Pettäjän määritelmästä
Onko pettäjä vain jos on pettänyt viimeisimmässä suhteessaan? Vai onko silloinkin jos on pettänyt teininä monta suhdetta sitten, niin pettäjä vielä 50-vuotiaanakin?
Kommentit (10)
Kuka haluaa olla missään tekemisissä petturin kanssa? Tosin se parannus täytyy tapahtua muussakin kuin puheessa, parisuhteen kannalta ero on ehkä kuitenkin paras ratkaisu..?
Pettämistä ei ikä saa tekemättömäksi joten siinä mielessä pettäjä on pettäjä vielä 50-vuotiaanakin. Se että on jossakin suhteessa pettäjä ei kuitenkaan tarkoita sitä että automaattisesti kaikissa suhteissa olisi pettäjä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:11"]Pettämistä ei ikä saa tekemättömäksi joten siinä mielessä pettäjä on pettäjä vielä 50-vuotiaanakin. Se että on jossakin suhteessa pettäjä ei kuitenkaan tarkoita sitä että automaattisesti kaikissa suhteissa olisi pettäjä.
[/quote]
Jokainen on pettäjä, he eivät vaan tiedä sitä itse
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:14"]
[/quote]
Millä perusteella?
Onko kaikki rikollisia, mutta eivät vain tiedä sitä itse?
Pettäjä kiinnittää huomionsa kaikkeen muuhun kuin luonteeseen.
Helppoa erottaa itsekeskeiset / kyrpäänsä addiktoituneet miehet, nuorempaa haikailevat.Toivoisivat niin itsekin vielä kellon kääntyvän eivätkä välitä muusta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:08"]
Siinä vaiheessa kun penis menee vaginaan. Vieraaseen sellaiseen
[/quote]
Eli kun kettu tulee pois kolosta, ei oo enää pettäjä?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:14"]
[/quote]
Millä perusteella?
Onko kaikki rikollisia, mutta eivät vain tiedä sitä itse?
[/quote]
No eiköhän kaikki tule elämänsä aikana jotain lakia rikkomaan, ainakin jos elävät vanhaksi. Uskon, että lähes kuka tahansa saattaa pettää, jos tilanne on oikeanlainen. Helppo on huudella, jos ei ole koskaan mokannut. Ei voi toisten tilannetta tietää, eikä silloin voi toisen koko elämää lynkata jonkun pettämisen takia.
Siinä vaiheessa kun penis menee vaginaan. Vieraaseen sellaiseen