Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni uhkasi kertoa miehelleni, että petän häntä. :(

Vierailija
13.04.2015 |

Tähän on sitten tultu, olen ollut koko ajan tietoinen, että mies saa jossain vaiheessa tietää tavalla tai toisella, mutta en ollut varautunut, että se tapahtuu näin pian. Mietin nyt vain, että kerronko itse vai odotanko, että ystäväni tekee sen, kumpikohan olisi miehelle helpompaa? 

Meillä on miehen kanssa ihan toimiva perhe, kolme pientä lasta, minä kotona ja mies kovapalkkaisessa työssä, tekee paljon töitä. Tiedän, että mies rakastaa minua, osoittaa sen monin tavoin arjessa, on loistava aviomies ja mahtava isä, tosin kotona voisi olla enemmän, mutta työt vie osansa. Ainoa ongelma on vain se, että minä en rakasta häntä, en varmaan koskaan ole rakastanutkaan. 

Mietin muutama vuosi sitten eroa, mutta totesin, että jos eroamme, elitasoni ja lapsieni elintaso tulee laskemaan rajusti, niinpä päädyin pettämään miestäni. Tiedän, että teen väärin miestä kohtaan, hän voisi vielä löytää itselleen naisen, joka häntä rakastaa, mutta... Olen kuitenkin hyvä vaimo hänelle, huomioin hänen tarpeensa, hoidan lapset, kodin ja kuuntelen ja tuen häntä. Tiedän, että mies antaa pettämisen anteeksi, hän ei halua menettää minua. Tekee vain pahaa katsoa miten se vaikuttaa hänen itsetuntoonsa ja miehisyyteensä...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rahassa roikut kiinni.  Säälin miestäsi ja pala helvetissä.

Vierailija
2/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ansaitsee parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4=ap

Vierailija
4/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hienoa, jotta pettäjä jää kiinni. Toivottavasti myös seuraava kumpanisi saa tietää pettämisistäsi.

Vierailija
5/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:34"]

4=ap

[/quote]Vitut ole...

Vierailija
6/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota riski ja odota, kertooko joku miehellesi.

Vierailija
7/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen provoksi. Millainen ystävä käräyttää pettämisestä ystävän miehelle? Ap ei noin tyynesti suhtautuisi mahdolliseen eroon, jos oikeasti olisi vaan kotona eikä työelämässä.

Vierailija
8/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:38"]

Vähän epäilen provoksi. Millainen ystävä käräyttää pettämisestä ystävän miehelle? Ap ei noin tyynesti suhtautuisi mahdolliseen eroon, jos oikeasti olisi vaan kotona eikä työelämässä.

[/quote]

Ja kuka tekee kolme lasta miehen kanssa, jota kohtaan tunteet on varmaan viimeistään 2. lapsen kohdalla viilentyneet (pikkulapsiaika).

Vierailija
9/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on kyllä oikeus tietää harrastuksistasi. Mieti sitten, mikä on tärkeintä.

Vierailija
10/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi tietää miten miehesi reagoi. Et tiedä hänestä kaikkea, aivan kuten hänkään ei tiedä kaikkea sinusta. Siksi miehelläsi on oikeus tietää totuus, jotta voi perustaa elämänsä totuuspohjalle.
.
Eiköhän hän mieluummin kuule sen suoraan sinulta kuin jonain juoruna muualta.

Vierailija
11/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja millä ajalla sä sitä miestäsi petät? Olet kotiäiti, kolme pientä lasta, mies paljon töissä. Joku tässä yhtälössä ei nyt oikein osu kohdilleen. Sorry, mut aika huono provo.

Vierailija
12/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pettäminen on kahden ihmisen välinen salaisuus, miksi ylipäätään mennä kertomaan siitä kenellekään ulkopuoliselle? Ei tulis itselle mieleenkään...

Vierailija
13/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissien maksaja ja elättäjä tarvitaan, oletko sattunut miettimään miltä SINUSTA tuntuisi jos miehesi pettäisi sinua samalla tavalla - hitto mikä nainen

Vierailija
14/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat olevasi hyvä vaimo miehellesi. Minusta olet surkea! Raha ei ja elintaso eivät tuo onnea ja autuutta avioliittoon tai lapsille. Saavathan lapsesi kauttasi elatusavun mieheltäsi. Täyttä shittiä suollat. Pelkurit ja kiipijät tekevät laillasi. Toivottavasti miehesi saa tietää pian.

Vierailija
15/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku kertoo sen hänelle ja mahdollisimman pian.

Vierailija
16/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selkeesti pelkkä provo!!! Aloittaja: lue vaikka kirja nimeltä; Rikos ja rangaistus. Sä olet... äääh.. surkea tässä! Sori.

Vierailija
17/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
18/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:44"]Mun mielestä pettäminen on kahden ihmisen välinen salaisuus, miksi ylipäätään mennä kertomaan siitä kenellekään ulkopuoliselle? Ei tulis itselle mieleenkään...
[/quote]
Ehkä sitten kannattaisi pitää huoli, ettei se alunperinkään paljastu yhdellekään ulkopuoliselle. Joillakin täällä on moraalia ja selkärankaa eivätkä jaksa katsella kun toinen rellestää miten sattuu ja vahingoittaa samalla muita ihmisiä.

Vierailija
19/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet provo. Jos et, niin onneksi olkoon; olet läpimätä tai ainakin idiootti. Kyllähän sinun on helppo pelata kylmästi ja systemaattisesti miehesi tunteilla, kun et ole koskaan häntä rakastanutkaan. Mutta miltä sinusta tuntuisi, jos joku käyttäisi sinua vain lypsylehmänä ja hakisi sinusta vain hyötyä, rakkaudesta ei tietoakaan? Ja sen lisäksi että olisit rakastanut häntä pyyteettömästi, hän menisi vielä pettämään sinua?
Itse asiassa mun käy sääliksi teitä kumpaakin. Miehen sydän särkyy, käytät miestä hyväksi ja sinä olet jumissa rakkaudettomassa liitossa. Teillä kummallakin on vielä mahdollisuus löytää oikeasti hyvä suhde. Vaikka tunnen inhoa sun tekoja kohtaan, on pakko todeta että ei sunkaan kengissä oleminen mitään herkkua ole.

Vierailija
20/26 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää ny se gold digger?