Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä vesimelonikakut ei vaan mene mun jakeluun...

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitten isona ahmia karkkia ja juoda cokista. Mun lapset sai karkkia ja vaikka aamupalaksi jäätelöä jos halusivat. Nyt molemmat on hoikkia aikuisia, syövät ihan tavallista ruokaa ja ovat terveitä.

Vierailija
122/125 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"]Mennyt taas upeasti suurimmalta osalta ohi se pointti, että 3-vuotiaat ja siitä nuoremmat ei tee sokerilla yhtään mitään! Piilosokeria tulee jo valmiiksi jogurteista, muroista, mehuista yms. niin miksi pitäisi lyödä 3v. lapselle vielä eteen järjetön lohkare sokerikakkua edes kerran vuodessa? Todella mahtava idea bloggaajalta tuo melonikakku :)
[/quote]
Sitäkö ei voi antaa maltillista ohutta viipaletta? Miksi pitäis järjetön lohkaret antaa? Meillä ainakin lapset tietää, että synttäreille juhlistetaan ja silloin voi ohuen palan kakkua syödä ja vaikka yhden keksinkin,Voi kauhia.
[/quote]

Tuo se vasta naurettavaa onkin! Meillä osataan herkutella ja lapset saa sokeria, mutta äiti kyttää vieressä ettei pala ole liian iso. Miksei lapselle voi antaa jotain, mitä voi syödä hyvällä omalla tunnolla navan täyteen????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella outoa, että lapsille on sokeritonta, mutta aikuisille tosi raskasta ja epäterveellistä. Mikä järki? Kauhean hyvä esimerkki lapsille: tämä on kauhean epäterveellistä, mutta me aikuiset uhraudutaan teidän puolestaja syödään nää lemon curdit pois.

Vierailija
124/125 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotias nyt ei osaa arvostaa tai arvostella tai pettyä, jos kakku ei olekaan kakku vaan jotain ihan muuta. vanhemmalle lapselle luonnollisesti oikea synttärikakku, ellei ole itse nimenomaan toivonut vesimelonikakkua.

tää vesimeloni kakkuna-juttu kuulostaa kyllä muutoin ihan mun mutsilta. Sehän ei laita pullaankaan sokeria tai voita ja ne maistuu sen mukasille. En ymmärrä miksi pitää kiduttaa toisia ns diettiversioilla herkuista juhlapäivinä!! Viesti on se, että kyllähän mä sulle herkut teen, mutta paheksun niin paljon sitä että syöt ne, joten päätin korvata kerman vedellä ja sitärataa... Oikesti sadistista hommaa!!!

Vierailija
125/125 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kanssa leipoo pullaa kevytrasvasta ja tosi vähällä sokerilla. Ihan järkkyä ja silti aina muistaa sanoa, että miten kaikki hänen pullaansa kehuvat.

Mieluummin syön harvemmin ja oikeasti hyvää, kun useammin jotain kuivaa diettiversiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi