Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit alkaneet kaikki karttamaan mua??

Vierailija
12.04.2015 |

Aloitin uudessa työpaikassa noin kuukausi sitten. Alku on mennyt hyvin ja kaikki ovat olleet kivoja mua kohtaan. Kunnes tämän viikon alussa huomasin, että yksi työkaveri ei tervehtinyt. En kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, kunnes huomasin, että yksi työkaveri toisensa jälkeen alkoi käyttäytyä oudosti. Selvästi välttelivät minua ja jotenkin katsoivat omituisesti. Yksikin työkaveri töihin tullessaan aamulla tervehti reippaasti ja jutteli, iltapäivällä sitten oli niinkuin ei olisi tuntenutkaan. Ihan kuin joku olisi levitellyt juoruja minusta tai vastaavaa. Kysyin yhdeltä tyypiltä, että onko kaikki hyvin, niin mutisi vain että mmm ja lähti huoneesta. Mua ahdistaa todella enkä malta odottaa että mun määräaikainen työsuhde päättyy pian. En aio uusia sopimusta jos sama touhu jatkuu! Onko jollain vastaavaa kokemusta ja ehkä käsitystä siitä, mistä tuollainen voisi johtua?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt niin että yhtäkkiä on kaikki lakanneet puhumasta ja käyttäytyy kuin olisin tehnt jotain. Aiemmin oli hyvä meininki mutta nyt jos vaikka kahvitauolla puhun jotain niin kukaan ei kuuntele. Epäilen vahvasti että joku on keksinyt jonkun paskajuorun jota jauhaa selän takana ja jota muut uskoo... Onko muilla ollut vastaavaa? Ootteko saanu tilannetta käännettyä? Tyhmyyttä osoittaa kyllä se jos uskoo kaikki juorut koska itse en todellakaan usko kaikkea huhua mitä kuulen. Kyllähän tää kyrsii että miksei voi sanoa mistä puristaa

Vierailija
22/23 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista touhua tämä. Törmäsin ite just tämän tapaiseen käytökseen tällä viikolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi