Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson taroteista

Vierailija
14.04.2015 |

Voin tehdä muutamalle halukkaalle tarot-tulkinnan. Kerro, haluatko yleisen tulkinnan vaivastauksen johonkin tiettyyn aiheeseen. Olen noin tunnin ajan linjoilla.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:24"]

Kerro miten päätämme lapsemme nimen! Jokin suuntaviiva kiitos! (Ristiäiset sunnuntaina).

[/quote]

Numerolle 19: Luota intuitioosi. Lapsi viestii sinulle jollakin tavalla, mikä on hänelle sopiva nimi. Kokeile vaikka kutsua häntä joillakin nimillä ja seuraa hänen reaktioitaan. Tulee tunne, että sinulla on tässä asiassa vahvempi mielipide kuin lapsen isällä. Kuuntele toki häntäkin. Toivottavasti olette samoilla linjoilla, sinun voi olla vaikea tyytyä kompromisseihin! t. ap

Tämä oli tällä erää viimeinen tulkinta, valitettavasti aika ei riitä enempään. Kiitos kaikille, joille sain katsoa kortit! Edelleen otan kiitollisena palautteet vastaan.
[/quote]

Kiitoksia tästä! :) Vielä kun saisi selville sen vahvimman intuition äänen tuolta kaiken hälinän keskeltä ;)

Vierailija
2/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdotko katsoa vielä, että miten muuttomme uuteen kotiin tulee onnistumaan. Odotukset ovat kohtuullisesta onnellisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:11"]

Saanko töitä? Milloin?

[/quote]

NUmerolle 12: Tulet saamaan töitä, eikä siihen mene kauaakaan. Onko tulossa jotakin juhlia? Niiden jälkeen on töitä tiedossa. t. ap

[/quote]

Olisipa ihanaa, jos näin käy! Yhdet juhlat ovat tiedossa lähiaikoina... Tulen vaikka palstalle ilmoittamaan, jos tämä käy toteen.

Vierailija
4/108 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:21"]Sinulla on päättymässä hankala elämänvaihe. Jotain entistä on jäämässä lopullisesti taakse. Tällä hetkellä puntaroit ehkä eri vaihtoehtoja, jokin häiritsee vielä, et saa aivan selkeää kuvaa siitä, miten pitäisi edetä. Odota aivan rauhassa, asiat selkiintyvät aikanaan. Nyt ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä. Löydät kyllä oman voimasi ja totuutesi... vahvuus on sinussa itsessäsi, elämässäsi voi olla myös joku voimakas nainen, jolta saat neuvoja ja tukea. Mieti, mitkä ovat omia vahvuuksiasi. Elämässäsi on rakkautta, sinä saat sitä yllin kyllin, muista myös itse rakastaa itseäsi! Löydät sisäisen rauhan, kun toimit rohkeasti. Sinä olet vahva, mutta et ehkä pyydä tarpeeksi apua toisilta. Sinun ei tarvitse jaksaa kaikkea yksin! t. ap
[/quote]

Hahah, osasit kertoa juuri niitä asioita, joiden kanssa olen kamppaillut! Rohkaiseva viesti, kiitos!

Vierailija
5/108 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kanssa yleinen..

Vierailija
6/108 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:35"]

Suosittelen ap lukemaan Raamattua. Tarot-kortit ovat eksytystä. Jeesus on tie, totuus ja elämä.

[/quote]

Uskon Jeesukseen ja rakkauteen, Raamattuun en kaikilta osin. t. ap

[/quote]

Tee parannus ja usko evankeliumi.

Vierailija
7/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:26"]Haluaisin yleistä tulkintaa. Olen 32-vuotias nainen, hieman sekavassa elämäntilanteessa. Annan palautetta! Kiitos.
[/quote]

Teen vielä pari tulkintaa. Numerolle 20: Näyttää, että sinulla on ollut vauhdikas elämänvaihe meneillään. Liittyykö kenties miesasioihin? Nyt on kuitenkin toiminnan aika, aivan konkreettisesti, ja se toiminta tuottaa lähiaikoina hedelmää. Ihmissuhteessa näkyy sitoutuminen ja lapsikin saattaisi olla tulollaan. ;) Luota aavistuksiisi. Älä ole liian kriittinen itseäsi kohtaan tai vaadi itseltäsi liikoja. Toivot sopusointua elämääsi ja sen saat, kun vain uskallat nauttia täysin siemauksin kaikesta ihanasta mitä sinulle suodaan. T. Ap

Vierailija
8/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi katso mulle työllisyystilanteestani? Olen totaali pulmissa. Kiitos!

Vierailija
9/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:27"]Yleinen tulkinta kiitos?

T vaalea nainen
[/quote]

Vaalealle naiselle: Onko elämässäsi ollut jotakin, joka on ensin tuntunut hyvältä, mutta menettänyt merkityksensä. Jos tunnet inhoa jotain asiaa kohtaan, se on nyt jäämässä taaksesi. Olet lähdössä voimallisesti kohti jotakin uutta tai sitten selvittelet joitakin asioita, mutta pelkäät että siinä käy huonosti. Unohda pelko ja itsesyytökset, niin pääset asioissa eteenpäin. Tee rohkeasti uusia aloituksia. Jos sinulla on ollut tunnetta ruumiin ja sielun epätasapainosta, se harmonisoituu, elämääsi tulee uutta henkisyyttä. Voisi sanoa, että vaikeudet opettavat. Sinä tiedät kyllä, miten kannattaa tehdä, mutta et ehkä vielä uskalla luottaa sisäiseen tietoosi. Anna palaa, sinulla on kaikki mitä tarvitset, luota mahdollisuuksiisi! T. Ap

Vierailija
10/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:53"]

Voin tehdä muutamalle halukkaalle tarot-tulkinnan. Kerro, haluatko yleisen tulkinnan vaivastauksen johonkin tiettyyn aiheeseen. Olen noin tunnin ajan linjoilla.

[/quote] Ei tarvitse. Osaan itse ;)

Vierailija
11/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:34"]Voi katso mulle työllisyystilanteestani? Olen totaali pulmissa. Kiitos!
[/quote]

Niinhän tuo korteista näkyy, että tilanteesi on hankala. Olet ehkä syytellyt myös itseäsi kovasti ja nyt olet totaalisen uupunut. Ensimmäisenä lopeta itsesi syyttely. Tulet vielä saavuttamaan sen, mitä tarvitset. Nyt kannattaa miettiä, mitä kaikki tähänastinen on sinulle opettanut ja mikä on elämäsi tärkein päämäärä. Sitä kautta asiat alkavat selvitä. T.Ap

Vierailija
12/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:53"]

[/quote] Ei tarvitse. Osaan itse ;)
[/quote]

Hienoa! Minä vasta harjoittelen. ;) t. ap

Vierailija
13/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut koko vuoden avoimia opintoja ja tarkoitus on päästä nyt keväällä unelma alalleni opiskelemaan.. Pääsenkö sisään? Entä mitä muuta elämässäni näkyy? Olen 22-vuotias ja parisuhteessa, takana henkisesti raskas vuosi

Vierailija
14/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi yleinen tulkinta, jos olet vielä linjoilla.

Vierailija
15/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:51"]Olen opiskellut koko vuoden avoimia opintoja ja tarkoitus on päästä nyt keväällä unelma alalleni opiskelemaan.. Pääsenkö sisään? Entä mitä muuta elämässäni näkyy? Olen 22-vuotias ja parisuhteessa, takana henkisesti raskas vuosi
[/quote]

Taisteluita olet käynyt, mutta ainakin osa niistä on jäämässä taakse. Näyttäisi, että elämässäsi on rakkautta, tunnetko sen? Voi olla, ettei toiveesi vielä toteudu, mutta se tarkoittaa vain, ettei sen aika ole vielä. Saat tukea vahvalta mieheltä. Opiskelusi ei ole missään nimessä mennyt hukkaan, vaali sitä, opiskele vielä lisää kaikessa rauhassa. Vaikka sinua ehkä jo polttelee päästä toimimaan, odota rauhassa-kun aika on kypsä, asiat loksahtavat paikoilleen kuin itsestään ja kaikki tuntuu helpolta ja oikealta. T. Ap

Vierailija
16/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:00"]Minua kiinnostaisi yleinen tulkinta, jos olet vielä linjoilla.
[/quote]

Teen sinulle hieman suppeamman tulkinnan, koska velvollisuudet kutsuvat toisaalla. Tämä on tällä erää viimeinen tulkinta! Olisi kiva kuulla, osuiko kohdalleen vai menikö aivan metsään. Itsestäni tuntui, että viestit tulivat vahvoina.

Mutta tähän tulkintaan. Elämässäsi on tainnut olla hankaluutta? Onko joku kiusannut sinua, tai oletko kiusannut itse itseäsi? Tällä hetkellä olet jo voiton puolella ja rauhallisin mielin. Nyt saat rauhassa tehdä tarvittavat päätökset. Ihmissuhteissa näkyy onnea, kun vain muistat osoittaa rakkauttasi läheisillesi. T. Ap

Vierailija
17/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko katsoa minulle myös korteista yleisesti? Tarvitsisin tätä kovasti! Kiitos

Vierailija
18/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikissa odottelen tuloksia ja diagnoosia ..?

Vierailija
19/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:51"]Olen opiskellut koko vuoden avoimia opintoja ja tarkoitus on päästä nyt keväällä unelma alalleni opiskelemaan.. Pääsenkö sisään? Entä mitä muuta elämässäni näkyy? Olen 22-vuotias ja parisuhteessa, takana henkisesti raskas vuosi [/quote] Taisteluita olet käynyt, mutta ainakin osa niistä on jäämässä taakse. Näyttäisi, että elämässäsi on rakkautta, tunnetko sen? Voi olla, ettei toiveesi vielä toteudu, mutta se tarkoittaa vain, ettei sen aika ole vielä. Saat tukea vahvalta mieheltä. Opiskelusi ei ole missään nimessä mennyt hukkaan, vaali sitä, opiskele vielä lisää kaikessa rauhassa. Vaikka sinua ehkä jo polttelee päästä toimimaan, odota rauhassa-kun aika on kypsä, asiat loksahtavat paikoilleen kuin itsestään ja kaikki tuntuu helpolta ja oikealta. T. Ap

[/quote]

miten kesäni ja syksyni sitten jatkuvat?

Vierailija
20/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää, että tuleeko meille vauva? Ja jos tulee, niin kumpaa sukupuolta? Ehkäisy ollaan jättämässä pois ja jännittää kuinka tässä käy..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan