Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako lihoa ennen rasvaimua?

Vierailija
04.04.2015 |

Koska rasvaimun jälkeen ei saisi lihoa, joten onko hyötyä jos lihoisi hieman ennen rasvaimua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vähintään 5 kiloa. Ja pekonia 6 pakettia päivässä n. 3 viikkoa ennen imua.

Vierailija
2/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siinä sitten enemmän vastinetta rahoillensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä saa ainakin huoletta syödä miten haluaa kun läskit on kuitenkin lähdössä :D

Vierailija
4/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sentään. Mä olen haaveillut rasvaimusta ja vatsanahan kiristyksestä, mutta olen ajatellut, että ensin laihdutan ihannemittoihin ja vasta sitten tehdään nuo toimenpiteet.

Vierailija
5/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Nyt on viimeiset hetket mässäillä ihan kunnolla! Syöt kaikkea mitä mieleen tulee ja ilman estoja. Jätä lääkärin huoleksi sitten mitä nyt kertyy.

Vierailija
6/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan laihduttaisi ennen rasvaimua?

Vierailija
7/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:57"]Miksi kukaan laihduttaisi ennen rasvaimua?
[/quote]

Miksi alapeikkuja? Kertokaa syyt miksi laihduttaisi.

Vierailija
8/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina luullut että sen takia kannattaa laihduttaa ennen rasvaimua että näkee mitkä on ne ongelmapaikat josta ihra ei laihduttamalla lähde.

Ei kai kukaan ole niin tyhmä että ottaisi rasvaimulla rasvaa jonka saa helposti pois laihduttamallakin?

Vierailija
9/9 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voihan kirurgi ottaa vaan kaiken mitä näkee. Mielestäni olisi hyvä olla normaalipainoaan tukevammassa kunnossa leikkauksessa että leikkauksen jälkeejälkeen ei ainakaan lihoisi, koska vaarana on että tulee möykkyläskejä.