Vanhin oikeasti hyvännäköinen jonka tiedät irl
Kommentit (35)
Appiukko 53 v. Tummat hiukset siniset silmät pitkä lihaksikas sopivalla tavalla ihana pukeutumistyyli ruskettunut... Ah oma mies hänestä nuorempi versio
Mummoni 92-vuotiaana. Vaikka rupesi olemaan muuten ihan höperö, hiukset piti föönauttaa kerran viikossa, ja kammata ja lakata päivittäin. Maatilan emäntänäkin paljon tyylitietoisempi kuin moni kaupunkilaisrouva, ja kasvoissa oli sellaista ylväyttä mitä hankalasta elämästä pystypäin selviäminen parhaimmillan tuo.
Naisten ikääntymis-scaala.
15-17v, tässä kehittyneimmät alkaa olla aika kuumia, nuoruudenkauneutta ja energiaa. EI niin paljon lihavia
18-21v, yleensä yhtä kauniita kuin nuo vähän nuoremmat, ja monesti kauniimpiakin. Osa alkanut jo rupsahtamaan huonojen elintapojen vuoksi.
22-25v. Tästäkin sakista löytyy vielä paljon nättejä, erittäin kuumat harvenevat elintapojen seurauksena kovaa tahtia.
25-30v. Ryhmässä on yhä kauniita ja kuumia naisia, mutta 90% ei pääse aikaisempien ryhmien tasolle, koska ovat luonnollisesti vanhemman ja vähemmän elinvoimaisen näköisiä, sekä rapistuneita.
30-35v. Tätimäisempiä ja hyvin harva on enää todella kuuma(jos suomalaisista puhutaan), alemman elintason maissa on enemmän hyvin säilyneitä, koska syövät vähemmän ja liikkuvat enemmän.
35-40v ehkä yksi tuhannesta on kuuma, ei mitään jakoja nuorempien rinnalla, ellei ole todella poikkeavan hyvin säilynyt.
40+ eipä oikein enää löydy tästä sakista ketään, joitain harvoja hyvin säilyneitä ja oikein meikattuja jne.
sanoisin että jos ei tv/elokuvatähtiä lasketa niin vanhimmat oikeasti hyvännäköiset naiset alkaa olemaan tuossa 30+-3v.
Näin se vaan menee, naiset rupsahtaa aika nopeasti tuossa 20-30v välillä, riippuu tietty millaisista naisista tykkää, mutta itse pidän nuorekkaista ja sporttisista piirteistä, ja viina, ruoka ja liikkumattomuus on niille myrkkyä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:37"]
Minä
[/quote]
juu, komppaan :) ei siitä mihinkään pääse, minä itte.
Olen itse 20-vuotias nainen ja vanhin mies, jota pidän miehenä kiinnostavana, viehättävän ja hyvännäkösenä on 45v. Sitä vanhempia tiedän kyllä useitakin (naisia ja miehiä) jotka ovat ikäisekseen hyvännäkösiä tai arvokkaasti vanhentuneita, mutta niissä tapauksissa tosiaan jo ikään suhteutettuina :)
Nainen 52. Hänessä on sellaista urheilullista hoikkuutta ja hyvät elämäntavat pitäneet 20 vuotta nuoremman näköisenä. Näyttää aika paljon Anne Kukkohovilta
Appi, 61v.
Hyvin paljon mieheni näköinen, onneksi! Ei pelota ollenkaan seuraavat 30 vuotta.
Vanhat akat täällä taas yrittää kohottaa itsetuntoaan. Ootte ryppyisiä mummoja!
Ystävänainen 50v. on oikeasti tosi kaunis, siro ja nuorekas. Ihan on luomu, 2 lapsen äiti ja raskas työkin mutta ei ole elämä jättänyt jälkiä. On vielä seksikäskin sillä vaikka muuten on siro kroppa niin tissit ovat isot. Hän oli jo teininä hottis :)
Varmaankin kuuttakymppiä lähentelevä mies. Työkuvioissa olen tavannut useita kertoja. Ihan harmaat hiukset jo, mutta lempeä ja miellyttävä mies, jolla on ruskeat silmät ja vekkulimainen perusilme.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat akat täällä taas yrittää kohottaa itsetuntoaan. Ootte ryppyisiä mummoja!
Mieti millainen vanhus itsestäs tulee ja millainen vanhus haluaisit olla? Ikä karttuu kaikille jos ei satu kuolemaan ennen aikojaan.
Äitini 52v. Upea nainen!