Kamalaa. Lento pelottaa
Kahden vkon kuluttua lento kanarialle ja luultavasti käytössä tuo sama A320-kone. Pelottaa vaikka ennen lentäminen ollut kivaa. Mikä avuksi?
Kommentit (19)
Vedä lärvit täyteen, mutta ei niin täyteen ettet pääse koneeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:50"]
Tuskin se sama on. Sen verran päreiksi meni...
[/quote]
Khyllä sen kahdessa viikossa pätevä asentaja korjaa, vähän liimaa ja silikonia niin jo lentää taas.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:50"]Tuskin se sama on. Sen verran päreiksi meni...
[/quote]
Kiitos. Tämä lohdutti minua. Ap
Ei hitto! Oonkohan vähän väsynyt, mutta repesin ihan täysin tuolle kakkosen kommentille :'D
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:50"]Tuskin se sama on. Sen verran päreiksi meni... [/quote] Kiitos. Tämä lohdutti minua. Ap
[/quote]
Hyvä. Tämä on hyvä palsta, taas yksi lentopelkoinen on rauhoitettu.
Pelottaako taksimersulla ajelu kun Räsäsen kolari sattui samanlaisessa autossa?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:54"]
Pelottaako taksimersulla ajelu kun Räsäsen kolari sattui samanlaisessa autossa?
[/quote]
Tähän on menty, ministerikin joutuu matkustamaan E-korisessa mersussa. Kai ennen oli sentään S-korinen?
Osaisinkin neuvoa, mutta itsekin kammoan lentämistä. Onko tämä ensimmäinen kerta, kun onnettomuuden jälkeen epäröit lentämistä? Jos ei, niin muistele sitä, kuinka nopeasti aikaisemmin olet unohtanut pelon? Olethan kuitenkin mennyt ostamaan matkan, vaikka aiemminkin koneita on pudonnut. Näin voit tiedostaa sen, että pelkosi on ohimenevää tällakin kerralla.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:53"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:50"]Tuskin se sama on. Sen verran päreiksi meni...
[/quote]
Kiitos. Tämä lohdutti minua. Ap
[/quote]
XDD
Älä huoli, pudotus kestää noin 8 minuuttia ja sen aikana voit vaikka nukkua ennen kuin tömähtää. Sen tömähdyksen jälkeen et takuulla pelkää enää ikinä!
Mä olen lentänyt lukuisia kertoja tuolla samalla konetyypillä ja nytkin on matka varattu Espanjaan ja lentokoneena Finnairin A320. Mä en vaan jotenkin osaa ajatella että en uskaltaisi tuon onnettomuuden takia lentää tällä (tai muullakaan) konetyypillä. Aika pieni todennäköisyys kuitenkin lentää päin Alppeja tmv.
Ja kyllä, pelkään lentämistä, tai tarkemmin ottaen turbulensseja. Pelko ei kuitenkaan ole niin hallitseva että jäisi loma- tai työmatkat tekemättä.
Ap:lle lohduksi, että ilmeisesti konetyypillä A320 ei ole mitään tekemistä tämän onnettomuuden kanssa. Jos nuo lentäjien "sekoilu" uutiset pitävät paikkansa, eli lentäjä poistunut ohjaamosta eikä päässyt sinne takaisin, ovea yritetty murtaa jne..
Jep, eivätkä ne samat lentäjätkään voi olla lentämässä, ovat varmasti saaneet saikkua.
Höh mua ei kyllä pelota yhtään...jos niikseen on niin kerran sieltä vaan alas tullaan heh. Reissu on meilläkin varattuna kesäkuulle.Se tapahtuu mitä on tarkoitettu.
No mieti mitkä sulla on vaihtoehdot: joko perut lomamatkan ja päätät olla lentämättä enää koskaan, tai menet vaan lennolle vaikka vähän pelottaisi. Hyväksy pelkosi ja lopeta sen märehtiminen.
Ymmärrän hyvin ap:ta. Kaikki sanoo, että epätodennäköistä, että jokin lento-onnettomuus tapahtuisi TAAS, mutta eikös ne todennäköisyydet uuteen onnettomuuten Euroopassa juuri noussut, kun tapahtui onnettomuus. Itse päätin taas unohtaa matkustelun lentokoneella vähäksi aikaa tämän onnettomuuden myötä. Ainakin siihen saakka, että saadaan lopullinen selvitys, mitä on käynyt.
Aasian lento-onnettomuudet eivät hetkauttaneet, koska näillä koneilla on ollut lentokielto Euroopassa.
Jos pelottaa, niin eiköhän kannata jäädä kotiin ruikuttaa..
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:03"]
Jos pelottaa, niin eiköhän kannata jäädä kotiin ruikuttaa..
[/quote]
Aika lyhytnäköistä. Tuollako se pelko hoidetaan?
Ap ymmärrän täysin sua. Olen katsellut matkoja mutta varaaminen on viivästynyt lentopelon vuoksi. Ja olen kuitenkin lentänyt kymmeniä kertoja.
Tuskin se sama on. Sen verran päreiksi meni...