Kyllä nyt hävettää,
käytin hiusvoidetta kasvovoiteena! Olin joku aika sitten ostanut kirpparilta käyttämättömän Avon naturals voidepurkin luulin, että on ihovoidetta. Miehellekin sanoin laita sinäkin tätä tuntuu nin iho pehmeältä. Rupesin sitten ihan suuurennuslasin kansa lukemaan tekstiä,käytetään hiustenpesun jälkeen!!
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:38"]
No mä ihmettelin kuinka naama oli kuin olisi hankaussienellä pesty. Silmät punotti, naamasta lähti iho jne. Luulin, että oon saanut pahan allergisen reaktion uudesta voiteesta, mutta olinkin tyytyväisenä hieronut pesuainetta naamaan ja jättänyt sen iholle
[/quote]Mulla ei ikinä ole tuntunut noin pehmeältä iho, en ole vielä pessyt sitä, vaikka peilistä katsoisi 10 v nuorempi nainen ap.
Sattuuhan noita. Käytin joskus muijan muotovaahtoa tai jotain partavaahtona. Ihan hyvin se kyllä asiansa ajoi.
No mä ihmettelin kuinka naama oli kuin olisi hankaussienellä pesty. Silmät punotti, naamasta lähti iho jne. Luulin, että oon saanut pahan allergisen reaktion uudesta voiteesta, mutta olinkin tyytyväisenä hieronut pesuainetta naamaan ja jättänyt sen iholle