Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piraattipuolue vai persut?

Vierailija
12.04.2015 |

Jotenkin en usko, että piraatit saisi ehdokkaan läpi, jonka vuoksi oon alkanu kattelemaan ehdokkaita myös persuista. Mitä veikkaatte piraattien kannatukseksi?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraatti! Nousee!

Vierailija
22/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:18"]

Minullekin vaalikone antaa aina tuota Piraattipuoluetta. Koko puolueesta minulle ei tule mieleen mitään muuta kuin rikolliset, jotka lataavat laittomasti netistä musiikkia ja elokuvia. Joten joo, eipä kiinnosta moisia rikollisia äänestää.

Minä annan ääneni Vihreille. Henkilölle, joka puolustaa eläinten oikeuksia eikä ole mikään rikollinen.

[/quote]

Mitäpä jos perustaisit äänestyspäätöksen tosiasioille etkä mielikuville. Piraatit eivät ole mitään rikollisia! Perhedypä vaaliohjelmaan.

[/quote]

Eivät vai? Mistäköhän tuo nimikin sitten on peräisin. Voihan siellä muutama ei-rikollinenkin olla, mutta kun siitä ei voi olla varma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota stressiä, Suomi on jo suossa! Jos äänestämään vaivaudut niin äänestä persuja, ne on suuri puolue ja siten saavat enempi vaikutettua asioihin. Mä en jaksa käydä äänestämässä ketään :0

katoin mä ehdokkaita, vaalipiirissä ei ole ketään äänestämisen arvoista! Ja se tunne kun saa tietää että joku ehdokas olisi päässyt eduskuntaan nostamaan hyvää palkkaa jos vain olisi saanut muutaman äänen enemmän :D

Vierailija
24/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille lähtee perheemme kaksi ääntä. Haluamme edes yrittää jättää lapsillemme turvallisemman Suomen. Se on ainoa ja oikea lapsiensa tulevaisuutta ajattelevan vastuullisen vanhemman tehtävä. Afrikan sarven ja lähi-idän kultamunilta raja kiinni. Taloutta persut eivät saa niin kuralle, ettei paluuta enää olisi. Maahanmuutto ja kantasuomalaisten turvallisuus omassa maassaan on se polttavin asia.

Vierailija
25/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi jo valinnut mun 'tolkun naista' äänestäisi piraatteja. Niissä vaan huono puoli on se ettei tuskin sieltä ketään pääsee vaikka ääneni sinne menisi :/

Vierailija
26/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:36"]

Minullekin vaalikone antaa aina tuota Piraattipuoluetta. Koko puolueesta minulle ei tule mieleen mitään muuta kuin rikolliset, jotka lataavat laittomasti netistä musiikkia ja elokuvia. Joten joo, eipä kiinnosta moisia rikollisia äänestää.

Minä annan ääneni Vihreille. Henkilölle, joka puolustaa eläinten oikeuksia eikä ole mikään rikollinen.

[/quote]

Mitäpä jos perustaisit äänestyspäätöksen tosiasioille etkä mielikuville. Piraatit eivät ole mitään rikollisia! Perhedypä vaaliohjelmaan.

[/quote]

Eivät vai? Mistäköhän tuo nimikin sitten on peräisin. Voihan siellä muutama ei-rikollinenkin olla, mutta kun siitä ei voi olla varma!

[/quote]

ja vihreistä olet sitten varma? Mielenkiintoinen perustelu äänestyspäätökselle.

Vierailija
27/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä todellakaan rinnastaisi Piraatteja Persuihin...

Mutta siis Piraattipuolue ehdottomasti.

Vierailija
28/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ja vihreistä olet sitten varma? Mielenkiintoinen perustelu äänestyspäätökselle.

[/quote]

Eivät ainakaan julkisesti ylpeile varkauksillaan, jos semmoisia tekevät.

Vierailija
29/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:43"]

Jos en olisi jo valinnut mun 'tolkun naista' äänestäisi piraatteja. Niissä vaan huono puoli on se ettei tuskin sieltä ketään pääsee vaikka ääneni sinne menisi :/

[/quote]

Tämä kommentti on kuultu näiden vaalien aikana jo ainakin tuhat kertaa. Jos jokainen joka näin ajattelee, äänestäisi piraatteja, läpimeno olisi enemmän kuin varma.

Vierailija
30/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus tietty ! saadaan tälle hulluudelle stoppi

Vierailija
31/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää ihmiset ! Suomalaiset aina valittaa ja rypee itsesäälissä mut sit ei jakseta mennä äänestää " en äänestä sitä ku ei se läpi pääse kuitenkaan" JOKAINEN ÄÄNI RATKAISEE JA JOS ET ÄÄNESTÄ, ÄLÄ VALITA!

Vierailija
32/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraateille!

Vierailija
33/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että joku edes haluaa Persut hallitukseen. Millä meriiteillä? Timokin tietää, ettei heillä ole rahkeita. Ei yhtäkään osaajaa hänen lisäkseen, milläpä täyttää penkit.

Eli apn vastaukseen: PIRAATIT!

Vierailija
34/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:44"]

mulla oli sama muutos 2011 kanssa, minä haluan persut hallitukseen

meiltä lähtee kaksi (ennen nukkunutta) ääntä persujen ehdokkaalle

[/quote]

Milläs meinaat pakottaa persut hallitukseen?

Vierailija
35/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraatit ilman muuta. Ei niillä kyllä persujen kanssa ole juuri mitään yhteistä.

Vierailija
36/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisen spektrumin vastalaidoilla. En edes tiedä miten olet itsesi tähän valintatilanteeseen saattanut.

Vierailija
37/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:45"]

Piraatteja ja persuja ei voi verrata, jos meinaat et olis samantyyppisiä, koska piraatit eivät vastusta maahanmuuttoa ja kehitysavun leikkaamista. Joten persut ainut vaihtoehto tässä Suomen nykyisessä tilanteessa.

[/quote]

Kerros nyt, miten uskot persujen sitä maahanmuuttoa leikkaavan? Kiinnostuneena kuuntelin Soinin selitystä asiasta eilen puheenjohtajien väittelyssä ylellä. Eihän siinä ollut päätä eikä häntää. Mitään konkreettista ehdosta ei tullut, miten sitä rajoitettaisiin tai edes voitaisiin rajoittaa. Kerrankin tuli Päivi Räsäsen suusta muuten realistista tolkun puhetta siinä. Harmi, että kaikessa muussa on niin kujalla se nainen.

Vierailija
38/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan pihalla näistä jutuista, mutta olen tehnyt muutamia vaalikone testejä ja tunkee mulle aina tuota piraattipuoluetta. En ole koskaan aikaisemmin edes kuullut moisesta.
Pitänee perehtyä asiaan tarkemmin.

Vierailija
39/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 03:25"]

Hassua, että joku edes haluaa Persut hallitukseen. Millä meriiteillä? Timokin tietää, ettei heillä ole rahkeita. Ei yhtäkään osaajaa hänen lisäkseen, milläpä täyttää penkit.

Eli apn vastaukseen: PIRAATIT!

[/quote]

millä perusteilla piraatit ovat näyttäneet jotain?

Vierailija
40/58 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 03:25"]

[/quote]

Eipä tuo viime hallitusneuvotteluissa haitannut yhtään kokoomusta tai demareitakaan, ettei osaajia ollut. Jälki on kaikkien nähtävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi