Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö siippanne kanssa pieruista show:n?

Vierailija
20.04.2015 |

Meillä on tapana. Päästellä eri asennoissa ja tehdä eri ääniä. Ollaan varmaan ihan pervoja, mutta se on hauskaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se piereskelee mutta paheksuu aina jos minä teen niin.

Vierailija
2/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellisessä suhteessa niin, että mies kyllä päästeli, mutta piti pöyristyttävänä, että mä pieraisin. Nykyään on  - ehkä liiankin vapaata. Mut miten se vaan aina jaksaa naurattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. Ex.poikaystävän kanssa oli niin hankalaa, kun ei uskaltanut pieraista. Aina kun kävin pissalla, pelotti, milloin paukahtaa paukku pönttöön...

Vierailija
4/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me nauretaan miehen pieruille ja mun pieruja mies pitää muka suloisina ja päästää seloaisen ihanan iiiiii-äänen

Vierailija
5/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen vitsi, että kun jompi kumpi päästää oikein kunnon töräyksen, niin toinen sanoo: just ajattelin ehdottaa seksiä, mutta antaapa olla :D

Vierailija
6/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tehdä. Eikä kakkaamisesta tai pissaamisestakaan. Taidetaan olla tylsiä.

Vierailija
7/12 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä porukkaa. Kaikenlaista roskaväkeä sitä onkin.

Vierailija
8/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja jos minä pieraisen mies toteaa, että juu hänkin haluaa (seksiä). 

Vierailija
10/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskellaan nyttenkin tälle ketjulle yhdessä :D Pieruhuumori jaksaa naurattaa aina! Olisi kurjaa, jos kotonansa joutuisi pidättämään. Vieraiden ja kavereiden edessä en piere ikinä.

Vierailija
11/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään. Mikä ilmavaivoissa on hauskaa? Meillä se on samaa sarjaa kuin muutkin vessa-asiat, tavallinen juttu, joka hoidetaan mahdollisuuksien mukaan vessassa, ja niin, ettei siitä koidu muille perheenjäsenille epämiellyttävyyttä. Ällöttävissä asioissa ei ole mitään huvittavaa, ja pahat hajut on ällöttäviä.

Vierailija
12/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei piereskellä yhdessä. Sen sijaan kaivellaan nenästä räkää, esitellään sitä toiselle sormenpäässä ja sitten syödään se. Voi kun tulisi flunssakausi ja saisi oikein isoja vihreitä klönttejä esitellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän