Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

synnytyspaikkana salo vai turku?

Vierailija
13.04.2015 |

Turussa siis asun, mahdollisuus valita kumpaan menen. Molemmista olen kuullut hyvää, turusta myös pahaa. Mitä mieltä olette? Kumpi parempi? Kokemuksia? Varsinkin olen kuullut, että turuss tosi vähän välilihan leikkauksia, mikä on hyvä juttu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku. Paremmat mahdollisuudet hoitaa, jos tulee jotain lapselle. Yliopistosairaala on aina parempi. Miksi lähtisin muutenkaan 50 km synnyttämään, jos voit synnyttää kotikaupungissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:06"]Turku. Paremmat mahdollisuudet hoitaa, jos tulee jotain lapselle. Yliopistosairaala on aina parempi. Miksi lähtisin muutenkaan 50 km synnyttämään, jos voit synnyttää kotikaupungissa?
[/quote]
niin sitä mäkin ajattelin. Mutta oon kuullut niin paljon kehuja salon synnytysosastosta, ja kun luin tota tyks-keskustelua niin rupesi mietityttämään... ja se homeongelma?

Vierailija
4/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyks oli ihan hyvä paikka synnyttää. Minulla ei ole mitään valittamista. Kaikesta saa aikaan valitusta, jos haluaa.

Vierailija
5/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Salossa perhehuoneita?

Vierailija
6/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoimme saloon. Synnytys ei ollut käynnistynyt mutta lapsivettä tihkui joten piti mennä tarkastukseen. En tiedä olisinko tuskissani vaatinut turkuun jos olisimme kesken avautumisvaihetta lähteneet liikkeelle. Meiltä siis 60 km saloon, turku matkan varrella. Synnytys meni hyvin ja saimme perhehuoneen jossa menikin sitten useampi päivä vauvan keltaisuuden vuoksi. Henkilökunta todella mukavia, aina oli aikaa auttaa. Veljeni vaimo oli samaan aikaan TYKSissä ja "palvelu " oli vähän eritasoista. Imetystä / imetysasentoja ei opetettu, vaipan vaihtoa ei opetettu vaan 16h synnytyksen jälkeen sekaisin oleva äiti huomasi että vaippakin olisi pitäisi vaihtaa. Kylvetyksestä kun kysyi sanoivat että suihkuun vaan vauvan kanssa, mitään kylpyjä opetella. jokaisella on omat kokemuksensa, nämä olivat meidän.