Laihduin kuin laihduinkin kesäkuntoon
Kyllä vain tuntuu hyvältä. Nyt sen olen tehnyt ja jätkän terveellistä elämäntapaa jatkossakin. -15kg/6kk.
Tulee siitä vain hyvä olo ja itsetunto nousee.
Kommentit (30)
Nää ihmiset huvittaa joita v..ttaa ihmiset jotka haluavat kesäkuntoon. Eiköhän seole vain positiivinen asia. Kateellisia. Täysin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:01"]
En ymmärrä tätä kesäkuntojuttua sitten yhtään. Keväällä pitää päästä johonkin rantakuntoon ja sitten kuitenkin kesäloman grilliherkuttelun jälkeen taas tiukka kuuri. Sitten on joulu ja taas mässätään ja sitten laihikselle. Miksei voi syödä ja liikkua järkevästi aina, niin ei tarttisi mitään rääkkäyskuntokuureja.
[/quote]
Noinhan sen pitäisi olla aina ja automaattisesti, se on sitä painonhallintaa. Eli jos syöt maanantaina kakkua paljon, niin korvaa tiistain pastalounas salaatilla. Tasapaino, se on paras tavoite.
Mun mielestä ap:n 15kg puolessa vuodessa ei kuulosta miltään kitudieetiltä vaan ihan tasapainoiselta laihdutukselta.
Onnea AP! Mulla vielä 4,5 kg puristettava ennen kesää.. jaksaa jaksaa.. mutta kyllä se kummasti piristää, kun kivat kevätvaatteet sujahtavat päälle mukavasti ja sovituskopissakaan ei tarvitse enää huokailla ja kärvistellä :)
Olen jo miettinyt valmiiksi ilmeen naamalleni kun nään siskoni.;)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:44"]
[/quote]Varo,hermostuu vielä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:44"]
[/quote]Varo,hermostuu vielä.
[/quote]On sulla polonen sisko.
Up