Katson taroteista
Voin tehdä muutamalle halukkaalle tarot-tulkinnan. Kerro, haluatko yleisen tulkinnan vaivastauksen johonkin tiettyyn aiheeseen. Olen noin tunnin ajan linjoilla.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:55"]
Miltä tulevaisuuteni näyttää, miten suhde kehittyy tästä ja jatkuuko? Tuleeko jotain tiettyjä kipupisteitä?
[/quote]
Näyttää siltä, että elämässäsi on rakkautta. Tulee ajatus että ihailet miestä ja asetat hänet suorastaan jalustalle, ja viisas mies hän onkin. Suhde jatkuu ja voit edistää sitä luottamalla siihen, että sinua rakastetaan - rakasta myös itseäsi ja osoita rakkautta muille. Tämä suhde saattaa johtaa perheen perustamiseen saakka. Onko sinulla jokin sellainen asia tehtävänä, johon et haluaisi juuri nyt tarttua? Tee se pois, niin saavutat paljon. t. ap
[/quote]
Kiitos! Rakkautta on ja ehkä olenkin salaa sitä mieltä että hän on vähän liiankin hyvä mies minulle. Ehkä pitäisi ajatella itsestäni enemmän. Myös minulla on vaikeuksia luottaa rakkauteen ja että hän olisi vilpitön ja aito, ja uskaltaa itse rakastaa. Vaikeuksia rakastaa itseäni erityisesti, sen kanssa kamppailen, että kokisin itseni tarpeeksi hyväksi ja rakastamisen arvoiseksi. Tuo tehtävä johon en haluaisi tarttua on varmastikin tilien tekeminen selväksi edellisen miehen kanssa jolle olen liian heikko asettamaan rajoja ja vaatimaan asiallista käytöstä. Varmasti rajojen asettaminen auttaisi tulevaisuuttani ja suhteen kestämistä paljon. Kiitos paljon!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:34"]Voi katso mulle työllisyystilanteestani? Olen totaali pulmissa. Kiitos!
[/quote]
Niinhän tuo korteista näkyy, että tilanteesi on hankala. Olet ehkä syytellyt myös itseäsi kovasti ja nyt olet totaalisen uupunut. Ensimmäisenä lopeta itsesi syyttely. Tulet vielä saavuttamaan sen, mitä tarvitset. Nyt kannattaa miettiä, mitä kaikki tähänastinen on sinulle opettanut ja mikä on elämäsi tärkein päämäärä. Sitä kautta asiat alkavat selvitä. T.Ap
[/quote]
Kiitos kovasti! Sä olet huippu!!! Osuit täysin oikeaan.
Selviänkö mä tästä kamalasta tilanteesta, joka ahdistaa ihan hirveesti? Käykö tässä lopulta hyvin, huonosti, vai hyvin huonosti? :/
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:03"]
Toivottavasti olet vielä lijoilla, täsmä kysymys, parannumeko lasteni kanssa? Milloin alkaa helpottaa?
[/quote]
Pitäisi olla jo tekemässä aivan muuta, mutta tuli vain tunne, että tämä pitää vielä katsoa. Tuli vahva ajatus, että tarvitsette apua. Hae sitä sinnikkäästi, vaikka tulisi epäonnistumisia niin älä luovuta. Tunnet ja tiedät tilanteenne parhaiten, luota omiin vaistoihisi. Sinulta vaaditaan rohkeutta, mutta pääsette kyllä eteenpäin. t.ap
[/quote]
Voisin mielelläni vielä ottaa sen yleisenkin tulkinnan, jos viitsit, kiitos.
Tuo edellinen vastaukseni oli numerolle 99.
Kiitos kaikille, joille sain tulkita! Nyt kun viestejä on jo näin paljon, en ehdi huomata kaikkia pyyntöjä enkä myöskään voi tietää, lukeeko tulkinnan pyytäjä enää vastaustani. Tästä eteenpäin kysymyksen / tulkintapyynnön voi lähettää osoitteeseen tarotenkeli@gmail.com.
Teen tätä vain harrastuksena, joten vastaukset saattavat välillä viipyä. Käytän vastauksiin tarot- ja enkelikortteja sekä intuitiotani. Jos minulle tulee epäilys esim. kysyjän motiiveista tai mielenterveydestä, en tee tulkintaa. Olen harrastelija, joten en ota vastuuta siitä, että tulkinnat menevät aina oikein. ;) Vastaukset ja tulkinnat ovat maksuttomia, toivon vain palautetta.
Ystävällisin terveisin, ap.