuollainen mies kenen kanssa olisi noin avoin keskusteluyhteys

Vierailija
34/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kristallimalja, jossa on vettä, hajuvettä ja glitteriä. Vieressä on paperia käsien kuivaamiseen. Kaikki miehet ovat kiitelleet, että onpa huomaavaista, kun on kondomikulho.

Vierailija
35/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä menkat haittaa vaan se, että nainen ei osaa viedä roskia.

Käytätkö naisen kanssa kortsua vai onko sun eritteet naisen sisällä?

Niin, mutta roskista et voi viedä missä on käytettyjä siteitä.

Kuka työpaikoilla tyhjentää vessojen roskikset? Siivoojat, niissäkin on siteitä.

Vierailija
36/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kotonakaan ole vessassa roskista, minne jätettäisiin siteet haisemaan, hyh hyh.

Vierailija
37/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttämään kuukuppia, on myös ekologisempaa.

Vierailija
38/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole roskista niin laita vessanpönttöön. Jos ei vedä niin miehen ongelma sen jälkeen.

Kun tuollaisesta selviää syyllinen niin sehän siinä joutuu maksamaan, Miehistä aika harvat käyttää tamppooneja tai siteitä. Suhde jossa ei asuta yhdessä niin nainen voi ihan hyvin olla vuoto ajat kotonaan. Liian kiltti kun olen niin laitoin muovipussin vessaan. Pyysin viemään pois.

Lapsen vaipan vaihto ei tunnu missään. Kakkapyllyjäkin olen pessyt. Naisten vaippa roskia jos pitäisi kantaa niin hakisin jonkin oksan ulkoa. En tiedä mikä niissä niin ällöttää? Tiedän että se on normaalia mutta en vain voi sille mitään. Naisten veriset rätit ja sahti on mailman herkiten oksettavia.

Vierailija
39/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kotonakaan ole vessassa roskista, minne jätettäisiin siteet haisemaan, hyh hyh.

No, yököttävämpää on, että siteet viedään keittiön roskikseen. Keittiössä syödään, haloo.

Vierailija
40/223 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole roskista niin laita vessanpönttöön. Jos ei vedä niin miehen ongelma sen jälkeen.

Kun tuollaisesta selviää syyllinen niin sehän siinä joutuu maksamaan, Miehistä aika harvat käyttää tamppooneja tai siteitä. Suhde jossa ei asuta yhdessä niin nainen voi ihan hyvin olla vuoto ajat kotonaan. Liian kiltti kun olen niin laitoin muovipussin vessaan. Pyysin viemään pois.

Lapsen vaipan vaihto ei tunnu missään. Kakkapyllyjäkin olen pessyt. Naisten vaippa roskia jos pitäisi kantaa niin hakisin jonkin oksan ulkoa. En tiedä mikä niissä niin ällöttää? Tiedän että se on normaalia mutta en vain voi sille mitään. Naisten veriset rätit ja sahti on mailman herkiten oksettavia.

Spermakin on ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän