HUS vaatii, 3s rokote vaatimuksena passille!
Kommentit (291)
Niin? En edelleenkään tarvitse koronapassia, vaikka olen rokotettu. En ole niin idiootti, että menisin maskittomiin laumoihin.
Ihan sama mulle myös, en rokotettunakaan menisi pandemiatilanteessa ihmislaumoihin.
Joillakin se on tapa mennä aina sinne missä muutkin on kännissä huutamassa, mulla ei sitä tapaa ole
Kahdella rokotteella pääsee yhdeksän kuukautta ulkomaille, ravintoloihin ja ties minne muualle. Mikä on siis ongelmanne?
Tulis jo huomenna niin parempi passifetissi aines saisi maistaa omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Kamala akka!
Hehee. Mutta eipä puhu enää pandemiasta, puhuu epidemiasta. Edistyststä sekin, vaikka passissa mennäänkin takaperin.
Passin "saamiselle". Mitä "saamista" pakko on? Sairas ämmä.
Huoleton kirjoitti:
Kahdella rokotteella pääsee yhdeksän kuukautta ulkomaille, ravintoloihin ja ties minne muualle. Mikä on siis ongelmanne?
EU-komissio kaavailee muutoksia Euroopan matkoihin – Koronapassi umpeen, ellei henkilö ota 9 kk aikana kolmatta rokotetta
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/eu-komissio-kaavailee-muutoksia-euro…
Vierailija kirjoitti:
Kolme sekuntia tehoava rokote?
Eikait ne paljoa sen pitempään vaikuta?
Husihusi vaatii. Voi niitä stadilaisia kuspäitä 😂 painukoot hornaan "vaatimuksineen".
Vierailija kirjoitti:
Passin "saamiselle". Mitä "saamista" pakko on? Sairas ämmä.
Samaa mietin. Itse olen menossa hakemaan 3. annoksen tammikuussa enkä aio senkään jälkeen ladata mitään rokotepassia.
Se ei suojaa tartunnalta edes sen vertaa mitä nämä rokotteet. Ja se on ainoa syy rokotusten ottamiselle ainakin itsellä, että olen paremmassa suojassa mitä ilman. Ainakin toivottavasti.
Suurin osa ihmisistä joilla vielä aivot toimii alkaa kyseenalaistamaan rokotekierteen ja täysin turhan passin..
2 otin.
3 en ota.
"Huoleton" kirjoitti:
Huoleton kirjoitti:
EU-komissio kaavailee muutoksia Euroopan matkoihin – Koronapassi umpeen, ellei henkilö ota 9 kk aikana kolmatta rokotetta
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/eu-komissio-kaavailee-muutoksia-euro…
Kuka siihen tautipesäkkeeseen haluaisi edes matkustaa?
Muttei saa rokotuksia järjesrettyä