ihana nicolucasarlotta tänään äitinsä kanssa kaupassa:,D
Nicsu huusi ja juoksi pienten kärryjen kanssa ympäri kauppaa ja äiti lässytti että tuleppa kulta katsomaan mitä hedelmiä otetaan:D ei ollut itsellä kovin rauhallinen kauppareissu, mutta äiti säälitti niin paljon, että olin lähinnä huvittunut. Voin kuvitella mitä ne kauppareissut on muutaman vuoden päästä kun äiti ei pysy enää murunsa perässä...
Kommentit (26)
Ap:n mielestä lapsi olisi pitänyt sitoa mustekalalla ostoskärryihin ja tukkia suu hintatarralla. Niin ap:n kauppareissu olisi ollut onnellisempi ja rauhallisempi laa-laa-landia-marketissa.
Tosin sitten tämä aloitus olisi käsitellyt miksi kassajonot eivät etene tai miksi ei ole enemmän yksittäispakattuja sinkkuleikkeitä tai miksi marketeissa saa olla klo 16 jälkeen eläkeläisiä tai ylipäätänsä pariskuntia.
Sellaista se on kun lähtökohtana on negatiivinen ajattelutapa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:15"]Haloo ei tarvi ottaa niin henkilökohtaisesti jos ei ole aihetta, kuten sanoin, itseäni lähinnä huvitti koko tilanne, lapsi juoksee kärryjen kanssa käytävää ja huutaa ja äiti yrittää "kiinnittää lapsen huomion johonkin muuhun", eli hedelmiin:D
[/quote]
Ja sinä otat henkilökohtaisesti tuollaisen tilanteen kaupassa? Vau...
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:08"]Koko kylä voi osallistua lapsen kasvattamiseen mutta sinulla ei ole mitään hyvää annettavana, heiluttelet tyhjiä käsiä ja puhut matalamielisesti.
[/quote]
Kiitos. Puit sanoiksi sen mitä olen monesti ajatellut näistä tyhjäntoimittajista.
Minä en kovin hyvää ajattele noista palstakirjoittelijoista, joilla ei ole mitään annettavaa, laittavat tyhjänpäiväisen kirjoituksen ja yleensä niin, että joku on huono kasvattaja tai muuten töpeksinyt elämässään. Ja sitten kalastelevat tykkäyksiä "terävällä huomiollaan". Yrittävät olla vielä hauskoja, hohhoijjaa.
Se on niin paljon helpompi tie olla aina aukomassa päätään kun oikeasti yrittää vaikuttaa oikeaan arkeen vaikka pienillä teoilla.
Olisiko sen äidin päivää piristänyt kommentti "kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu" ja hymy. Vähän ymmärrystä, vähän suopeutta. Tuossa oikeasti mitään dramaattista ollut, villi poika ja vähän voimaton äiti. Tsemppaamalla voi oikeasti muuttaa asioita, toimii paremmin kuin lannistaminen. Tai palstalla länkyttäminen kuinka minä taas mieleni pahoitin kun ei sekään mamma osannut lastaan kasvattaa.
Oisit ärähtäny sille rakkaudenkuliminoitumalle kunnolla
Ap ei ole koskaan lapsena ollut mitenkään näkyvä vaan enemmän hiljainen hissukka. Siksi tapaus oli hänen mielestään niin ihmeellinen.