Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehkä eroamassa, miten piilotan omaisuuteni?

Apua tilanteeseen
29.12.2021 |

Tilanne on siis se, että epäilen mieheni suunnittelevan eroa. Olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja vaikeuksia on. Ongelma on omaisuus, jota minulla on noin 700tE edestä ja miehellä 250tE. Minulla on henkilökohtaista velkaa noin 170tE. Miehellä ei ole velkaa. Miehen palkkatulot vuodessa noin 65tE, minun reilu 110tE. Näyttää siis siltä, että minun kannattaisi alkaa järjestelemään omaisuutta turvaan, sillä avioehtoa ei ole enkä halua miehen hyötyvän.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Ero ollut puheissa, mutta eroprosessi ei ole alkanut virallisesti. Avioehtoon mies tuskin suostuu.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paljon rahaa ja täältä kyselet neuvoja...   Tylsä päiväkö eikä mitään tekemistä?

Vierailija
42/42 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos saat miehen suostumaan avioehtoon, tee se. Jos et usko että se onnistuu ja uskot että mies haluaa viedä kaiken minkä voi ja voit luottaa vanhempiisi tai sisaruksiisi, niin osta tasoituksen arvoinen asunto ja lahjoita se heille sijoitusasunnuksi (voit saada sen myöhemmin takaisin). Tai jos sinulla on lapsia, lahjoita heille pesämuna omaa elämää varten. Tämän jälkeen voit itse hakea eroa miehestä. Teidän tuloerohan kasvaa vuosi vuodelta, joten mies hyötyy tasoituksesta vuosittain teidän tulojen erotuksen jaettuna kahdella joka tapauksessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän