Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson taroteista

Vierailija
14.04.2015 |

Voin tehdä muutamalle halukkaalle tarot-tulkinnan. Kerro, haluatko yleisen tulkinnan vaivastauksen johonkin tiettyyn aiheeseen. Olen noin tunnin ajan linjoilla.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se eilinen kohtaaminen vaalean pienen naisen kanssa oikein oli? Miksi hän sanoi mulle mitä sanoi?

Vierailija
42/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on päättymässä hankala elämänvaihe. Jotain entistä on jäämässä lopullisesti taakse. Tällä hetkellä puntaroit ehkä eri vaihtoehtoja, jokin häiritsee vielä, et saa aivan selkeää kuvaa siitä, miten pitäisi edetä. Odota aivan rauhassa, asiat selkiintyvät aikanaan. Nyt ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä. Löydät kyllä oman voimasi ja totuutesi... vahvuus on sinussa itsessäsi, elämässäsi voi olla myös joku voimakas nainen, jolta saat neuvoja ja tukea. Mieti, mitkä ovat omia vahvuuksiasi. Elämässäsi on rakkautta, sinä saat sitä yllin kyllin, muista myös itse rakastaa itseäsi! Löydät sisäisen rauhan, kun toimit rohkeasti. Sinä olet vahva, mutta et ehkä pyydä tarpeeksi apua toisilta. Sinun ei tarvitse jaksaa kaikkea yksin! t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 17 oli siis kysyjälle nro 1. En osannut näköjään lainata tekstiä mukaan. t. ap

Vierailija
44/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten päätämme lapsemme nimen! Jokin suuntaviiva kiitos! (Ristiäiset sunnuntaina).

Vierailija
45/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yleistä tulkintaa. Olen 32-vuotias nainen, hieman sekavassa elämäntilanteessa. Annan palautetta! Kiitos.

Vierailija
46/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen tulkinta kiitos?

T vaalea nainen

Vierailija
47/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:04"]

Yleinen olisi tosi kiva, mutta kaikkein eniten kiinnostaa, onko minulla tulevaisuutta miehen kanssa, joka on vallannut sydämeni ja mieleni nyt totaalisesti. Kiitos!

[/quote]

Onko sinulla ollut huolia? Ne ovat nyt väistymässä. Tällä hetkellä pelkäät vielä epäonnistumista, mutta se on aivan turhaa. Lähitulevaisuudessa näkyy mies, saattaa olla aluksi varautunut, mutta lämpenee kyllä. On maanläheinen, rehti mies. Nyt vaan lähdet rohkeasti elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluat, ja tavoittelemaan niitä asioita joita sinulla on mielessä! Luovuus on valttikorttisi. Olet myös päämäärätietoinen ihminen, kun löydät suuntasi. Anna intuitiosi johdattaa sinua miesasiassa. Muista pitää erityisen hyvää huolta omasta jaksamisestasi! t. ap

Vierailija
48/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!
Kolmonen kysyy, että oliko vastaus 17 minulle?

Vierailija
49/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:02"]

Kerro jotain? Kestääkö parisuhde? Kestääkö terveys? Entä miten lapset pärjäävät? Kiva että katsot, kiitos!

[/quote]

Sinulla näyttää perhe-elämässä menevän mukavasti, parisuhde kestää kyllä. Tällä hetkellä koet paineita joltakin taholta, mutta en näe sen rikkovan parisuhdetta. Se mihin sinun kannattaa kiinnittää huomiota, on liiallinen itsekritiikki. Luota omiin vaistoihisi. Lapsesi tarvitsevat sinun viisauttasi ja näkemyksiäsi, toimi heidän kanssaan niin kuin intuitiosi kertoo välittämättä muiden mielipiteistä. Anna olla sellaisten asioiden, joihin et voi vaikuttaa. Koet ehkä jonkinlaista turhautumista, tai joudut odottamaan toiveiden toteutumista, mutta se on vain väliaikaista. Heittäydy elämään vailla huolia! Kaikki järjestyy kyllä. Käy rohkeasti kohti uusia asioita. Menneitä ei kannata haikailla.

Vierailija
50/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastus 17 oli siis kysyjälle nro 1 eli viestiketjussa kakkoselle. Seuraavissa viesteissä on lainaukset mukana. Yritän nyt muistaa laittaa viestin numeronkin... en ole kirjoitellut ennen tänne, joten en oikein vielä hallitse näitä käytänteitä. ap

Vierailija
51/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)
Kolmonen

Vierailija
52/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:05"]

Yleinen. Bonuskysymyksenä; kykenenkö vielä rakastumaan ja parisuhteeseen?

[/quote]

Numerolle 5: Hankalat ajat ovat jäämässä taakse. Olet ehkä kokenut jonkin sortin häirintää. Nyt olet voimissasi ja menestystä on luvassa, ihan aineellistakin. Olet vahva ja rohkea, mutta muista myös ottaa apua vastaan! Yksin ei tarvitse porskuttaa. Toivot rakkautta elämääsi, mutta samalla pelkäät sitä. Yritä voittaa negatiiviset ajatukset. Mitä pelkäät eniten? Pelko on turha, voit heittää sen menemään, et tarvitse sitä. Kykenet vielä rakastumaan ja parisuhteeseen, mutta entiset asiat on käsiteltävä ensin loppuun asti. Joudut ehkä konkreettisesti tuhoamaan jotakin entistä... mutta sen jälkeen avautuu itseymmärrys, joka mahdollistaa myös rakastumisen.

Vierailija
53/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:05"]

Kerro paraneeko mun migreeni jota olen sairastanut monta vuotta!

[/quote]

Numerolle 6: Ei se ehkä kokonaan parane, mutta opit elämään sen kanssa niin ettet anna sen haitata päämääriäsi. Tulee myös ajatus, että älä tukahduta luovuuttasi, anna energian virrata vapaasti. Se voi helpottaa. t. ap

Vierailija
54/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vastata kaikille tähän mennessä kysyneille, mutta älkää laittako enää kysymyksiä. Olisi myös kiva uulla kommentteja tulkinnoista. t. ap

Vierailija
55/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:08"]

Haluaisin tietää, että miten raskauteni suhteen käy.

[/quote]

Numerolle 7: Näen, että raskauttanne varjostavat pelot, mutta olkaa silti luottavaisia. Kaikki menee hyvin. Jos sukupuolta pitäisi veikata sanoisin että poika. ;) t. ap

Vierailija
56/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:04"]

Yleinen olisi tosi kiva, mutta kaikkein eniten kiinnostaa, onko minulla tulevaisuutta miehen kanssa, joka on vallannut sydämeni ja mieleni nyt totaalisesti. Kiitos!

[/quote]

Onko sinulla ollut huolia? Ne ovat nyt väistymässä. Tällä hetkellä pelkäät vielä epäonnistumista, mutta se on aivan turhaa. Lähitulevaisuudessa näkyy mies, saattaa olla aluksi varautunut, mutta lämpenee kyllä. On maanläheinen, rehti mies. Nyt vaan lähdet rohkeasti elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluat, ja tavoittelemaan niitä asioita joita sinulla on mielessä! Luovuus on valttikorttisi. Olet myös päämäärätietoinen ihminen, kun löydät suuntasi. Anna intuitiosi johdattaa sinua miesasiassa. Muista pitää erityisen hyvää huolta omasta jaksamisestasi! t. ap

[/quote]

Kiitos, ap :). Huolia on totisesti ollut... Eivät ne vieläkään ole ohi, tai ainakin yksi iso juttu on jäljellä peikkona. Luovuus on myös minulle "se juttu", ja se liittyy myös vahvasti pähkäilyihini elämäni suunnasta. Lämmittää ajatuksena tuo, että lähtisi rohkeasti elämään oman näköistä elämää - toivottavasti uskallan! Siinäkin kun on muutama este tai vaikeus vielä voitettavana.

Vierailija
57/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:08"]

Voinko saada yleisen? :)

[/quote]

Numerolle 8: Sinulle on tulossa jokin elämänmuutos eteen. Siihen saattaa liittyä mies, tulee ajatus rakkaussuhteen päättymisestä. Jos jotakin tällaista tapahtuu, älä ole huolissasi, kaikella on tarkoituksensa, Saatat kohdata jonkinlaista julmuutta, joko kohdistat sitä itse itseesi tai se tulee ulkopuolelta. Varaudu hankaliin aikoihin siten, että olet valmis luopumaan asioista, mikään ei tapahdu ilman syytä. Jätä mennyt taaksesi ja luota täydellisesti siihen, että elämä kantaa. t. ap

Vierailija
58/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanko minä seurustelemaan parhaan ystäväni/elämäni naisen kanssa tänä keväänä/kesänä?

Vierailija
59/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yleisen ja mitä minulla on odotettavissa ihmissuhteissa? :) n24

Vierailija
60/108 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:09"]

Yleinen :)

[/quote]

Numerolle 9: Sinulla näyttää olevan elämä mallillaan, mutta pientä jännitettä on ehkä ilmassa. Sekin tulee ratkeamaan aivan lähitulevaisuudessa ja asiat lähtevät etenemään vauhdilla ja helposti oikeaan suuntaan. Nauti kaikesta siitä hyvästä, mitä sinulla on ja jaa sitä myös muille, niin se kasvaa entisestään! Sinuun vaikuttaa ulkopuolelta hiukan haastava, mutta älykäs ja koulutettu henkilö, onkohan hän miehesi? Kaipaisit hieman lisää intohimoa suhteeseesi tai haluat heittäytyä johonkin asiaan täysillä, kaiken muun unohtaen. Ole kuitenkin varovainen! Vielä ei ehkä ole oikea aika. t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi