En saa vedettyä jääkaappia paikoiltaan, miten ihmeessä sen takaa pitäisi pystyä poistamaan pölyt?
Kun ilmeisesti on paloturvallisuusriski että jääkaapin taakse kertyy pölyä, mutta eihän sitä saa edes siirrettyä niin että pystyisi imuroimaan sivusta saati sitten takaa.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Meillä käyvät kiinteistöhuollon miehet siirtämässä. Kaupungin vuokra-asunto.
Sossun vakkari hehkuttaa.
Meillä osaston huoltomies hoitaa. Me potilaat ei saada edes avata, avain on hoitajailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa edes jääkaapin johtoa irrotettua seinästä koska en tuolilla seistessä ulotu niin kauas yläkaapin perällä. Kuka näitä juttuja suunnittelee? Ilmeisesti pitäisi olla kaksimetrinen painonnostaja että pystyy pitämään jääkaapin taustan pölyttömänä suositusten mukaan.
Eikö sulla ole talousjakkaraa tai tikkaita? Pääsisit vähän korkeammalta yrittämään kuin tuolin päältä.
No, olipa tyhmä kysymys.
Ohis vastaa, että on jopa A-tikkaat, mutta en vaan yletä sitä johtoa seinästä ottamaan. Se on siellä yläkaapin perällä, ei mun kädet riitä, vaikka kuinka siinä reunalla olisin. Miettinyt monesti, että onko tuo syvempi kaappi kuin muut vai mitä ihmettä...
Jaa, tää on turha kommentti, mutta niin on täälläkin yläkaapin perällä ison jääkaappi-pakastimen käyttöön tarkoitettu pistorasia. Mulla kädet kyllä ylettää hyvin sen johdon irrottamaan kun seison taloustikkailla, tavallisella pinnatuolilla seisten ei. Mut mä oonkin aika pitkä ja siten myös pitkäraajainen ihminen.
Sun pitää pyytää joku avuksi.
Kuinka helkutin avuttomia ihmiset onkaan... Meillä on tuplalevyinen jääkaappi ja helposti liikkuu. Siellä alareunasaabon todennäköisesti sellainen peitelevy. Ota se pois ja vedä kaappi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettäisi, jos nokn yksinkertaiseen hommaan pitää tilata huoltomies.
Ilmeisesti tämäkin on homma mikä vaatii peniksen?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Pidetään tärkeänä ja suositellaan vuosittain.
Useimmissa tapauksissa upotus tiukkaan solaan tekee erittäin vaikeaksi. Pyörät ovat harvinaisuus. Karhunvoimat tarvitaan. Enemmistö laiminlyö.
Siellä takareunassa on varmasti pyörät. Mutta jos on fyysisesti ja henkisesti rajoittunut, niin kaikki on hieman vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossun vakkari hehkuttaa.
Meillä osaston huoltomies hoitaa. Me potilaat ei saada edes avata, avain on hoitajailla.
Anteeksi kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sormissa ja ranteissa nivelrikkoa ja häpeän nyt ihan hitosti. Auttavat kyllä tarvittaessa muitakin tässä asiassa, kastelehan taas pöksysi kun kaikki eivät ole yhtä näppäriä ja toimintakykyisiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sormissa ja ranteissa nivelrikkoa ja häpeän nyt ihan hitosti. Auttavat kyllä tarvittaessa muitakin tässä asiassa, kastelehan taas pöksysi kun kaikki eivät ole yhtä näppäriä ja toimintakykyisiä kuin sinä.
No harmi sinulle. Normaalille terveelle ihmiselle kaapin siirtäminen ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuomariksi olisi pitänyt ekasta viestistä tajuta?
Minun jääkaappi on sellainen metrin mittainen jonka alla on kaappi. Miten sellaisen vetää ulos? Pitäisi tuoda ruokapöytä viereen ja saada se jotenkin vedettyä ruokapöydän päälle ja sitten vielä saada se laitettua takaisin. Jotenkin liu'uttaa se pöydän päältä siihen syvennykseen.
On jäänyt tekemättä, pitää vain toivoa ettei tule tulipaloa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helkutin avuttomia ihmiset onkaan... Meillä on tuplalevyinen jääkaappi ja helposti liikkuu. Siellä alareunasaabon todennäköisesti sellainen peitelevy. Ota se pois ja vedä kaappi ulos.
Ja meillä kaikilla on ihan saatanan samanlainen jääkaappi kuin sinulla. Itse asiassa, koko maailmassa ei muunlaisia jääkaappeja olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi pylly, piti lukea ” Ja tuo kaikki.....
Tee rasiaporalla reikä viereisestä huoneesta kaapin taakse. Taulu sitten peitoksi tuohon.
Huoltoaukosta on helppo imuroida vaikka joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului, miten pölyn saa poistettua jääkaapin takaa. Kysymys EI kuulunut, millaisia terveysongelmia vastaajilla mahdollisesti on.
No sittenhän sinä mahdut kokonaan sinne kaappiin. : )
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seinäänupotettu jääkaappi metrin korkeudella lattiasta. Ihanko tuosta vain vedän sen ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului, miten pölyn saa poistettua jääkaapin takaa. Kysymys EI kuulunut, millaisia terveysongelmia vastaajilla mahdollisesti on.
Ja omakotitaloissa ei kenelläkään ole jääkaappia? Missä ne säilyttää ruuat?