Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutteko aikuiset terveet ihmiset päivälläkin?

Vierailija
12.04.2015 |

Minä en, koska nukun yöllä. Mutta jos nukutte päivälläkin, niin kertokaa miksi? Ihan pieniä lapsia ei lasketa nyt mukaan tähän ketjuun, koska kasvuiässä olevat taaperoikäiset lapsethan tarvitsevat päivälläkin unensa kasvunsa vuoksi.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Etenkin jos aamulla on joutunut heräämään aikaisin, vaikkapa töihin, niin kyllä kotiin päästessä ramaisee niin että otettavat pienet päikkärit. En ole aamuihminen ja illalla saattaa nukkumaanmeno sitten venyä.

Vierailija
22/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin otetaan miehen kanssa päikkärit ja nukutaan yöllä kanssa.  Onko se sulta pois, ap? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku enää. Silloin kun lapsi oli pieni niin nukuin. Viikonloppuisin otin päiväunet yhdessä lapsen kanssa. Nykyisin jos nukkuisin niin se olisi yöunista pois.

Vierailija
24/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:45"]

Eli kaikki jotka tekevät toisin, kuin mitä sinun pieni käsityksesi elämästä ja olemisesta on, herättää sinussa pahennusta?

[/quote] Missä noin sanottiin aloituksessa? hohhoijaa, millaisia ihmisiä tällä palstalla liikkuu, aivan käsittämättömän typeriä, eivät edes ymmärrä, mitä aloittaja kysyi.

Vierailija
25/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:49"]Viikonloppuisin otetaan miehen kanssa päikkärit ja nukutaan yöllä kanssa.  Onko se sulta pois, ap? 
[/quote]

Mä kans mietin että mikä tässä on aplle ongelma, ja miksi tää niin paljon ihmetyttää.

Vierailija
26/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:45"]

Eli kaikki jotka tekevät toisin, kuin mitä sinun pieni käsityksesi elämästä ja olemisesta on, herättää sinussa pahennusta?

[/quote] Ja sinulla on lukihäiriö tai et osaa ajatellakaan, mitä aloittaja edes aloituksessaan kysyi. Missä näet pahennusta tuossa aloitustekstissä? Senkin luulotautinen harhapää.

Vierailija
28/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:38"]

Mä nukun n.puolentunnin.

[/quote] Miksi tarvitset tuon noin puolen tunnin päiväunesi? Etkö nuku yöllä tarpeeksi pitkään?
[/quote]

Nukun kyllä hyvin yöni mutta tykkään nukkua päikkärit. Olen vähän virkeämpi. Illalla menen 21-22 välissä nukkumaan ja herään 7.

Vierailija
29/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:45"]

[/quote] Missä noin sanottiin aloituksessa? hohhoijaa, millaisia ihmisiä tällä palstalla liikkuu, aivan käsittämättömän typeriä, eivät edes ymmärrä, mitä aloittaja kysyi.
[/quote]

Lue aloitus ajatuksen kera, ymmärryksesi lienee vajavainen.

Vierailija
30/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:48"]

En nuku. En saisi edes unta. Joskus todella harvoin (kerran vuodessa), kun olen tirsat ottanut, niin päivä on pilalla sen jälkeen. Olo ei ole virkistynyt ja minulla jää päiväunista jotenkin paha olo. En osaa sitä sen paremmin selittää.

[/quote] Samat mullakin, jos joskus harvoin nukun päivällä, niin mullekin tulee vaan huono olo herättyäni päiväuniltani.  Nukun tietysti päivälläkin, jos olen esim. kuumeinen ja flunssainen tai sitten olen jostain syystä joutunut valvomaan edellisenä yönä.

Vierailija
31/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:45"] Eli kaikki jotka tekevät toisin, kuin mitä sinun pieni käsityksesi elämästä ja olemisesta on, herättää sinussa pahennusta? [/quote] Missä noin sanottiin aloituksessa? hohhoijaa, millaisia ihmisiä tällä palstalla liikkuu, aivan käsittämättömän typeriä, eivät edes ymmärrä, mitä aloittaja kysyi. [/quote] Lue aloitus ajatuksen kera, ymmärryksesi lienee vajavainen.

[/quote]MItä vittua tulet tänne vajaaälyinen hullu, kun et ymmärrä edes aloittajan kysymystä, miksi?

Vierailija
32/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on luultavasti se, että koska hän on itse alati reipas aamuvirkku, muidenkin pitäisi olla. Eli ne, jotka kiskoutuvat aamuisin sängystä hieman vastentahtoisesti ja tarvitsevat sitten iltapäivällä päikkärit, on ap:n mielestä huonompia ihmisiä kuin hän itse. Mutta sen hän varmasti tiesi kysymättäkin.

Vierailija
33/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tämän ketjun keskustelijoista olisi päiväunien tarpeessa. 

Vierailija
34/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:48"]

En nuku. En saisi edes unta. Joskus todella harvoin (kerran vuodessa), kun olen tirsat ottanut, niin päivä on pilalla sen jälkeen. Olo ei ole virkistynyt ja minulla jää päiväunista jotenkin paha olo. En osaa sitä sen paremmin selittää.

[/quote] Samat mullakin, jos joskus harvoin nukun päivällä, niin mullekin tulee vaan huono olo herättyäni päiväuniltani.  Nukun tietysti päivälläkin, jos olen esim. kuumeinen ja flunssainen tai sitten olen jostain syystä joutunut valvomaan edellisenä yönä.

[/quote]

Nukutte todennäköisesti liian pitkiä jaksoja ja heräätte tokkuraisina kesken syvimmän unen. Sopiva pituus on juuri sellainen vartista puoleen tuntiin. -19

Vierailija
35/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:52"]

www.terve.fi/uni-ja-lepo/79473-ilo-irti-paivaunista-nain-torkut-oikein

[/quote]

Siihenkin tarvitaan ohje?

Vierailija
36/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä, töissä 12h/6d Joka iltapäivä pidän parin tunnin siestan. Sopii minulle 20v kokemuksella.

Vierailija
37/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:49"]Viikonloppuisin otetaan miehen kanssa päikkärit ja nukutaan yöllä kanssa.  Onko se sulta pois, ap?  [/quote] Mä kans mietin että mikä tässä on aplle ongelma, ja miksi tää niin paljon ihmetyttää.

[/quote] En ole aloittaja, mutta ihmetyttää vaan sellaiset ihmiset, jotka valittavat, ettei nukuta yöllä kunnolla tai heräävät jo aamuyöstä, ja sitten nukkuvat kuitenkin päiväunia vapaapäivinään ja jotkut työpäivänsä jälkeen illalla ottavat parin tunnin unet ennen yöunille menoaan, ja yöunet sitten usein unilääkkeiden voimin.

Unikouluunhan tommoset narisijat pitäisi laittaakin.

Vierailija
38/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:56"]

Ap:n ongelma on luultavasti se, että koska hän on itse alati reipas aamuvirkku, muidenkin pitäisi olla. Eli ne, jotka kiskoutuvat aamuisin sängystä hieman vastentahtoisesti ja tarvitsevat sitten iltapäivällä päikkärit, on ap:n mielestä huonompia ihmisiä kuin hän itse. Mutta sen hän varmasti tiesi kysymättäkin.

[/quote]Valtaisaa luulottelua aloituksen kysymyksestä, jossa ei ole minkäänlaista mainintaa päiväunien nauttijoista, että he olisivat huonompia ihmisiä kuin vain yöllä nukkuvat ihmiset.

Ap.

Vierailija
39/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vauvan äitinä nukun päivälläkin. Yöt kun ei aina niin helppoja ole...

Vierailija
40/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:45"]

[/quote]Painu imbesilli päiväunillesi, kun et käsitä edes, mitä aloittaja kysyy! Maailmasi on tosi pieniympyräinen, kun et muuta osaa kuin haastaa riitaa täälläkin jokaikisen kanssa jokaikisestä aiheesta.
[/quote]

Sanot sä. Kuka käyttää sanaa imbesilli vielä vuonna 2015? -Ohis