Teettekö siippanne kanssa pieruista show:n?
Meillä on tapana. Päästellä eri asennoissa ja tehdä eri ääniä. Ollaan varmaan ihan pervoja, mutta se on hauskaa!
Kommentit (12)
Mulla oli edellisessä suhteessa niin, että mies kyllä päästeli, mutta piti pöyristyttävänä, että mä pieraisin. Nykyään on - ehkä liiankin vapaata. Mut miten se vaan aina jaksaa naurattaa!
Olen sinkku. Ex.poikaystävän kanssa oli niin hankalaa, kun ei uskaltanut pieraista. Aina kun kävin pissalla, pelotti, milloin paukahtaa paukku pönttöön...
No me nauretaan miehen pieruille ja mun pieruja mies pitää muka suloisina ja päästää seloaisen ihanan iiiiii-äänen
Meillä on sellainen vitsi, että kun jompi kumpi päästää oikein kunnon töräyksen, niin toinen sanoo: just ajattelin ehdottaa seksiä, mutta antaapa olla :D
No ei kyllä tehdä. Eikä kakkaamisesta tai pissaamisestakaan. Taidetaan olla tylsiä.
Vastenmielistä porukkaa. Kaikenlaista roskaväkeä sitä onkin.
Kyllä! Ja jos minä pieraisen mies toteaa, että juu hänkin haluaa (seksiä).
Naureskellaan nyttenkin tälle ketjulle yhdessä :D Pieruhuumori jaksaa naurattaa aina! Olisi kurjaa, jos kotonansa joutuisi pidättämään. Vieraiden ja kavereiden edessä en piere ikinä.
Eipä tulisi mieleenkään. Mikä ilmavaivoissa on hauskaa? Meillä se on samaa sarjaa kuin muutkin vessa-asiat, tavallinen juttu, joka hoidetaan mahdollisuuksien mukaan vessassa, ja niin, ettei siitä koidu muille perheenjäsenille epämiellyttävyyttä. Ällöttävissä asioissa ei ole mitään huvittavaa, ja pahat hajut on ällöttäviä.
Me ei piereskellä yhdessä. Sen sijaan kaivellaan nenästä räkää, esitellään sitä toiselle sormenpäässä ja sitten syödään se. Voi kun tulisi flunssakausi ja saisi oikein isoja vihreitä klönttejä esitellä!
Ei. Se piereskelee mutta paheksuu aina jos minä teen niin.