Tinder-miehen vastaus viestiini "Anteeksi, mutta olet liian tavallinen" Olen mallinakin toiminut hoikka nätiksi kehuttu nainen
En ihan ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. Hän on itse aivan tavallisen näköinen, ei mikään kansikuvapoika muttei ollenkaan rumakaan. En saanut vastausta, kun kysyin millä tavalla olen liian tavallinen? Ehdotuksia/oletuksia otetaan vastaan.
Kommentit (76)
Miksi jäädä miettimään jonkun satunnaisen kommentteja? Viime kädessä viesti oli "En ole sinusta kiinnostunut" ja varsinaisilla sanoilla ei ole merkitystä.
Ap taitaa olla vähän täynnä itseään.
Kuinka paljon kerkesitte jutella?
Ehkä hän vain tarkoitti sinun luonnetta?
Tosin mitä väliä, seuraava.... ;)
And what are your strong points? Nothing is visible. Please specify.
Jos itse ajattelen jonkun olevan liian tavallinen, ei koskaan ole kyse ulkonäöstä.
Ap niin pinnallinen, että kuvittelee kaiken liiittyvän ulkonäköön.
Mies oli itse jollakin tavalla outo tai hänellä oli jokin kummallinen fetissi, etkä sinä vastannut hänen taipumuksiaan.
Ehkä hän tarkoitti henkisiä ominaisuuksia. Viestisi todistaa analyysin myös oikeaksi. Puhut pelkästään ulkonäöstä.
Malleja on niin monenlaisia. Ehkä mies tykkää gooteista tai punkkaritytöistä.
Sinä sen ihan itse sanoit. Määrittelet itsesi ulkonäkösi kautta, joten olet ärsyttävä persoona. Hän halusi sanoa, että olet liian tavallinen, koska ei halunnut sanoa sun olevan ylimielinen ja pinnallinen. Ja sen lisäksi olet ihan tavallinen vaikka luulet olevasi erityinen.
Et taida edes riittää tavallisuuteen vaan olet jopa suorastaan tylsä. Ei nimittäin mies tarkoittanut ulkonäköäsi vaan koko olemustasi. Ulkonäkö taitaa olla ainoa asia mitä sinulla on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli itse jollakin tavalla outo tai hänellä oli jokin kummallinen fetissi, etkä sinä vastannut hänen taipumuksiaan.
Tai miehellä vakiolause, jolla kertoo ettei toinen kiinnosta. Itse käytän "En koe sellaista oikeaa fiilistä, että meidän kannattaisi jatkaa tutustumista."
”Nätiksi kehuttu, mallinakin toiminut”…pix or didn’t happen.
Tulee sellainen olo, että onko aloitus provo... ei kukaan voi olla noin pinnallinen ja itseään täynnä.
Seuraavaksi näet saman miehen jonkun mielestäsi tavallisen NÄKÖISEN kanssa, ja arvostelet tätä siitä, että tuohan se tavallinen on. Tavallisella tarkoitetaan ehkä naista, jonka suurin panostus liittyy ulkonäöllisiin asioihin ja huumorintaju puuttuu. Ehkä hän haluaa hupsuttelevan nörtin, ulkonäöstä viis.
Valtaosa meistä on ihan tavallisia. Ihan samasta muotista loppujen lopuksi. Turha sitä jäädä sen kummemmin miettimään. Plenty of fish.
No sä olet tietysti hoikka ja nätti jnejnejne eli tosi supertavallinen. Vaikka luulet itseäsi erikoiseksi, ehkä sulle on jopa uskoteltu niin, ja olet alkanut ajatella itsekin. Virhe.
Tutustu nyt viimeinkin itseesi ja unohda sun ulkonäölliset vaatimukset itsellesi ja toisille. Tutustu omaan persoonaan ja opi, millainen oikeasti olet sun ulkokuoren alla.
Mitä sillä oikeastaan on väliä? Tivaamalla saat vain rumemman vastauksen ja sitten vasta on paha mieli.