Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että ei aio ensi vuonna tulla enää yhteiseen illanviettoon kavereiden kanssa

Vierailija
29.12.2021 |

Ymmärrä kyllä, että meillä oli aika paljon meni viime vuonna ja yleensä lauantaisin oli joku peli-ilta tai muuten vain tavattiin kavereita iloisen illanvieton merkeissä. Nyt kun sanoin, että la 8.1. olisi suunnitteilla Mario Kart-pelit niin mies suuttui ihan totaalisesti ja korotti ääntään, että ei muuten lähde ja nyt riittää.

Asia kehkeytyi riidaksi ja mies ilmoitti sen aikana, että koskaan hänkään ei koskaan saa muka päättää niin ei lähde enää minnekään ja syytti minua siitä, että en muka haluaisi viettää viikonloppuja (lauantai-iltoja) kahdestaan. Mutta jos ne vietetään kahdestaan niin kyllä minä tiedän mitä siitä tulee: katsellaan telkkaria ja mennään kymmeneltä nukkumaan. Tai mies haluaa katsella jotain typerää urheilua.

Auttakaa nyt, miksi mies ei halua mitään aktiviteetteja enää viikonloppuisin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sovi toisillenne.

Vierailija
2/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itrovertti, joka haluaa olla rauhassa. Sinä olet ekstrovertti ja hyperaktiivinen vipeltäjä, jonka on pakko tehdä jotain. Tähän asti miehesi on raahannut itsensä mukanaan ja se on kuluttanut paljon energiaa. Nyt miehelle ilmeisesti sitten riitti ja tiedät mitä hän ajattelee teidän peli-illoista. Menet tulevaisuudessa niihin yksin. Missä on se ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa olla kotona ja se hänelle suotakoon. Mene sinä yksin vaan ja erotkaa sitten jossain vaiheessa, kun ette enää sovi toisillenne. 

Vierailija
4/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasittava kyläluuta. Mene yksinäsi. Ei kukaan aikuinen jaksa työviikon jälkeen luuhata pitkin maita ja mantuja sosiaalistumassa ja jauhamassa paskaa. 

Vierailija
5/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tosiaan jaksa jotain pelaamisia joka ikinen viikonloppu, vaan haluaisi olla joskus kotonakin, ihan kahdestaan. Onko tuo pelaaminen ollut teillä yhteinen tekijä alunperinkin, vai onko se joku sinun juttusi? Ovatko kaverit yhteisiä? Ehkä hän on kyllästynyt, jos joka lauantai on samat kuviot, taotaan jotain pelejä. Minkä ikäisiä olette, kiinnostaa.

Vierailija
6/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää kulkea käsikkäin kaikissa illanvietoissa? Mene sinä, anna miehesi olla.

Vierailija
7/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on painajaismainen kumppani. Mies on kiva.

Vierailija
8/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverit sinun kavereitasi? Ymmärrän miestä.

Vierailija
9/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt haukkuko. Siis olemme vähän yli 30-vuotias aviopari, ei vielä lapsia. Olen aina ajtellut, että on kiva kun on kavereita ja mies tietääkseni myös pitää heistä. Ei ole koskaan haukkunut yhtäkään. Meillä oli jo n. vuosi sitten sama keskustelu, mutta kavereilta tulee sitten aina pyyntöjä illanviettoon, ei me aina mitään pelata vaan voidaan grillata tai maistella uusia viinejä jne. Mies sanoo aina, että no mennään vaan, jos ilmoitan, että tällainen ilta olisi suunnitteilla. Joskus mietin, että ehkä hän tekee sen vain miellyttääkseen minua, mutta ei ole koskaan sanonut mitään. Ja kun meillä oli siinä pahimpana korona-aikana yhteisiä lauantai-iltoja niin ei tehty mitään vaan katsottiin sarjoja sohvalla. Minusta sellainen on elämän hukkaan heittämistä.

Vierailija
10/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsä ja juntti mies

Vierailija
11/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava akka

Vierailija
12/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älkää nyt haukkuko. Siis olemme vähän yli 30-vuotias aviopari, ei vielä lapsia. Olen aina ajtellut, että on kiva kun on kavereita ja mies tietääkseni myös pitää heistä. Ei ole koskaan haukkunut yhtäkään. Meillä oli jo n. vuosi sitten sama keskustelu, mutta kavereilta tulee sitten aina pyyntöjä illanviettoon, ei me aina mitään pelata vaan voidaan grillata tai maistella uusia viinejä jne. Mies sanoo aina, että no mennään vaan, jos ilmoitan, että tällainen ilta olisi suunnitteilla. Joskus mietin, että ehkä hän tekee sen vain miellyttääkseen minua, mutta ei ole koskaan sanonut mitään. Ja kun meillä oli siinä pahimpana korona-aikana yhteisiä lauantai-iltoja niin ei tehty mitään vaan katsottiin sarjoja sohvalla. Minusta sellainen on elämän hukkaan heittämistä.

Eli olette keskustelleet, mutta mies ei ole sanonut mitään? Ristiriitaista.

Pitäisikö teidän keksiä välillä ihan kahden kesken aktiviteetteja, jos miehelläsi kaihertaa nimenomaan kahdenkeskisen ajan puute

Vierailija
13/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän hukkaan heittämistä, kun vietät aikaa kumppanisi kanssa kahdestaan? Miksi ette pelaa jotain pelejä kotona, jos jotain aina pitää olla tekemässä? Haluatko edes olla parisuhteessa vai riittääkö illanvietot kavereiden kesken vain? 

Vierailija
14/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hirveä.

Vierailija
15/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä jokin diagnoosi?

Vierailija
16/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on jo useampaan kertaan yrittänyt nätisti vihjailla,mutta et ole korvaasti lotkauttanut. On kiltisti tullut mukaan, koska sinä olet niin halunnut.

Mitäs jos yrittäisitte ensi vuoden käyttää lauantai-illat miehen suunnitelmien mukaan? Jos ne nyt sitten on urheilun katsomista kotisohvalla, niin sitten on. Voisit vuorostasi tehdä asioita miehen mieliksi. Ehkä ensi jouluna alat jo ymmärtää miksi miehelläsi kiehahti. 

Vierailija
17/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää jonkinlainen kompromissi

miksi miehen pitäisi tanssia aina ap:n pillin mukaan?

Vierailija
18/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Vierailija
19/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen on elämän hukkaan heittämistä.

Ei ole vaan kertoo siitä, että osaa ottaa myös rennosti eikä ahdista vai olla. Ei ole oikein tervettä, että aina pitää olla menossa eikä yhtään osaa rauhoittua olemaan ihan vain kahdestaan kotona.

Vaikutat melko tympeältä ja ilkeältä ihmiseltä tuon lauseen perusteella. Et sä ole mikään jumala joka päättää mikä on elämän hukkaan heittämistä. Haloo.

Vierailija
20/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos joka toinen viikonloppu olisitte kotona ja joka toinen viikonloppu kavereilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi