Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhin oikeasti hyvännäköinen jonka tiedät irl

Vierailija
12.04.2015 |

Mies vai nainen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 52v. Upea nainen!

Vierailija
22/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko 53 v. Tummat hiukset siniset silmät pitkä lihaksikas sopivalla tavalla ihana pukeutumistyyli ruskettunut... Ah oma mies hänestä nuorempi versio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni 92-vuotiaana. Vaikka rupesi olemaan muuten ihan höperö, hiukset piti föönauttaa kerran viikossa, ja kammata ja lakata päivittäin. Maatilan emäntänäkin paljon tyylitietoisempi kuin moni kaupunkilaisrouva, ja kasvoissa oli sellaista ylväyttä mitä hankalasta elämästä pystypäin selviäminen parhaimmillan tuo.

Vierailija
24/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-vuotias nainen.

Vierailija
25/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ikääntymis-scaala.

15-17v, tässä kehittyneimmät alkaa olla aika kuumia, nuoruudenkauneutta ja energiaa. EI niin paljon lihavia

18-21v, yleensä yhtä kauniita kuin nuo vähän nuoremmat, ja monesti kauniimpiakin. Osa alkanut jo rupsahtamaan huonojen elintapojen vuoksi.

22-25v. Tästäkin sakista löytyy vielä paljon nättejä, erittäin kuumat harvenevat elintapojen seurauksena kovaa tahtia.

25-30v. Ryhmässä on yhä kauniita ja kuumia naisia, mutta 90% ei pääse aikaisempien ryhmien tasolle, koska ovat luonnollisesti vanhemman ja vähemmän elinvoimaisen näköisiä, sekä rapistuneita.

30-35v. Tätimäisempiä ja hyvin harva on enää todella kuuma(jos suomalaisista puhutaan), alemman elintason maissa on enemmän hyvin säilyneitä, koska syövät vähemmän ja liikkuvat enemmän.

35-40v ehkä yksi tuhannesta on kuuma, ei mitään jakoja nuorempien rinnalla, ellei ole todella poikkeavan hyvin säilynyt.

40+ eipä oikein enää löydy tästä sakista ketään, joitain harvoja hyvin säilyneitä ja oikein meikattuja jne. 

sanoisin että jos ei tv/elokuvatähtiä lasketa niin vanhimmat oikeasti hyvännäköiset naiset alkaa olemaan tuossa 30+-3v.

Näin se vaan menee, naiset rupsahtaa aika nopeasti tuossa 20-30v välillä, riippuu tietty millaisista naisista tykkää, mutta itse pidän nuorekkaista ja sporttisista piirteistä, ja viina, ruoka ja liikkumattomuus on niille myrkkyä.

Vierailija
26/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:37"]

Minä

[/quote]

juu, komppaan :) ei siitä mihinkään pääse, minä itte. 

Vierailija
27/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 20-vuotias nainen ja vanhin mies, jota pidän miehenä kiinnostavana, viehättävän ja hyvännäkösenä on 45v. Sitä vanhempia tiedän kyllä useitakin (naisia ja miehiä) jotka ovat ikäisekseen hyvännäkösiä tai arvokkaasti vanhentuneita, mutta niissä tapauksissa tosiaan jo ikään suhteutettuina :)

Vierailija
28/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 52. Hänessä on sellaista urheilullista hoikkuutta ja hyvät elämäntavat pitäneet 20 vuotta nuoremman näköisenä. Näyttää aika paljon Anne Kukkohovilta

Vierailija
29/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi, 61v.
Hyvin paljon mieheni näköinen, onneksi! Ei pelota ollenkaan seuraavat 30 vuotta.

Vierailija
30/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat akat täällä taas yrittää kohottaa itsetuntoaan. Ootte ryppyisiä mummoja!

Vierailija
31/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelematta mies 59v

Vierailija
32/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänainen 50v. on oikeasti tosi kaunis, siro ja nuorekas. Ihan on luomu, 2 lapsen äiti ja raskas työkin mutta ei ole elämä jättänyt jälkiä. On vielä seksikäskin sillä vaikka muuten on siro kroppa niin tissit ovat isot. Hän oli jo teininä hottis :)

Vierailija
33/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kuuttakymppiä lähentelevä mies. Työkuvioissa olen tavannut useita kertoja. Ihan harmaat hiukset jo, mutta lempeä ja miellyttävä mies, jolla on ruskeat silmät ja vekkulimainen perusilme.

Vierailija
35/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat akat täällä taas yrittää kohottaa itsetuntoaan. Ootte ryppyisiä mummoja!

Mieti millainen vanhus itsestäs tulee ja millainen vanhus haluaisit olla? Ikä karttuu kaikille jos ei satu kuolemaan ennen aikojaan.