Huomaisitteko, jos teidän poissaollessa joku nainen olisi ollut sängyssänne?
Siis jos mies olisi tuonut teidän kotiin jonkun toisen naisen panemaan, mutta olisi tehnyt sängyn uudestaan kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Kommentit (69)
Ei mun mies uskaltais riskiä ottaa. Tietää miten helposti jäisi kiinni. Eksä petti ja tajusin sen siitä että oli vienyt vaatteensa pyykkikoriin. Puoliso jos joku tietää toisen perus tavat ja miten toimii päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko Ap panna vierasta naista kotonasi, vai miksi kyselet?
Miehet on vähän yksinkertaisia näissä, eivät vaan osaa valitettavasti ottaa kaikkea huomioon, niin jos olis tällainen tapaus niin veikkaan, että puihin menee sekin. 😅
Muistakaapa miehet se, että jos vaimo kysyy jotain, se tarkoittaa sit että hän jo tietää, testaa vaan oletteko rehellisiä. Esim tässä tapauksessa missä olit, kenen kanssa tai ootko vaihtanut lakanat tai miks toi tyyny onkin tuolla tms. Se ettei se sano tietävänsä tarkoittaa että se miettii mitä tehdä ja punoo suunnitelman, tai hankkii lisää todisteita. Ja jos se ei kysele, ei tarkoita etteikö ole huomannut, varsinkin jos teillä on vastaavia taipumuksia ollut ennenkin ja niistä on lukuisat kerrat keskusteltu tai riidelty, mutta olette saaneet selitettyä mustan valkoiseksi. 😊
En suosittele pettämistä kenellekään, joka ei ole valmis myös kaikkea menettämään. Nimim kakkonen joka aikoo narauttaa miehen jos vaimo ei huomaa tai mies ei itse kerro.
Miksi ihmeessä te kakkoset ette vaan suoraan esittele itseänne ja sano että mäpäs nussin sun miestä teidän sängyssä? Tai jätä vaikka kirjettä?
"Jos vaimo ei huomaa", huoh 😒 tottakai se huomaa ja epäilee, mutta mies valehtelee sen pään niin pyörälle että naisparka alkaa itsekin epäillä omaa mielenterveyttään.
Ja vihdoin kun olet tarpeeksi kiehunut mustasukkaisuudessasi, kun mies panee sitä vaimoa, ja "käräytät" itse miehen niin luuletko että se mies ei tee kaikkeaan ja valehtele päätään täyteen että saa vaimonsa pitää?
Miksi naiset on niin kamalia tuntemattomille naisille? Mun mielestä tommoset pelurit joutais käräyttää etteivät tuhoa viattomien ihmisten elämiä.Jos saisin tietää, että olen harrastanut seksiä varatun miehen kanssa niin jättäisin tuolle naiselle selvät todisteet ja anteeksipyyntöni.
Kertoisin olleeni kännissä ja saisin anteeksi, mutta vaimo etsisi sinut käsiisi ja vetäisi naamasi uuteen uskoon koska viettelit salakavalasti hänen miehensä.
No ihan varmasti huomaisin. Kyllä mies sen sängyn pedattua saa, mutta minä sen yleensä petaan ja huomaan ihan varmasti jos siihen on koskettu, ei mies todellakaan ole niin huolellinen ja tarkka, että tulisi edes ajatelleeksi, miten yksityiskohtainen tapani pedata sänky on.
En mä kyllä huomaisi, ellei nyt ihan kokonaisia hiustuppoja olisi sängyssä. Lakanoiden vaihtokin menisi sen piikkiin, että kissa pissasi sänkyyn. Ihmettelisin kyllä, kun ei ole enää kolmeen vuoteen pissannut. Hajuaisti on mulla surkea. Mutta miehen käytös voisi paljastaa. On se niin surkea valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko Ap panna vierasta naista kotonasi, vai miksi kyselet?
Miksi oletat, että AP on mies? Voihan se olla nainenkin, joka on käynyt vieraan miehen luona ja pelkää nyt, että se vaimo saa tietää.
No voi idio...i!
Olen tämän joutunut kokemaan :( Ja en huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän joutunut kokemaan :( Ja en huomannut.
Ketjun ainoa rehellinen. Otan osaa.
Hajuaisti on niin herkkä että todennäköisesti huomaisin, mutta varmaksi ei voi sanoa
Ketjusta päätellen miehet eivät petaa sänkyjä eivätkä pese lakanoita. Hyi mitä sikoja.