Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äänikirjoja?

Vierailija
13.04.2015 |

Kuunteleeko kukaan äänikirjoja? Millä kuuntelette?
Mitä kuuntelette, suosituksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen osan CD:ltä, osan kopioin CD:ltä tietokoneelle/MP3-soittimelle ja osan olen ladannut netistä (Elisa kirja, Librivox ja Ylen areena). Anna-Leena Härkösistä olen tykännyt ja Pohjantähdistä, Sinuhe on mulla vielä odottamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen! Käytän elisakirjat sovellusta, saa ainakin windows puhelimiin. Omasta mielestäni suht hyvä valikoima ja hinnat ei pahat. Kuuntelen myös youtubesta lähinnä englanninkielisiä

Vierailija
5/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen, mukavaa esim.ruokaa laittaessa, leipoessa,silittäessä. Tällä hetkellä on menossa Maria Kalliot. Takamäki-sarjaa oon kuunnellut myös, sekä Raideja. Pirjo Rissasen Syntymäpäivä on yksi suosikkejani. Samoin Enni Mustosen Järjen ja tunteen tarinoita sarja.

Vierailija
6/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Täällä pohjan tähden alla ja Sinuhe olisivat olleet aivan liian isoja luettavaksi.

Kuuntelen esim autoa ajaessa.

Vierailija
7/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut äänikirjoja jo noin vuodesta 1985 lähtien. Silloin kuuntelin C-kaseteilta :). Nykyään enimmäkseen CD-levyiltä, koska lainaan äänikirjat kirjastosta. Siellä on paras valikoima. On siis kannettava CD-soitin käytössä.

Vierailija
8/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:06"]Kuuntelen, mukavaa esim.ruokaa laittaessa, leipoessa,silittäessä. Tällä hetkellä on menossa Maria Kalliot. Takamäki-sarjaa oon kuunnellut myös, sekä Raideja. Pirjo Rissasen Syntymäpäivä on yksi suosikkejani. Samoin Enni Mustosen Järjen ja tunteen tarinoita sarja.
[/quote] ai niin, Harry Potterit myös. Vesa Vierrikkoon J.K.Rowlingin hyväksymä loistolukija.

Vierailija
9/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta äänikirjat, kun pitkän työmatkan vuoksi alkoi radiotarjonta tökkiä!
Anna-Leena Härköstä pari teosta nyt kuunnellut. Oikein mukavasti menee työmatkat! Mietin kans josko tohtisi seuraavaksi sen Sinuhen... Luettua ei varmaan tulisi, mutta jos saisi kuunneltua.

Mulla on siis 2 x pvä oma satutunti ja mikäs sen mukavempaa :)

Vierailija
10/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:21"]

Löysin vasta äänikirjat, kun pitkän työmatkan vuoksi alkoi radiotarjonta tökkiä! Anna-Leena Härköstä pari teosta nyt kuunnellut. Oikein mukavasti menee työmatkat! Mietin kans josko tohtisi seuraavaksi sen Sinuhen... Luettua ei varmaan tulisi, mutta jos saisi kuunneltua. Mulla on siis 2 x pvä oma satutunti ja mikäs sen mukavempaa :)

[/quote]

Sinuhen lukija on tylsä. Varo, ettet nuku rattiin.

Vierailija
11/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aanikirja.fi sivustolla on esittely kaikista palveluista hintoineen. Melko kätevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi