Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eevassa ja aatamissa on niin pieniä tissejä?

Vierailija
14.04.2015 |

Eihän noi edes voi imettää vauvaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on iso penis mutta ei sillä kyllä vaatteet päällä juuri naisia houkuttele. Parempi ettei ole tissejä jos aikoo ammuskella jousipyssyllä. Eikohän tissit ole tässä jo käsitelty.Silikonista ei muuten tule maitoa, jos jollakin on sellainen mielikuva.

Vierailija
22/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:17"]

Siis mulla on iso penis mutta ei sillä kyllä vaatteet päällä juuri naisia houkuttele. Parempi ettei ole tissejä jos aikoo ammuskella jousipyssyllä. Eikohän tissit ole tässä jo käsitelty.Silikonista ei muuten tule maitoa, jos jollakin on sellainen mielikuva.

[/quote]

ja sulla sellainen meilikuva, että silikoni laitetaan maitorauhasten tilalle :D Pikkutisut valittaa täällä taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:05"]

Opin tuota ohjelmaa katsoessani, että mulla on harvinaisen kauniit rinnat.

[/quote]

Samoin on käynyt myös minulle, kivaa itsetunnon kohotusta.

Mutta asiaan, olisko noilla pienet rinnat, kun ovat niin nuoria? Mulla rinnoista tuli muhkeat vasta lähempänä kolmekymppiä, sitä ennen oli tuollaiset ketunkuonon muotoiset kuin noilla tuossa sarjassa. Onneksi en ole rintojani synnyttämällä ja imettämällä pilannut.

Vierailija
24/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja surettaa lukea näitä "Evan pienet rinnat" keskusteluja kun itselläni (28v) on paljon pienemmät rinnat kuin yhdelläkään noista Eevoista. Silti on kyllä aina miestä saatu ja pitkiä suhteitakin. En usko että rinnat on useammille se tärkein asia.

Vierailija
25/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kumitissit on jätetty pois valintatilanteessa.

Vierailija
26/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:25"]

Ahdistaa ja surettaa lukea näitä "Evan pienet rinnat" keskusteluja kun itselläni (28v) on paljon pienemmät rinnat kuin yhdelläkään noista Eevoista. Silti on kyllä aina miestä saatu ja pitkiä suhteitakin. En usko että rinnat on useammille se tärkein asia.

[/quote]

Mä en ymmärrä miten noita erityisen pieninä pidetään, Tanjalla ja Hannalla oli ihan sopivat.

Vierailija
27/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jäänyt henkiseltä kehitykseltään teinipojan asteelle, jolla himot nousee, kun isot tissit vellovat kuvaruudussa. Todellisuudessa poju juoksisi karkuun pikkunakki heiluen, jos joutuisi povipommin kanssa tekemisiin.

Kuulepas nyt poju: naisen rinnat on tarkoitettu pelkästään vauvan ruokkimista varten, ei teinipoikien eikä edes aikuisten miesten nakinkasvatukseen. Jokainen nainen - ja mies - on oma yksilönsä, joka on varustettu ihan tarkoituksenmukaisesti suvunjatkamista varten. Poikkeusyksilöt ovat harvinaisuuksia.

Vierailija
28/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka mutta rinnat on suuret E-kuppi.Olisi tosi vaivaantunut olo olla ilman rintsikoita ja pikkareita miesten edessä.Rintaliivit kuitenkin tukee ja parantaa ryhtiä.Mieheni ei halua,että olen etelänrannoilla ilman yläosaa , sen verran kuitenkin isot rinnat kerää katseita.

Vierailija
29/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ohjemlman tarkoitus ei ole olla mikään, Baywatch saippuasarja.

Vierailija
30/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaikilla eevoilla on olleet tosi kauniit rinnat ja sopusuhtaiset kantajalleen sopivat vartalot kaarine ja kurveineen. Olen ollut aidosti yllätynyt kritiikin määrästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme