Teinkö oikeasti hirveän rikoksen kun muutin exän naapuriin?
Olin siis etsinyt asuntoa jo pidemmän aikaa ja sopivan kokoinen ja budjettiini sopiva (muut alueen asunnot aika kalliita) asunto löytyi exän ja tämän nykyisen tyttöystävän naapurista (naapurirappu). Mietin kyllä etukäteen, että pitäisikö kuitenkin odottaa ja ottaa vaikka joku kalliimpi. Kävin kuitenkin katsomassa asuntoa ja ihastuin siihen kovin.
Muutin asuntoon ja KAIKKI ystäväni ovat sitä mieltä että tämä oli kusipäisin siirto minkä ovat kuulleet, eivätkä koskaan olisi odottaneet minulta näin röyhkeää käytöstä. Exän tyttöystävä on kuulemma ihan kriiseissä ja olen horjuttanut heidän suhdettaan pahasti. En ole kuitenkaan ollut minkäänlaisessa yhteydessä exääni. :/
Minä olen jo uudessa suhteessa, eikä minua ainakaan haittaa vaikka asun exän ja tyttöystävänsä naapurissa. Ei heidän tarvitse minun kanssani kaveerata tai moikkailla minua pihalla.
Kyse on vuokra-asunnosta, joten voin kyllä muuttaa pois heti jos tilanne äityy ikäväksi. Exä ja tyttöystävänsä asuvat myös vuokralla.
Mitä av-raati on mieltä? Olenko ihan hirveä ihminen?
Kommentit (23)
Voithan aina pyytää exäsi uutta maksamaan sinulle välirahan jostain kauempana olevasta ja kalliimmasta kämpästä? Kuulostaa lähinnä siltä, että exäsi ja uuden suhde ei ole vakaalla pohjalla. Ja miksi olisikaan, jos sain miehesi vietyä sinulta (vaikkakin huonosta suhteesta). Exän nyxä taitaa tietää miehen olevn vietävissä.
En nää tossa mitään ongelmaa. Tyttöystävä itse vähän herkästi sekoavaa sorttia, jos ei tuota kestä.
No meidän työpaikka muutti samaan taloon missä exän työpaikka, olisiko pitänyt irtisanoutua? Mitä sä tommosia ajattelet, otat hyvän kämpän ja naapureista viis jos eivät häiritse. Sinä et ilmeisesti aio häiritä naapureitasi niin sun ystävät vasta kusipäitä ovat.