Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tykkäätkö nöyryttää miestäsi?

Vierailija
27.12.2021 |

Esim nauramalla seksitaidoille tai penikselle?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pilanneet maailmaa paljon. Heillä on valtaa enemmän kuin uskoisi. Ei tasa-arvoista suhdetta saa aikaan, koska narttukulttuuri on niin vahva.

Vierailija
42/62 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mitä meillä vaimo tykkää tehdä, on vertailu muihin ja exiin. Puhuu, että miksi et ole lihaksikkaampi, kun se XXX:kin on. Joskus jos oon saanut töissä palkankorotuksen niin lyttää sillä, että oot sinä surkea, kun YYY:kin tienaa enemmän. Kirsikkana kakun päälle on penisvertailut eksiin ja kuinka eräänkin paksu penis venytti kuulemma niin hyvin, että vieläkin muistelee niitä orgasmeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mitä meillä vaimo tykkää tehdä, on vertailu muihin ja exiin. Puhuu, että miksi et ole lihaksikkaampi, kun se XXX:kin on. Joskus jos oon saanut töissä palkankorotuksen niin lyttää sillä, että oot sinä surkea, kun YYY:kin tienaa enemmän. Kirsikkana kakun päälle on penisvertailut eksiin ja kuinka eräänkin paksu penis venytti kuulemma niin hyvin, että vieläkin muistelee niitä orgasmeja.

Tuollainen olisi nopeasti ex-vaimoni ja etsisin paremman, sellaisen joka rakastaisi sellaisena kuin olen.  Maailma on täynnä kauniita ja mukavia naisia, riippuu ihan siitä kenen kanssa suostuu olemaan parisuhteessa. Jos ei kelpaa, niin äkkiä vaihto parempaan. 

Vierailija
44/62 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
45/62 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti tommosia naisia? Ei vaan tulis mieleenkään sano miehelle noin. ei eds riidassa-

Vierailija
46/62 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä kyllä sanon jos on sellainen mies ettei meinaa seisoa tai on liian pieni. Kerrankin oli niin pieni että repesin vaan nauramaan ja sanoin että eiköhän ole parempi, kun menet kotiisi siitä kun ei tuollaisella ketään naista saa tyydytettyä

Mä vastaisin tuohon "no ei kai ku sä oot niin helvetin läski"

M25

Saattaisi olla vähän säälittävä yritys, koska olen bikinikunnossa vuoden ympäri ja silläpä en annakaan kenelle vaan minimunalle.

Kumminki olit valmis antamaan mulle jos oltais tuossa tilanteessa, joten ei onnistuisi.

M25

Vierailija
47/62 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä  feminismin haukkumista laamapaidasa. Ei ole laamapaitaa, ja miehet kuolaa perääni, olen feministi, huolehdin hyvin ulkonäöstäni. Miestäni rakastan ja teen hänelle mitä hän haluaakin tehtävän, ja seksi maistuu jokapäivä yhä vaan. Mikä pielessä siis?

Miehet sensijaan, noin yleensä, juurikin vaativat itselleen just persettä ja vain itselleen nautintoja, eivät useinkaan välitä naisen saamisista, kuhan haluavat panna ja siihen loppuu. Näin täällä monet naiset kirjoittaneet.

Totuus kai, että monenlaisia on niin naisissa kuin  miehissäkin, mutta kyllä se ylivalta on miehillä.

Ei taida pitää paikkaansa ainakaan korkeakoulutettujen miesten keskuudessa

Tätä jäin itsekin pohtimaan. Tuntemistani korkeakoulutetuista pariskunnista ehkä 25 % on sellaisia, jossa mies on totaalisesti tossun alla ja jonkinlaisen henkisen väkivallan kohteena. 50 % sellaisia, joissa mies on tossun alla (ei voi päättää suurinpiirtein muuta kuin mitkä sukat laittaa jalkaan aamulla). 25 % sellaisia, jossa nainenkin tekee asioita miehen mieliksi, esim. ostaa kivan joululahjan tms.

Vierailija
48/62 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti tommosia naisia? Ei vaan tulis mieleenkään sano miehelle noin. ei eds riidassa-

Eri, mutta meillä ainakin vaimo on kertonut (kysymättä, en todellakaan haluaisi tietää), kuinka joillakin exillä on ollut paksumpi. Toisaalta, jos hän on halunnut seksiä, ei ole itsellä tehnyt mieli ja sitten sitä myöten on ollut vaikeuksia suoriutumisessa niin yhdelläkin kertaa sain kuulla viikkokausia, että "ethän sinä edes pysty mihinkään". Jos aloitteesta (joita on harvoin) on erehtynyt kieltäytymään niin siitä seuraa yleensä huutaminen ja/tai mykkäkoulu. Ja niinpä yritän nykyään suostua, vaikka ei mieli tekisikään. Nautinnon se kyllä vie, kun joutuu kokoajan stressaamaan siitä, seisooko tarpeeksi hyvin tai laukeaako nopeammin, kun hän toivoisi.

Toisaalta vertaa myös miespuolisiin kavereihin ja estotta ihailee, jos joku tuttavapiirissä on erityisen komea. Kyllähän semmonen peittelemätön toisten miesten kuolaaminen tuntuu vähän pahalta. Varsinkin, kun on jäänyt kerran kiinni pettämisestä.

Meidän kulttuurissa on tosi erilaiset standardit miehille ja naisille näissä asioissa.

Vierailija
49/62 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta meillä ainakin vaimo on kertonut (kysymättä, en todellakaan haluaisi tietää), kuinka joillakin exillä on ollut paksumpi. Toisaalta, jos hän on halunnut seksiä, ei ole itsellä tehnyt mieli ja sitten sitä myöten on ollut vaikeuksia suoriutumisessa niin yhdelläkin kertaa sain kuulla viikkoka

No pitääkö olla tuollainen vässykkä. Ei kukaan halua jotakin vässykkä-valittajaa. Menisit salille ja kasvattaisit lihakset sen sijaan että syyllistät naisia

N30

Vierailija
50/62 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta meillä ainakin vaimo on kertonut (kysymättä, en todellakaan haluaisi tietää), kuinka joillakin exillä on ollut paksumpi. Toisaalta, jos hän on halunnut seksiä, ei ole itsellä tehnyt mieli ja sitten sitä myöten on ollut vaikeuksia suoriutumisessa niin yhdelläkin kertaa sain kuulla viikkoka

Ei, kyllä tässä on nyt enemmän kyse siitä että sinun suhteesi on sairas. Ei enemmistö käyttäydy noin, oli sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
51/62 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta nöyryyttää miestäni. On oikea alffauros mutta kuitenkin lempeä ja huomioonottava ja hyvä sängyssä. En oikeen ymmärrä näitä AP:n juttuja, yhteenmennessä on jo mennyt pieleen jos on ajauduttu tälläiseen tilanteeseen. Miehensä nainen.

Vierailija
52/62 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä  feminismin haukkumista laamapaidasa. Ei ole laamapaitaa, ja miehet kuolaa perääni, olen feministi, huolehdin hyvin ulkonäöstäni. Miestäni rakastan ja teen hänelle mitä hän haluaakin tehtävän, ja seksi maistuu jokapäivä yhä vaan. Mikä pielessä siis?

Miehet sensijaan, noin yleensä, juurikin vaativat itselleen just persettä ja vain itselleen nautintoja, eivät useinkaan välitä naisen saamisista, kuhan haluavat panna ja siihen loppuu. Näin täällä monet naiset kirjoittaneet.

Totuus kai, että monenlaisia on niin naisissa kuin  miehissäkin, mutta kyllä se ylivalta on miehillä.

Mielenkiinnosta kysyn, mihin väitteesi perustuu. Onko jossain p

Miksi ihmeessä olet tuollaisen naisen kanssa, jos hän halveksuu sinua? Masokisti?

Vierailija
53/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut tarvetta nöyryyttää miestäni. On oikea alffauros mutta kuitenkin lempeä ja huomioonottava ja hyvä sängyssä. En oikeen ymmärrä näitä AP:n juttuja, yhteenmennessä on jo mennyt pieleen jos on ajauduttu tälläiseen tilanteeseen. Miehensä nainen.

Miten tuo miehesi alffaurosmeininki näkyy, kun se panee sinua?

Vierailija
54/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi nöyryyttää kumppaniani, minulle on tärkeää osoittaa että arvostan. Varmaan jos se olisi hänelle todella kiihottavaa niin pitäisi uudelleenasentaa omat aivot. 

Eilen kyllä pyysin kiltisti miestä pukemaan omat alushousuni jalkaansa :)

Vierailija
55/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta meillä ainakin vaimo on kertonut (kysymättä, en todellakaan haluaisi tietää), kuinka joillakin exillä on ollut paksumpi. Toisaalta, jos hän on halunnut seksiä, ei ole itsellä tehnyt mieli ja sitten sitä myöten on ollut vaikeuksia suoriutu

No pitääkö olla tuollainen vässykkä. Ei kukaan halua jotakin vässykkä-valittajaa. Menisit salille ja kasvattaisit lihakset sen sijaan että syyllistät naisia

N30

Joopajoo salimakeminimuna 

Kukaa ei uskoa sua naiseksi

Vierailija
56/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksiä ei ole ja mies yritti kiristää ja nöyryyttää minua sillä joten hankin rakastajan. Naurattaa, mies ihmettelee miksi en enää vonkaa. 

Vierailija
57/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Seksiä ei ole ja mies yritti kiristää ja nöyryyttää minua sillä joten hankin rakastajan. Naurattaa, mies ihmettelee miksi en enää vonkaa. 

Haista paska

Sieltä päin tuulee. Harmittaako? :) 

Vierailija
58/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi nöyryyttää kumppaniani, minulle on tärkeää osoittaa että arvostan. Varmaan jos se olisi hänelle todella kiihottavaa niin pitäisi uudelleenasentaa omat aivot. 

Eilen kyllä pyysin kiltisti miestä pukemaan omat alushousuni jalkaansa :)

Miksi miehen piti pukea sun alkkarit?

Vierailija
59/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haistelee ilmaa ja juoksee karkuun havaittuaan toisen miehen hajun

Vierailija
60/62 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vie ja minä vikisen. Todella hyvää seksiä hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi