Katson taroteista
Voin tehdä muutamalle halukkaalle tarot-tulkinnan. Kerro, haluatko yleisen tulkinnan vaivastauksen johonkin tiettyyn aiheeseen. Olen noin tunnin ajan linjoilla.
Kommentit (108)
Suosittelen ap lukemaan Raamattua. Tarot-kortit ovat eksytystä. Jeesus on tie, totuus ja elämä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:17"]
Asunnon vaihto, näetkö sellaista lähiaikoina. Jos onnistuu, niin onko rakenteilla oleva alue se oikea?
[/quote]
Numero 15: Tulee ajatus, että kannattaa vielä pohtia vaihtoehtoja. Tiedät kyllä sitten, kun se tuntuu oikealta, sitten alkaa tapahtua vauhdilla. Tulet olemaan tosi tyytyväinen ratkaisuun. Kuuntele nyt todella tarkasti sisäistä ääntäsi. t. ap
PS Vastailen vielä hetken näihin, joissa on selkeä kysymys. Palaan myöhemmin tekemään yleisiä tulkintoja. Ja olisi kiva saada palautetta tulkinnoista! (myös jos tuntui, että meni aivan metsään ;))
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:35"]
Suosittelen ap lukemaan Raamattua. Tarot-kortit ovat eksytystä. Jeesus on tie, totuus ja elämä.
[/quote]
Uskon Jeesukseen ja rakkauteen, Raamattuun en kaikilta osin. t. ap
Moi, saisinko vastauksen siihen, minä vuonna menen naimisiin? Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:16"]
parisuhteeni puolivuotta eteenpäin
[/quote]
Numerolle 14: On tulossa jokin muutos, joka vaikuttaa parisuhteeseenkin. Ei välttämättä ero, vaan muutos voi tapahtua sinussa itsessäsi tai sitten parisuhteen toisessa osapuolessa. Tasapaino löytyy kuitenkin. t. ap
Katsotko minullekin. Yleinen. olen myös hieman ihastunut, onko suhteesta mihinkään?
kiitos
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:11"]
Saanko töitä? Milloin?
[/quote]
NUmerolle 12: Tulet saamaan töitä, eikä siihen mene kauaakaan. Onko tulossa jotakin juhlia? Niiden jälkeen on töitä tiedossa. t. ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:18"]
Mikä se eilinen kohtaaminen vaalean pienen naisen kanssa oikein oli? Miksi hän sanoi mulle mitä sanoi?
[/quote]
Numerolle 16: Jostakin syystä minulle tuli tunne, ettet kysynyt tätä aivan tosissasi. Naisella oli tärkeää tietoa sinulle, usko häntä. Oli hän sitten oikea tai vain mielikuvituksesi tuote. t.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:49"]
[/quote]
Numerolle 14: On tulossa jokin muutos, joka vaikuttaa parisuhteeseenkin. Ei välttämättä ero, vaan muutos voi tapahtua sinussa itsessäsi tai sitten parisuhteen toisessa osapuolessa. Tasapaino löytyy kuitenkin. t. ap
[/quote]
Työkuvioissa muutosta nyt mutta vaikuttavatko siis suhteeseen negatiivisesti?
Toivottavasti olet vielä lijoilla, täsmä kysymys, parannumeko lasteni kanssa? Milloin alkaa helpottaa?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:58"]
Mikä se eilinen kohtaaminen vaalean pienen naisen kanssa oikein oli? Miksi hän sanoi mulle mitä sanoi?
[/quote]
Numerolle 16: Jostakin syystä minulle tuli tunne, ettet kysynyt tätä aivan tosissasi. Naisella oli tärkeää tietoa sinulle, usko häntä. Oli hän sitten oikea tai vain mielikuvituksesi tuote. t.ap
[/quote]
Kysyin tosissani. Minulla oli tosi outo kohtaaminen eilen sen naisen kanssa, enkä ymmärrä, miksi hän sanoi minulle mitä sanoi.
16
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:24"]
Kerro miten päätämme lapsemme nimen! Jokin suuntaviiva kiitos! (Ristiäiset sunnuntaina).
[/quote]
Numerolle 19: Luota intuitioosi. Lapsi viestii sinulle jollakin tavalla, mikä on hänelle sopiva nimi. Kokeile vaikka kutsua häntä joillakin nimillä ja seuraa hänen reaktioitaan. Tulee tunne, että sinulla on tässä asiassa vahvempi mielipide kuin lapsen isällä. Kuuntele toki häntäkin. Toivottavasti olette samoilla linjoilla, sinun voi olla vaikea tyytyä kompromisseihin! t. ap
Tämä oli tällä erää viimeinen tulkinta, valitettavasti aika ei riitä enempään. Kiitos kaikille, joille sain katsoa kortit! Edelleen otan kiitollisena palautteet vastaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:49"]
[/quote]
[/quote]
Työkuvioissa muutosta nyt mutta vaikuttavatko siis suhteeseen negatiivisesti?
[/quote]
En näe mitään negatiivista. Tasapaino löytyy. t.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:03"]
[/quote]
[/quote]
Kysyin tosissani. Minulla oli tosi outo kohtaaminen eilen sen naisen kanssa, enkä ymmärrä, miksi hän sanoi minulle mitä sanoi.
16
[/quote]
Naisen sanoma oli viesti jostakin korkeammilta taajuuksilta. Ensimmäinen ajatus mikä pälkähti mieleeni oli, että nainen oli enkeli. Siksi mietin sitäkin, oletko vain kuvitellut hänet. Jos haluat kertoa, mitä nainen sanoi, voin kertoa siitä oman tulkintani. t. ap
Toivottavasti olet vielä lijoilla, täsmä kysymys, parannumeko lasteni kanssa? Milloin alkaa helpottaa?
[/quote]
Pitäisi olla jo tekemässä aivan muuta, mutta tuli vain tunne, että tämä pitää vielä katsoa. Tuli vahva ajatus, että tarvitsette apua. Hae sitä sinnikkäästi, vaikka tulisi epäonnistumisia niin älä luovuta. Tunnet ja tiedät tilanteenne parhaiten, luota omiin vaistoihisi. Sinulta vaaditaan rohkeutta, mutta pääsette kyllä eteenpäin. t.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:19"]
[/quote]
Pitäisi olla jo tekemässä aivan muuta, mutta tuli vain tunne, että tämä pitää vielä katsoa. Tuli vahva ajatus, että tarvitsette apua. Hae sitä sinnikkäästi, vaikka tulisi epäonnistumisia niin älä luovuta. Tunnet ja tiedät tilanteenne parhaiten, luota omiin vaistoihisi. Sinulta vaaditaan rohkeutta, mutta pääsette kyllä eteenpäin. t.ap
[/quote]
Kiitos, onhan tässä apua haettukin...
palaatko ap enää ollenkaan katsomaan?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:12"]
[/quote]
[/quote]
16
[/quote]
Naisen sanoma oli viesti jostakin korkeammilta taajuuksilta. Ensimmäinen ajatus mikä pälkähti mieleeni oli, että nainen oli enkeli. Siksi mietin sitäkin, oletko vain kuvitellut hänet. Jos haluat kertoa, mitä nainen sanoi, voin kertoa siitä oman tulkintani. t. ap
[/quote]
Vai korkeammilta taajuuksilta. Tuskin. Puolituttu nainen toitotti minulle päin näköä loukkaavia asioita ulkonäöstäni, että sellainen enkeli se.
16
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:45"]Moi, saisinko vastauksen siihen, minä vuonna menen naimisiin? Kiitos.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:09"]
Yleinen, mihin suuntaan elämä nyt lähtee? On niin monta tietä avoinna, etten tiedä mihin päädyn seuraavaksi. Työ, opiskelu vai perhe.
[/quote]
Numero 10: Sinulla on joku oma haave tai unelma, joka on sinulle tosi tärkeä. Nyt olet huolissasi siitä, kantaako haaveesi ja tuletko pärjäämään taloudellisesti. Tätä sinun haavettasi kohtaan odotuksesi ovat tällä hetkellä liian suuret ja se voi johtaa pettymykseen. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö se voisi toteutua joskus myöhemmin! Kun kysyit työ, opiskelu vai perhe, vastaukseksi nousee perhe. Sinulla on ehkä taipumusta siihen, että halaut kontrolloida asioita liikaa, nyt olisi hyvä päästää siitä irti ja antaa mennä. Oletko turhankin varovainen? Luota tunteisiisi. Lopulta löydät kyllä tasapainon näiden elämänalueiden välillä. t. ap