Teinkö oikeasti hirveän rikoksen kun muutin exän naapuriin?
Olin siis etsinyt asuntoa jo pidemmän aikaa ja sopivan kokoinen ja budjettiini sopiva (muut alueen asunnot aika kalliita) asunto löytyi exän ja tämän nykyisen tyttöystävän naapurista (naapurirappu). Mietin kyllä etukäteen, että pitäisikö kuitenkin odottaa ja ottaa vaikka joku kalliimpi. Kävin kuitenkin katsomassa asuntoa ja ihastuin siihen kovin.
Muutin asuntoon ja KAIKKI ystäväni ovat sitä mieltä että tämä oli kusipäisin siirto minkä ovat kuulleet, eivätkä koskaan olisi odottaneet minulta näin röyhkeää käytöstä. Exän tyttöystävä on kuulemma ihan kriiseissä ja olen horjuttanut heidän suhdettaan pahasti. En ole kuitenkaan ollut minkäänlaisessa yhteydessä exääni. :/
Minä olen jo uudessa suhteessa, eikä minua ainakaan haittaa vaikka asun exän ja tyttöystävänsä naapurissa. Ei heidän tarvitse minun kanssani kaveerata tai moikkailla minua pihalla.
Kyse on vuokra-asunnosta, joten voin kyllä muuttaa pois heti jos tilanne äityy ikäväksi. Exä ja tyttöystävänsä asuvat myös vuokralla.
Mitä av-raati on mieltä? Olenko ihan hirveä ihminen?
Kommentit (23)
No mitä vittua? Ihan tietoisesti muutit heidän "reviirilleen", aiheutit välirikon ja mahdollisesti eron. Kyllä, olet mustasukkainen takertuva ämmä.
No jos asia ei sua häiritse, niin ei kai tossa mitään pahaa ole. Suurin osa ei haluaisi muuttaa exän naapuriin. Ja exällä ja uudella on tietenkin mahdollisuus muuttaa muualle, jos sun tulo naapuriin oli liikaa.
Haikailetko sä ex:n perään? Oletko hänestä mustasukkainen? Kyttäätkö häntä?
Jos et, niin nou hätä. En ymmärrä miksi myös sun ystävät pitävät ratkaisuasi vittumaisena? Jätätkö jotain kertomatta vai jätitkö ex:äsi jotenkin julmasti?
Jos uudet jo kuvioissa, who cares?! Oikeasti, mitä väliä tällä on kellekkään?!
Olet kusipää siinätapauksessa, mikäli mies on pettänyt uutta sinun kanssasi.
Yleensä ihmidillä on hyvä syy miksi joku on ex.
Kuinka usein naapurit edes näkevät toisiaan? En mä näe edes seinänaapuria kuin ehkä muutaman kerran vuodessa kun satutaan rappuun samaan aikaan ja naapurirapussa voisi asua vaikka joku tuttu ilman että sitä tietäisin.
Ei, et tehnyt väärin. Varsinkin pääkaupunkiseudulla asunnot ovat kiven alla.
Oletko muuten tehnyt tästä ketjua aikaisemmin? Kuulostaa tutulta.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:17"]
No mitä vittua? Ihan tietoisesti muutit heidän "reviirilleen", aiheutit välirikon ja mahdollisesti eron. Kyllä, olet mustasukkainen takertuva ämmä.
[/quote]
No, kyllä musta jotain outoa on siinäkin jos välirikon voi aiheuttaa muuttamalla jonkun naapuriin.
Itse en kyllä olisi viitsinyt...
En jättänyt miestä mitenkään julmasti. Ero oli ollut käsillä ja pidemmän aikaa ja tuli lopulta kun mies jätti minut tuon nykyisensä takia. Siksi minusta tuntuu vähän hassulta että tyttöystävä vetää tästä kauheaa draamaa, kun oli itse todistamassa miten järkyttävän huono suhde meillä joskus oli.
ap
Jos ap ihan aikuisten oikeasti ei haikaile exän perään eikä muuton tarkoitus ole päästä lähelle exää, niin ei tuossa mitään vikaa ole. Jos sun muutto naapuriin aiheuttaa exälle eron, on heidän suhteessa jotain pahasti vialla.
Jos ap sen sijaan kyttää exää ja kuvittelee vielä saavansa hänet takaisin ja haluaa siksi exän naapuriin yms. niin tilanne on sairas.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:22"]
Kuinka usein naapurit edes näkevät toisiaan? En mä näe edes seinänaapuria kuin ehkä muutaman kerran vuodessa kun satutaan rappuun samaan aikaan ja naapurirapussa voisi asua vaikka joku tuttu ilman että sitä tietäisin.
Ei, et tehnyt väärin. Varsinkin pääkaupunkiseudulla asunnot ovat kiven alla.
Oletko muuten tehnyt tästä ketjua aikaisemmin? Kuulostaa tutulta.
[/quote]
Täällä oli joskus ketju missä joku 17-vuotias kakara itki kun miehen exä muutti heidän lähelleen.
Riippuu tilanteesta. Ois ehkä vähä häiritsevää ? Jos sun nykyisen miehen ex muuttaisi sen naapurirappuun nii häiritsiskö sua?
No et tehnyt mitään kauheaa muuttamalla samaan taloon.
No itse en haluaisi asua exäni naapurissa. Mutta ei siinä minusta sinäänsä mitään paskamaista ole.
Itse exäni jätin ja pidän häneen paljon yhteyttä, mutta en naapuriin haluaisi.
Munkin exä muutti naapuriin eikä tosiaan ole ongelma kellekkään
En tiedä olisiko pitänyt alapeukuttaa vai yläpeukuttaa, mutta et tehnyt väärin, varsinkin kun naapureina olo on sinulle yhdentekevää. Kusipäitä ovat ne, jotka mollaavat valintojasi.
Juu en ymmärrä myöskään noita ystäviäsi. Tietysti eksän nyksä on hermoraunio jos on saanut miehensä pettämisen jälkeen -> pelkää että pettää häntäkin. Mutta jos molemmilla on oma elämä ja uudet kumppanitkin niin eihän tuossa ole mitään väärää. Kauanko erostanne on kulunut aikaa?
Tsekkasin lakikirjasta: ei oo rikos.